היעדרויות מהעבודה

טובה89

New member
היעדרויות מהעבודה

היי בנות,
אחרי בטא שלילית מהזרעה 3, מחר נפגשים עם הרופא לדבר על IVF.
אשמח אם תשתפו כמה יצא לכן להיעדר מהעבודה במהלך העבודה.
האם יצא לכן לקחת כמה ימי מחלה לאחר כל שאיבה/החזרה?

תודה ובהצלחה לכולנו :)
 

מיקה118

New member
אני משתדלת כמה שפחות להפריע לשיגרת החיים שלי

זה גם עוזר לי נפשית המרוץ סביב העבודה.
משתדלת להעדר כמה שפחות,
אבל יש פה אבבבבל גדול, שצריך אני לוקחת חופש מחלה
שאיבה כמובן חופש מחלה, אם יש בדיקות שהן בבוקר ולא ניתן לעשות אותן אחה"צ אני נעדרת מהעבודה
בקיצור, משתדלת כמה שפחות, אבל שצריך צריך
 

haych

New member
להעדר יצא לי פעם בחודש

לאחר יצא לי כל כמה ימים.
תלוי גם במרחק מהעבודה לבית, אני עובדת רחוק אז כל מעקב כרוך באיחורים.
הייתה לי רק שאיבה אחת והיא יצאה בחמישי, אז לקחתי יום חופש אחד אבל אם זה היה באמצ"ש היתי לוקחת יומיים.
גם בכל החזרה לקחתי יום חופש (את יום ההחזרה עצמו), למרות שמבחינה פיזית יכולתי לחזור לעבודה מיד אחרי, סתם התפנקתי.
 

PAND76

New member
החופשים שלי, הם בימי שאיבה והחזרה.

לפעמים קורה שזה נופל על שישי או שבת, ואז לא מרגישים את זה כמעט. רוב ההעדרויות קורות במהלך היום, כשאני צריכה ללכת בהול לבית המרקחת, או כדי לקחת התחייבות לטיפול ואישור תרופות. לבדיקות הדם, אפילו שהן נעשות מחוץ לעיר, אני קמה מוקדם בבוקר. תופסת טרמפ עם מקורב שעובד בסביבה וחוזרת לעבודה בתחבורה ציבורית. אף אחד כמעט לא מרגיש שאני נעדרת. יום מחלה למחרת החזרה, אף פעם לא ניצלתי.

בהצלחה ובידיים מלאות בע"ה, במהרה.
 

מיקה118

New member
את כותבת שלפעמים זה נופל על שישי שבת

איפה שואבים או מחזירים בשבת?
 

PAND76

New member
בבתי חולים פרטיים

למשל, מדיקל סנטר. אם כי אני לא יודעת אם אעשה את זה בפעם הבאה. בגדול אני אדם מאמין ומסורתי. אבל בגלל הפחד לפספס זקיקים/עוברים טובים, יצא לי פעם לעשות שאיבה בשבת ופעם החזרה. אולי בגלל זה לא עבד
.
 
היה לי חשוב שלא יחשדו.. אז אחרי החזרות חזרתי לעבוד וכו

לפני ivf לא החסרתי עבור טיפולים מלבד כמה שעות ממה שזוכרת. מאז ivf הפסדתי ימי עבודה (שלמים) בעיקר בשל זיהום שחטפתי בשאיבה (אושפזתי כמה ימים עם חום גבוה), גירוי יתר שחלייתי אחרי שאיבה אחרת (ברמה קלה אז החסרתי רק יום או יומים), יום אחד נשארתי בבית אחרי היסטרו ניתוחית שהיה בערב קודם.
&nbsp
בקיצור.. ממש בקושי החסרתי. כך אף אחד לא חשד. לא בטוחה שזה הדבר הנכון לעשות. מצד אחד זה מתיש ממש.. פיסית ונפשית.. מצד שני זה גורם לך להרגיש כמו סופר וומן.
שמעתי על בנות שמחסירות הממממון בכל סבב. לא מגיעות במשך שבוע שלם אחרי שאיבה וכו. שנראה לי הגזמה.. אך משארת שכל אחד לוקח את זה אחרת.. גם פיסית וגם מנטלית. וכל אחת שתעשה מה שטוב עבורה.
 

נועה312

New member
תלוי

אחרי שאיבה צריך לדעתי לנוח יותר, במיוחד בשאיבות שבהן יש חשש לגירוי יתר. בשתיים מ3 השאיבות שעברתי האסטרדיול עבר את ה15000 לפני השאיבה, היו כאבים ודימום אחרי שאיבה, ובמצב הזה העדפתי לנוח את ימי המחלה שנתנו לי.
בהחזרת מוקפאים אבל אני לא רואה סיבה להיעדר יותר ממקסימום יום ההחזרה והחזרת המוקפאים האחרונה שלי היתה ביום שישי ובה בכלל לא נעדרתי.
 

מישלית2

New member
כמעט ולא לוקחת ימי מחלה

בדיקות עושה מוקדם בבוקר ולפעמים מגיעה אחריהן לעבודה אפילו מוקדם מהרגיל. שאיבה עשיתי פעם אחת ולמזלי יצא בערב חג, אז לא הייתי צריכה מחלה באותו יום ולמחרת. בהחזרות, מגיעה ישר אח"כ לעבודה, אומנם באיחור, אבל לא נורא ותמיד היה לי תרוץ (בכל מקרה, מבקשת מהאחיות להיות הראשונה בהחזרה עד כמה שאפשר).
 

GNews78

New member
אני מתגוררת רחוק מהעבודה ועדיין לא נעדרת כמעט

כלומר, אני גרה בצפון ועובדת במרכז כך שבימים של מעקבים אני מגיעה לאחת המרפאות בתל אביב מוקדם לפני שבע וחצי. מסיימת הכל עד שמונה בערך, מצטיידת באישור ביקור במרפאה למקרה שאאחר ואז לא מפסידה שעות.. ונשארת מעט יותר מאוחר אם יש לי עומס בעבודה. בשאיבה לוקחת יום מנוחה ביום השאיבה עצמו ולפעמים עוד יום למחרת תלוי בתחושה שלי. לאחר ההחזרה חוזרת לשגרה מלאה (עפי הנחיות הרופא) עם מעט פחות התרוצצויות (בהנחייתי ;)). מעבר לזה משתדלת שבדיקות כמו היסטרו וכל השאר ייעשו בקצוות של היום כדי שאפסיד כמה שפחות. עצה שלי, אם יש באפשרותך לשתף אדם קרוב אחד אפילו במקום עבודתך, יוקל לך מאד. אני שיתפתי את המנהלת שלי שהיא בעצם אלופת על חלל ומלכה אמיתית שפתחה עבורי מרחב רגשי אדיר במקום העבודה. מלבדה אפאחד לא יודע! שיהיה בהצלחה רבה וכמו שאומרים פה בשרי לנו בשורות טובות בקרוב.. :)
 
יש העדרויות שאי אפשר להמנע מהן

היי,
קודם כל מאחלת לך בהצלחה גדולה ומעבר קל למשהו חדש שיביא איתו חיוכים גדולים!
ביום השאיבה וההחזרה את חייבת להעדר מהעבודה.
אני לוקחת 3 ימים חופש יחד עם יום ההחזרה בכל סבב כדי לתת לעצמי זמן להרגע ולקחת כיף.
בימי הבדיקות אני מגיעה מאוד מוקדם בבוקר (6 וחצי) ואפילו לא מאחרת לעבודה.
 
למעלה