הורמון גדילה- יש בנות עם נסיון?

הורמון גדילה- יש בנות עם נסיון?

השלב הבא בטיפולינו הוא הורמון גדילה.
האם יש בנות שלקחו ויכולות לספר.
כמה נוראית הזריקה והכי חשוב, האם באמת היה שיפור באיכות הביציות?
אני מרגישה שבר חווה מנסה לירות לכל הכיוונים ומנסה ממש להוציא שפן מהכובע.
אני מפחדת שאם גם פה אכשל, בר חווה, הגורו של השחלות המזדקנות, ישלח אותי
לחפש ביציות אחרות באוקריינה.
פחות משנתיים עברו מאז הסבבים הקודמים וכאילו הגוף שלי הזקין בעשרות שנים.
תקופה מייאשת מאוד
 

londi81

New member
הי - אני מתחילה סבב עכשיו עם הורמון גדילה

אין לי ממש ידע מניסיון, אבל עוד שבועיים כן

וזה יהיה קצת ארוך, אבל ההודעה שלך ממש עוררה בי זרם מחשבות... אני הכי מזדהה איתך בעולם, בחיי... בניגוד אלייך - אצלי הכל לכאורה תקין, שאיבות סבבה, לא מספיק עוברים אבל מה שיש מהמם ואני אחרי 5 החזרות (ועוד 6 הזרעות לפני) ואני בת 36 - וואללה אין כלום... לא הריון, לא כימי, לא כלום...
אז הלכתי עכשיו לבר חוה - בהנחה שאם לא הוא אף אחד כבר לא יצליח, ואני ממש זורמת על כל מה שהוא מציע (טסטומקס, הורמון גדילה, ERA, ווטאבר - שברתתי קופת חסכון ואני זורמת)...
אבל מלכתחילה נקודת המבט שלי ששום דבר הוא לא נורא.. ושחוץ מכסף ולא מעט שברון לב - תמיד יש עוד סיבוב ועוד סיבוב ומתישהו זה יצליח. ואני יכולה לחשוב ככה בדיוק בגלל נשים כמוך, שוואלה - ניסו והצליחו..
אני לא אגיד לך לאמץ גישה חיויבת (כי זה נורא מעצבן) - אבל אני מודה שאחד הדברים שעוזרים לי בשנה וחצי האחרונות, זה ממש לקחת את כל הדברים הללו על הדרך... אני החלטתי שנאי מפסיקה להתרגש.. מהתגובה להורמונים, מכמויות הביציות, מההפריות, ומהכשלולנות.. אני פשוט לא מתרגשת.. ואני עושה כל מה שהרופא אומר, כי אמר לי פעם רופא אחר - נחמד וכן - משפט שנשאר איתי עד היום.. והוא היה בסגנון של וואלה - אין פה שום מדע, ואפילו לא סטטיסטיקה, אנחנו יכולים לנסות כל מיני דברים, ולפעמים זה מצליח... השליטה שלנו מוגבלת..
אז הקונטרול פריק שבי משחררת שליטה...
ובמקרה שלך - אם התסריט הגרוע ביותר מבחינתך שזה שבר חווה ימליץ לך על תרומת ביצית, אז לא ברור לך שכדאי לך לנסות כל מה שהוא מציע דרך כדי למנוע את זה? כלומר -על מה מבוסס הפחד שלך?
אני ישבתי עם עצמי לפני כמה חודשים אחרי השלילי האני לא יודעת כמה.. ואמרתי לעצמי - מה הפלאן בי? הסכמתי שאני מוכנה ללכת לתרומת ביצית, והחלטתי שזה יהיה אחרי X סבבים ו/או עד גיל מסויים... ומהרגע הזה שיש לי פלאן בי, - הכל טוב.. ואני אמשיך לעשות ככל שביכולתי כדי שפלאן A תעבוד - ואם לא, יש לי פלאן B - גם אם תאריך היעד שלה הוא לפחות שנה וחצי היום...
&nbsp
 
הורמון גדילה

עשיתי סבב יחיד עם הורמון גדילה.
הזריקות לא מורגשות כלל, הכי עדין שיש.
לא הרגשתי תופעות לוואי חריגות לעומת כ-13 סבבים בלי ההורמון.
מקווה שהצליח (כבר אחרי דופק, עדיין מלאה בחרדות). לפני כן שנתיים רצופות של טיפולים שנכשלו.
 

GNews78

New member
אני עשיתי סבב אחד עם GH

זה היה סבב שני. כשעוד חשבו שהורמונים פועלים עלי. הסבב היה יותר מוצלח מקודמו. 4 ביציות , 2 הפריות, החזרה אחת בלבד. ללא הריון. הזריקות לא נוראיות ולא היו לי תופעות לוואי. נלקח עם 4 פרוגבריס +/-. אחד הרופאים שהתייעצתי איתו טוען שההורמון מסייע להשגת ביצית אחת נוספת וזהו. יחד עם זאת הוא אמר עוד הרבה דברים שהתבררו לא מדוייקים.. איך שאני רואה את זה, בר חווה הוא הקוסם שיכול אולי לשלוף שפן מהכובע.. שיהיה בהצלחה רבה!!!!
 

נועה312

New member
אין לי ניסיון אבל זה בדיוק הגדולה של בר-חווה

שהוא לא מוותר מהר, קורא מחקרים, ומנסה את כל מה שאפשר לנסות לפני שהוא חורץ גורלות. אני מקווה שהסבב הזה יהיה הסבב המנצח שלך.
 
התחלתי היום להזריק הורמון גדילה

קודם כל, המון תודה על התגובות
קראתי כל מילה.
תודה על החיזוק והשיתוף. עזרתן לי מאוד!
לונדי, הזדהתי מאוד עם הזהירות. אני זוכרת יום קשה שעבר עלי כי הרגשתי שהגעתי למבוי סתום. ואז עצרתי ואמרתי לעצמי שאני משלמת הרבה כסף לרופא שישבור את הראש במקומי.
היום מצאו לי חמישה זקיקים. (לא ידעתי שהורמון הגדילה משפיע גם מהמקרר...). זה בערך פי 5 זקיקים ממה שמצאו לי פעם. אבל אני יודעת שלא כל הזהב נוצץ ושקנקן אינו מעיד תוכנו ושתפסת מרובה לא תפסת ועוד קלישאות שאומרות ולי שזקיקים בשחלה לא שווים לביצית מופרת.
״הריון בקרוב״/ מאחלת לך הריון עכשיוי מאוד ארוך, תקין ומשמעם מבחינה רפואית.
את ו-GNews78x נתתן לי תקווה.
ונועה, מסכימה כי בר חווה נותן תחושה של רופא שבאמת מנסה למצוא פתרון. אחד שמחפש את המקרים המאתגרים ומייחס אליהם כחידה מרתקת.

ומילה על הורמון הגדילה למי שאולי תצעד גם בדרך זו.
ביום חמישי שעבר התבקשתי על ידי המרפאה לרכוש את הורמון הגדילה, ובכלל שנאמר לי שלוקח שבועיים עד שמקבלים אישור ממשרד הבריאות, קיבלתי גלולות להקפאת המצב.
ביום ראשון התקשרתי לאחד מבתי המרקחת שהומלץ לי ושלחתי את הבקשה.
אחרי ארבע שעות התקשרו ואמרו שקיבלתי אישור! באותו ערב ההורמון כבר היה בידי!

אז היום התחלתי להזריק. הודעתי לבעלי שיש מצב שאקום 1.80.
הוא סקפטי.
גיאלרוסה הגדולה
 
למעלה