חוששת מהריון חוץ רחמי

mevugeret1975

New member
לא הסברתי טוב

לא היה ivf. היה סבב רק על פרגובריס 6 ימים +אוביטרל כמבייץ+ יחסי מין בבית+תמיכת פרוגסטרון שבועיים. הפסקתי תמיכה אחרי 14 יום (במקום 15 יום כפי שרשם רופא) כי עשיתי בדיקה ביתית ויצא שלילי, חשבתי-למה לתמוך אם שלילי?
פרוגסטרון, אם תסתקלי בפוסט שלי, היה בשני הבדיקות ממש מספיק להריון-81 ו49, כאשר בטא באותם הבדיקות-ממש לא טוב, 247 ו 291 בהבדל של 3 ימים. בטא 247 ו פרוגסטרון 81 יצא 3 שבועות אחרי אוביטרל! ובטא 291 ופרוגסטרון 49-בעוד 3 ימים.
לפי ערכים של בטא ההריון ממש לא תקין, אז עדיף לא לתמוך אותו, לא? את שני הבדיקות האלה עשיתי 3 ו-3.5 שבועות אחרי אוביטרל, ובטא באמת נמוך יצא לשלב זה ולא מכפיל.
אני ממש משתגעת ממחשבות, מתפללת שזה יהיה כימי ולא חוץ רחמי. עשיתי לעצמי מתנה ליום הולדת ה43 שעוד 3 ימים
 
אז באמת לא הבנתי נכון ..

וערכי הפרוגרסטרון הם כאלה שבהחלט יכולים לתמוך בהריון.
&nbsp
אבל.. שוב חוזרת על הטענה שלי שזה נשמע כמו מקרה קלאסי של הריון כימי.. תתעלמי מהבדיקה הביתית, היא לא רלוונטית. מדידה ראשונה 247, מדידה אחרי 3 ימים 290.. הבטא לא עולה תקין וגם נמוכה יחסית לשבוע 5. נשמע כמו מקרה קלאסי של הריון כימי. כמובן שאם חלילה יהיו לך תסמינים מחשידים לחוץ רחמי, חייבת ללכת להיבדק. אבל.. מכל מה שרשמת, אין שום סיבה שבעולם לחשוד בכך (אלא אם הייתה היסטוריה של חוץ רחמיים ואז ידוע שהסיכון לאחד נוסף עולה ביחס לממוצע).
&nbsp
בקיצור.. כדאי להמשיך לבדוק בטא, לראות שלא משתוללת, אבל באמת שאין לך סיבה להיות בחששות מיוחדים מחוץ רחמי. סיכוי גבוה שיהיה בימים הקרובים דימום טבעי וכל הסיפור יהיה מאחוריך בקרוב.
&nbsp
בהצלחה יקירה
 

mevugeret1975

New member
המון תודה לך


הרגעת אותי קצת.
משום מה הרופא שלי אמר שאם ביום ראשון בטא לא תרד-הוא שולח אותי למיון לעשות זריקת מטוטרקסט. הוא לא רוצה לתת ציטוטק, אמר ש״ זה יכול להתפוצץ״. לדעתי קצת מוקדם לרוץ לעשות זריקה כזו או אחרת בערכים כאלה של בטא, יש עוד זמן לעקוב, לא? אבל הרופא עקשן ומתעצבן כשאני לא מסכימה איתו (עוד סיבה לברוח מציבורי).
שוב תודה לך על העזרה
 
בדברים כאלה משתדלת לא לתת עצות..

אבל גם לי נשמע שזה מוקדם מידי.. וכדאי מאוד להתייעץ עם עוד רופא אם אפשר.. מה שכן.. אם אכן הבטא לא יורדת חלילה ואת הולכת למיון.. תקפידי ללכת בשעה כמה שיותר מוקדמת, כשכל הרופאים המנוסים עוד שם, ותדרשי לדבר עם מישהו מהם ולא סטג'רים.. אומנם זה אומר שזה יעכב אותך בכמה שעות, אך לדעתי חשוב.
מקווה שהדיון הזה לא רלוונטי ובראשון הבטא כבר תהיה במגמת ירידה ברורה.
אגב.. אל תצפי לבטא שלילית. זה לוקח כמה ימים..
 

mevugeret1975

New member
תודה על העצות

התוצאות יהיו רק אחרי הצהריים. אם אחליט לפנות למיון-אז כבר ביום שני בבוקר (אם לא יקרה משהוא חריג לפני, כמוון).
מודה לך מאוד על האזרה.
 

טוליתי

New member
סימנים לחוץ רחמי

מספיק אחד מהם:
תחושת עילפון
כאבים בצד
דימום
שלשולים או הקאות
כאבים ברקטום
חום
במקרה של אחד מהם, או של בטא מעל 500 עם אסטרדיול ו/או פרוגסטרון גשי במהירות למיון.
 
למעלה