תמליצו בבקשה צמח מרפא/תרופה

mevugeret1975

New member
תמליצו בבקשה צמח מרפא/תרופה

שאפשר לקחת בזמן הטיפולים כדי להירגע.
אני בן אדם שמכל דבר נכנס להסטריה ובכלל מאוד עצבנית (כן, מה שחסר לי היה זה הטיפולים). הייתי רוצה לקחת משהוא מרגיע שאשן בלילות ואתפקד בעבודה, ולא אשפוך את העצבים על בני משפחה.מאוד קשה לי ואני מרגישה ממש צורך להרגע.
תודה רבה
 

PAND76

New member
מציעה לך להתייעץ עם רופא המשפחה שלך

לי עצמי, היו כמה וכמה התפרצויות במהלך הטיפולים הללו וזה נורמלי. כך אמר לי רופא הנשים שלי. אנחנו לא עצמנו, כשבגלל ההורמונים אנחנו למעשה כל הזמן ב PMS.

לגבי טיפול - ממליצה לך להתייעץ עם רופא הנשים או עם רופא משפחה. יכולה לומר לך שאני בעבר, הייתי בדיכאון בגלל אהבה נכזבת. קיבלתי מפסיכיאטר תרופה לא חזקה בהרבה מרסקיו או רגיעון, שמאוד עזרה לי. לקחתי אותה בערך שנה וחצי והיא ממש נתנה כוחות. עזרה לישון, עזרה לאכול. עזרה לתפקד ועזרה לטשטש את הכעס שהיה לי על כל העולם. במקביל, הפקדתי להתעמל לפחות 3 פעמים בשבוע והאנדורפינים שהשתחררו בגוף מזה, גם עזרו מאוד. אפילו הליכות עוזרות, מניסיון.
 

mevugeret1975

New member
תודה רבה לך

האם זה בסדר לקחת ריסקיו?
כבר ציינתי קודם שרופא שלי לא אוהב שאלות. הוא אמר ״תמצאי תרופה ותתקשרי למכון טרטולוגי״.
מאוד מפריע לי נושא הזה של עצבים ודאגות-אני אפילו לא מצליחה לשון בלילה. אני כבר חושבת שעדיף לקחת ריסקיו או משהוא דומה... כי המצב של לחץ מתמיד הזה מזיק לבריאות (כבר לא מדברת על עבודה ומשפחה).
 

ME1994

New member
אני לקחתי רסקיו בימים שלפני השאיבה

הייתי בלחץ נוראי (פעם ראשונה, לא ידעתי לקראת מה אני הולכת...) ופשוט התחלתי לקחת רסקיו פעם/פעמיים ביום- מתי שהרגשתי לחץ. זה עזר.
לקחתי אפילו ביום השאיבה כשעתיים לפני (הרופא אמר שאין בעיה, ובביה"ח אמרו שאם הרופא אמר שזה בסדר- אין בעיה שלקחתי את זה גם בצום).
כמובן שעדיף לשאול רופא (למרות שבעצם- זה טבעי וע"ב צמחים)- אך רציתי לשתף מניסיון אישי
 

mevugeret1975

New member
תודה רבה


אנסה לשאול את הרופא
 

נטעים 90

New member
תתיעצי עם רופא כי יש תרופות שלא ניתן

לקחת בגלל שהן מבטלות השפעה הורמונלית ,בזהירות עם "תרופות טבעיות "
 
למעלה