שאיבה

שאיבה

בוקר טוב.
בשעה טובה נקבעה לי שאיבה ליום רביעי.
ספרו לי על התהליך ממבט אישי.

נ.ב.-אין צורך בטופס 17 נוסף, נכון? כי לא אמרו לי כלום

תודה
 

haych

New member
מה זאת אומרת טופס 17 "נוסף"?

צריך טופס 17 לשאיבה וטופס 17 להחזרה.

עשיתי שאיבה מזמן ואני כבר לא כ"כ זוכרת את כל הפרטים, אבל סה"כ הייתה לי חוויה טובה. הגעתי במצב רוח טוב (שמעתי שירים אופטימיים כל הדרך) והיחס בבי"ח היה נעים אז המורל נשמר. אחרי שקיבלו אותנו קיבלנו חדר עם מיטה זוגית ושירותים בשביל שבעלי יתן את הזרע (זה בי"ח דתי - מחייבים לתת את הזרע במקום), לקחו לי מדדים (חום, ל"ד) ולקחו לי דם כי רצו ספירת דם 3 חודשים אחורה והיה לי יותר ישן. הייתה שיחה עם המעבדה, עם המרדים ועם הרופאה (שבמקרה זאת הייתה הרופאה שלי. זה בי"ח ציבורי אז מי ששואב זה מי שנמצא באותו יום), קצת טופסיאדה ויאללה לחדר ניתוח (הבעל נשאר בחוץ). תוך כדי שאני מקשקשת עם המרדים נרדמתי ומתישהו העירו אותי ואמרו לי שצריך לעבור למיטה שתקח אותי לחדר. עברתי להתאוששות, הרגשתי נהדר (היו עוד בנות בהתאוששות שמאוד כאב להן, כנראה תלוי בסף הסבל ובכמות הביציות שנשאבו) ואחרי שעתיים בערך שחררו אותי.
בהצלחה!
 

PAND76

New member
כשנותנים ההתחייבות, נותנים למעשה שתיים

לשלב א', שזה השאיבה עם בחינת הזרע ולשלב ב', שזה להחזרה. אז אם כבר המצאת ליחידה, אין צורך. מה גם שהכל און ליין היום ואין בעיה להוציא להם על המקום מהאזור האישי שלך באתר קופת חולים.

נקודת מבט שלי לתהליך: לי מה שהכי מציק זה הצום שלפני. אמנם הוא לא ארוך, כולה 6 שעות, אבל אף פעם לא נכנסים בזמן לכן זה לרוב יוצא כשעתיים יותר, בד"כ. אני לפני אוכלת כריך עם חביתה ועגבניה וגבינה, רצוי צהובה. זה ממלא. לא שותה קפה שהוא משתן, רק הרבה מים עד שצריך להפסיק (גם מסטיק אסור).
הפרוצדורה עצמה, די קלילה. מגיעים, מתקבלים, מחליפים לחלוקים (שמים גרביים כי לעתים קר במחלקה ומעל ערדלי בד חמודים), עוברים בדיקת אחות, נפגשים עם הרופא השואב והרופא המרדים, נכנסים לחדר הניתוח ואז עושים נומי נומי כיף במיוחד, לאיזה עשרים דקות או קצת יותר.

אחר כך מתעוררים לאט לאט, כאשר עדיין מחוברים למכשיר לחץ דם ולאינפוזיה. אוכלים משהו שמביאים לך מהמחלקה וגם שותים תה ומים ומתחילים להחזיר נוזלים. חייבים להישאר איזה שעה וחצי, לוודא שאין גירוי יתר ושהכל תקין מבחינת תחושה כללית. הרופא והאחות עושים סיבוב לראות שהכל בסדר ולנתק מהעירוי, כשאפשר לקום הולכים לעשות פיפי ואם מצליחים, אפשר כבר להתלבש ולחכות למכתב סיכום ולהנחיות תמיכה/טיפול לאחר מכן. בבית נחים, שותים הרבה, לא נוהגים ואז למחרת מתקשרים מהמחלקה להודיע כמה הפריות היו ומתי ההחזרה.

זהו
. די פשוט. זה נראה overwhelming כשאף פעם לא עברת על זה, אבל בדיעבד, זה די פשוט ולא נורא בכלל. בהצלחה ושזו תהיה השאיבה האחרונה.
 

PAND76

New member
ממש לא

ההתחייבות לפעולות שנעשות בזרע שלו, נכללת כבר בתוך ההתחייבויות שקיבלת. הרי תמיד הכל מופק מקופת החולים של האישה, כי היא זו שעוברת הטיפול. מה שהוא כן צריך להביא, זה את הזרע. או שם, או בבית. בהצלחה.
 

haych

New member
אצלי לא מביאים אוכל, ממש תת-תנאים


אני יודעת שבפרטי מפנקים בסנדוויץ', ובציבורי אחר נותנים עוגיות. אצלי רק תה... לא צריך טובות, פינקתי את עצמי בבורקס מהקפיטריה


עד כמה שזכור לי גם לא הייתי מחוברת לאינפוזיה. כנראה תלוי בבי"ח ובנהלים.
 

PAND76

New member
בלניאדו עשיתי פעמיים ותמיד נתנו עוגייה עם התה!

את צריכה לבקש מהאחיות, אחרת לא תקבלי. אבל טוב שלא בנית עליהם, הקפיטריה בתוך/ממול בית החולים, בסדר גמור.

במדיקל היו מביאים תה, כריכים לא רעים בכלל (חביתה, גבנ"ץ), מעדן ופרי. בפעם האחרונה שהייתי, נתנו גבינה לבנה, קוטג', קצת ירקות ולחמניה. זה לא גירה אותי במיוחד, אז הבעלול הביא לי כריך שווה מהקפיטריה אצלם ובהמשך גם קפה.
 

איגי84

New member
שאיבה

כמה שזה נשמע מוזר, אני בדרך כלל נהנית מאד ביום של השאיבה. החומר של ההרדמה עושה לי מצב רוח מעולה והטשטוש הוא תירוץ טוב לא לעשות שום דבר מועיל
.

כמו שאמרו לא צריך טופס 17 נפרד בשביל החזרת עוברים טריים, אבל שימי לב שאם מתישהו תהיה לך החזרה של עוברים מוקפאים כן תצטרכי טופס 17 נפרד.
 
למעלה