קיום יחסי מין בין סבבים

Freyja I

New member
קיום יחסי מין בין סבבים

היי.... הרבה זמן לא כתבתי פה.
אז חזרנו לנסיונות להרות אחרי איבוד ההריון שהיה מחוץ לרחם והוביל לכריתת חצוצרה. אנחנו מטופלים עם הזרעות, וכרגע אני בשלב הנוראי של לאחר הזרעה והמתנה לבדיקת בטא, שתהיה עוד שבוע.
אני מרגישה שכל היחסים שלנו הלכו לעזאזל מאז שהתחלנו בסחרחרת המוטרפת הזו. אנחנו לא שוכבים כמעט בכלל, וכשכן אז זה "כי צריך", ואני לא נהנית. כל פעם הוא רואה אותי על הכיסא כשרופא מחטט לי באיברים האינטימיים, שלא לדבר על הטירוף ההורמונלי שאני חווה, העלייה במשקל, החיצ'קון והתקפי הבכי. אני מפחדת שמכמה שאנחנו רוצים ילד, נאבד את הזוגיות. הוא טוען שהוא אוהב אותי ונמשך אליי לא פחות, ואפילו יותר, אבל אני מרגישה שאיבדתי את כל מה שהיה מיני בי... שלוש פעמים ביום נרות לתוך הואגינה, כאבים בכל הגוף, ציצים רגישים, הזרקות, נפיחות, בכי... איך אפשר בכלל לרצות משהו כזה...?

מישהי מכירה את התחושות הקשות האלה? או שאני לבד בזה? מה אפשר לעשות? אני כל כך מנסה להיות רגועה ושלווה למהלך הטיפולים אבל זה עוד משהו שמטריד אותי נורא
 

PAND76

New member
את לא לבד חמודתי

אני התמוטטתי לפני כמה שבועות, אחרי עוד החזרה כושלת. וגיסתי שמאחוריה עבר מפואר של עישון (רגיל וגם של חומרים שונים ומשונים), נקלטה.
למחרת, אצל הרופא כשקיבלנו הנחיות חדשות, בכיתי את נשמתי אצלו וברכב, אחר כך, השתוללתי מהתמוטטות עצבים וחוסר יכולת להתמודד עם הכל. פעם ראשונה בכל התהליך הזה, שבעלי הבין באמת, מה עובר עלי. וכמה מתח ולחץ יש רק על הצד הנשי בתהליך. איך אנחנו גם צריכות לנצח על הכל, בבית, בעבודה, בטיפולים. לרוץ ממקום למקום, לנתב בין פקידים, לבתי מרקחת, לתאריכים, לזריקות, לבדיקות. ולהם זה עובר מעל הראש ומקסימום הם נותנים זרע ומלווים אותנו פה ושם. ואיך מפמפמים לנו תרופות בכמויות, עד שאנחנו שוכחות מי אנחנו.

תזכירי לעצמך שאת עושה את כל זה עבורו, לא רק עבורך. ומותר שיהיה קשה וזו לא אחריות שלך בלבד, להתאים את הנישואין שלכם למצב. תזכירי גם לו אם צריך. תבקשי ממנו, שידאג לכיף בזוגיות שלכם. שימצא לכם בילויים חדשים, מופעים, מסעדות, טיולים, פעילויות. תדרשי שזה יהיה עליו, כי את מרגישה שזה מקל עלייך ויתרום לכם, ככה שלא תשכחו את שניכם בתהליך הזה. שבסופו (שיבוא במהרה, בע"ה!), יהיו לכם גם ילדים וגם זוגיות יציבה.

