תזונה נכונה וספורט

טובה89

New member
תזונה נכונה וספורט

היי,
אז התזונה שלי דיי לקויה וגם לא עושה ספורט בכלל.
רוצה להתחיל לנהל אורח חיים בריא אבל לא יודעת מאיפה להתחיל.
מרגישה שצריכה דחיפה רצינית ועזרה, לפחות בהתחלה.
יש לכן עצות איפה אפשר לקבל תמיכה כזו בכדי להתחיל תהליך של להבריא את אורח החיים?
 

PAND76

New member
אני הונחיתי להוריד פחמימות לפעם ביום, במקביל לטיפולים

וזה הביא תוצאות טובות. לגופו של עניין, הייתי מוצאת ספורט שמסקרן אותך לנסות, או אין לך בעיה לעשות, או נרשמת לסטודיו עם שיעורים של 45 דקות בכל פעם. תתחילי עם פעמיים בשבוע ותעלי לשלוש. וגם - בקופת חולים את יכולה להיפגש עם דיאטנית ולקבל ממנה הנחיות ותפריטים. מה עוד? פחות אוכל מטייקאאואט, יותר לבשל ולאכול בבית וגם לקחת אתך לעבודה אוכל ביתי. ככה יש שליטה על מה שנכנס בפנים.
 

טובה89

New member
תודה PAND

את יודעת אם כל אחת זכאית לפגישה עם דיאטנית? חיפשתי באתר של כללית ורק מצאתי שזה מעל BMI מסויים
 

PAND76

New member
אולי מעל BMI זה חינם. אבל לדעתי אפשר בתשלום

לכל אחד שרוצה וזו לא עלות כזו גבוהה. גם חייץ' נתנה רעיון מעולה עם האפליקציה.
 

haych

New member
לגבי הספורט

אני מכירה את עצמי כפדלאה, ואני גם חוזרת נורא מאוחר מהעבודה. היה לי ברור שאין לי מה להרשם לחוגים כי גם יש לי מספר מצומצם מאוד של חוגים (בגלל השעה בה אני חוזרת, זה משאיר זמן רק לשיעור האחרון בכל יום) וגם הזמן שלוקח ללכת ולחזור.
אז הורדתי את אפליקצית 7minutes שמציעה מגוון תרגילים שלוקח רק 7 דקות לעשות. אפשר לעבוד על כך הגוף ואפשר לעבוד לפי אזור ספציפי (אצלי למשל נקודת התורפה היא הישבן). אז אני מתאמנת בבית שלי, בזמן שמתאים לי, וגם כשממש ממש אין לי חשק - אני מעודדת את עצמי שזה רק 7 דקות, מה זה כבר 7 דקות? זה צ'יק צ'ק נגמר. בזכות התרגילים הקצרים הצלחתי להתמיד תקופה ארוכה. כשזה כבר היה טבוע בי עברתי לחלק אחר באפליקציה - תוכנית אימונים חודשית (יש בכמה רמות) שבכל יום יש רצף אחר של תרגילים בדרגת קושי הולכת ועולה. בקטגוריה הקשה האימונים יכולים לקחת גם 40 דקות, אז אני מתאמנת מול סדרות קלילות בעברית, כאלה שלא צריך להיות מרוכזים במאה אחוז בשבילן, וזה מעביר לי את האימון בכייף.
אני משתמשת באפליקציה כבר שנה וחצי, אני הרבה יותר חטובה, חזקה ומרגישה טוב שאני מזיזה את עצמי. ממליצה על האפליקציה בחום. להתחיל עם ה-7 דקות ולהמשיך משם. אני יודעת שברגע שאני אגיד לעצמי שאני מתאמנת 3 ימים בשבוע אז כל יום אני אגיד "מחר", לכן אני מתאמנת כל יום. בימים שאין לי בכלל זמן, אני חוזרת לעוד אימון של 7 דקות במקום לתוכנית הארוכה, רק כדי לשמור על הרצף של האימונים.
חפרתי... אבל אני באמת ממליצה בחום.
 

just sol

New member
תודה רבה על ההמלצה של האפליקציה

הורדתי אותה ומקווה שאצליח להתמיד בזה.
 

haych

New member
בכייף, בהצלחה!

שימי לב שבהגדרות את יכולה לשחק עם ה-10 שניות הפסקה בין תרגיל לתרגיל (אם את מרגישה שזה קשה לך בהתחלה) ושאת יכולה גם לשנות את אורך התרגיל מחצי דקה, שזו ברירת המחדל, ליותר.
 
תודה על ההמלצה!

איך בדיוק קוראים לה? כי התכוונתי להוריד ומצאתי מליון אפליקציות בסגנון.. (מצורפת תמונה)


 

מיקה2233

New member
יש דיאטניות מהקופה

את יכולה ללכת גם אם את לא בעודף משקל, נראה לי רק לפגישה אחת, בלי מעקבים.. אבל עדיין זה יכול לעזור.
 

נועה312

New member
עונה

אישית הצטרפתי לשומרי משקל ועשיתי הרבה הליכות. ההצטרפות לקבוצה והשקילה הקבוצתית עזרו לי להוריד במשקל ולהרגיש יותר טוב לגבי התזונה שלי. כמובן שברגע שנקלטים הכל עף מהחלון עד הפעם הבאה שזה רלוונטי..
 
למעלה