האם סיכוי להקלט בהזרעה גבוה בהרבה מסיכוי להקט ביחסי מין?

mevugeret1975

New member
האם סיכוי להקלט בהזרעה גבוה בהרבה מסיכוי להקט ביחסי מין?

הייתי עכשיו במרפאה של בר חווה, אצל יוסי חסון. המליץ לבוא כבר מחר להזרעה כי לפי אולטרסאונד ובדיקת דם אני מבייצת היום-מחר. האם זה באמת כל כך יעלה את הסיכויים? החודש אני בלי הורמונים כך שיש רק זקיק גדול אחד. מצד אחד זו הזדמנות, מצד שני -התרעה קצרה מאוד: מחר אני צריכה לעשות בדיקות דם ומעקב זקיקים בבוקר, ואין לי תור לא לרופא לא לבדיקות, ...ובלי בדיקות חבל לנסוע בערב מבאר-שבע לתל-אביב ויכול להיות שביוץ כבר נפספס ונגיע סתם. גם לא התארגנתי מבחינת עבודה ועוד עניינים. מה דעתכן-כדאי להתאמץ ולהגיע? או בלי הורמונים ורק עם זקיק אחד זה לא כזה משנה-הזרעה או יחסי מין?
תודה רבה
 
גם אם הביוץ היה כמה שעות לפני.. זה בסדר

הזרעה על בסיס טבעי יכול לעלות סיכויים משתי סיבות-
יודעים בדיוק את התיזמון (בהנחה שתבצעי את הבדיקות).
אם יש בעיה קלה בזרע, עצם זה שמביאים אותו יותר קרוב ומוצאים ממנו נוזלים מיותרים, יכול לסייע.
&nbsp
לא יודעת בכמה הסיכויים משתפרים, תלוי גם בסיבה לכך שאתם בטיפולים.
&nbsp
לגבי אולטרסאונד- אמרו לך שחובה שתבדקי בבוקר? אם לא תצליחי לקבוע תור, לא מספיק שיבדקו בערב?
אם היום נראה היה שאת לפני ביוץ ומחר בדיקת דם תראה אותו דבר.. סיכוי נמוך שבאולטרסאונד בערב יראו פתאום משהו שיגרום לבטל את הזרעה..
&nbsp
אגב, הפנייה להשבחת זרע יש לכם? זה הכרחי..
 

mevugeret1975

New member
הבעיה

שצריכים לנסוע מבאר-שבע לתל אביב בערב, ויכולים לעשות הזרעה רק מאוחר בערב-סביבות 21:00, כי שעתיים גם לוקחת השבחה (הם עושים פרטי במקום).עם אבייץ הלילה-לעשות הזרעה מאוחר בערב מחר יכול להיות כבר מאוחר. אפשר כמובן לעשות בדיקות בבוקר ולדעת בצהריים האם היה כבר ביוץ. ממש לחוץ כל העניין מהיום למחר.
הבעיה אצלנו היא הגיל שלי.
חשבתי עכשיו -הזרעה זה תהליך פשוט, לא? אולי לא צריכים לנסוע עד לבר חווה, עדיף כבר לעשות פרטי בבאר-שבע חודש הבא אם כבר לא מספיקים מחר. הים כבר לקחתי חופש מעבודה ולא התכוננתי גם מחר לנסיע וטיפולים, וכנ״ל בן זוגי. ממש חבל אבל כנראה אפספס מחר. לא יכולה לקפוץ מעל הראש
.
 
למעלה