אני מאחלת לך חיובי ויודעת שתצליחי לאסוף את עצמך מהקושי הזה בדרך. הוא מגיע מדי פעם, אבל בסוף כולנו צולחות אותו.
 

haych

New member
את לא לבד

אני לא יכולה לסבול את התמיכה הנוראית הזאת.
וגם יש לי וסתות מאוד ארוכות (4-5 ימי הכתמות ועוד 5-6 ימי דימום) ככה שרוב החודש אני לא במצב של יחסים. בפעם היחידה ששכבנו בזמן השימוש באנדומטרין (וגם זה אחרי חישוב מדוקדק של הזמן בין מתי שהכדור מפסיק לנזול למועד נטילת הכדור הבא) שרף לי ברמה הזויה שמאז לא חזרנו על זה.
אני מנסה לספק אותו בדרכים אחרות, אבל לגמרי עושה את זה כדי לצאת ידי חובה. איך אפשר לחשוב על זה בתוך כל הבלאגן שאנחנו נמצאות בו?

אם את מרגישה שזה שהוא רואה אותך על כסא הרופא מפריע לך, אולי תנסי ללכת בלעדיו?
אולי תקחי מדי פעם הפסקה בטיפולים למען הנפש? חודש בלי הורמוניםםם, בלי נזילות ובלי שמחטטים בתוכך.
אני עכשיו בחצי שנה הפסקה. זה המון וקשה לי עם זה בטירוף. זה פרק זמן מאוד ארוך אבל אני מאוד נהנית מהחופש שזה מאפשר לי, ואני באמת רואה את השיפור בזוגיות שלנו. אז אני לא ממליצה לך סתם ככה לקחת חצי שנה הפסקה, אבל אולי מדי פעם זה יכול לעזור.
 

13yaya

New member
אני ממש מזדהה איתך

גם החשק שלי בקרשים כל תקופת הטיפולים. השינויים בגוף, ההורמונים, התמיכה הנוראית, הבאסה... הכל עושה לי חוסר חשק אחד גדול.
אומנם בעלי מאוד רגיש ומתחשב בעניין הזה (ובכלל), אבל ברור לי שהוא מתבאס על זה ממש וגם אני. זה מדכא כשזה משפיע ככה על האינטימיות והזוגיות.
אין לי הרבה איך לעזור מלבד להזדהות איתך, את לגמרי לא לבד, מאמינה שהזוגיות שלכם תנצח גם את זה ומקווה מאוד שבקרוב מאוד תצליחו, אומרים שאחרי השליש הראשון של ההריון החשק עולה פלאים :)
 

WaitingForIt

New member
את ממש לא לבד


אני תמיד חשבתי שכל הזוגות חווים קשיים ביחסים בתקופת הטיפולים. אנחנו לא הגענו להזרעות אבל הזרקתי גונאל-אף והיינו צריכים לקיים יחסים מתי שהרופא יגיד לנו
ואני נורא רציתי שזה לא יהיה טכני ולפחות קצת רומנטי.. ולזה דאג בעלי
הוא נורא השקיע בפעמים האלו וקיימנו יחסים גם בימים שלא היה צריך
לא הייתי זקוקה לתמיכה אחרי (רק זריקת אוריבטל נוספת שבוע אחרי הביוץ) אז זה אחרת ממה שהבנות פה חוות.. ואז נכנסתי להריון
ועכשיו אני מתביישת להגיד מתי הייתה הפעם האחרונה שהיו יחסים
והיחסים די הדרדרו עקב כך אבל בימים האחרונים אנחנו שוב מנסים לדבר ולטפח את המערכת היחסים .. מה שאני מנסה להגיד: אחרי שהטיפולים נגמרים באות עוד תקופות שזה ״יבש״ אבל ככה זה.. זה חלק מהיחסים.. אני החלטתי להשלים עם זה ולנסות לטפח את האהבה במקום :) (אם זה מתאים לכתוב את זה פה אני לא יודעת, אבל מה שקרה זה שהיינו במיטה באמצע כל זה
והתינוקת התחילה לבעוט נורא חזק ולא הצלחתי להתעלם ממנה..חח.. ועכשיו כל פעם שיש נסיון מצידו להתקרב אליי- היא מתחילה לבעוט
לו זה בכלל לא מפריע אבל לי כן..)
 
למעלה