מיואשת ושבורה, אחרי החזרה

SparkleFairy

New member
מיואשת ושבורה, אחרי החזרה


היי,
לפני פסח עברתי החזרת עובר מוקפא בן 4 ימים, העובר נראה כל כך טוב וההחזרה היתה תחת U.S, הכל היה נראה טוב, זו החזרה שניה, בראשונה גם העובר נראה מצויין, שרד 100% את ההפשרה אבל הרופאה החזירה את העובר ללא ליווי U.S.
לפני ההחזרה השניה הלכתי לנסות פיפל, (אך מאחר והייתי ללא שלפוחית מלאה הרופא פחד להכאיב לי ואמר שאין לו בעיה לעשות אפילו תוך שעה ושרק אשתה מים, אבל הוא לא המליץ על פיפל ואמר שאין הוכחות שזה באמת משפר את הסיכויים ובסוף לא עשיתי) הפרופ' אמר שבגלל מבנה הרחם שלי הוא לא מבין איך עשו לי את ההחזרה ללא אולטרסאונד והשאיר הנחיה בתיק הרפואי לבצע את ההחזרה עם שלפוחית מלאה ובליווי U.S, עם כל זה, זה לא הצליח.
לציין שבעבר לא היה לי בעיה כלל להכנס להריון ואת התינוק שהיום הוא בן שנה וחודשיים נקלטתי בפעם הראשונה, בהחזרה של טרי.
הפרוטוקול שניתן לי בהחזרה האחרונה די דומה לפרוטוקול מלפני ההריון הקודם והפרוטקול בהחזרה הקודמת שכשלה היה על בסיס טבעי רק עם אוביטרל.
אני פשוט שבורה, הרגשתי ממש שהפעם זה הצליח, היו לי תחושות בבטן שזה הריון ואמרתי לבעלי הפעם שיבדוק את הבטא, הייתי בטוחה שהוא יאמר לי שהבטא היא כמה מאות אבל כשאמר לי שזה קטן מ-2 הייתי בשוק, פשוט לא האמנתי והייתי בטוחה שזו טעות, האחות המלווה אמרה לי לנסות להמשיך עוד יומיים את התמיכה ההורמונלית (אסטרופם X3 ואוטרוגסטן פעמיים ביום) ולבדוק שוב, אבל היא בטוחה שזו לא טעות ושזה פשוט לא נקלט, הפסקתי את התמיכה, כי עשיתי אתמול גם בדיקה ביתית בנוסף לבטא שעשיתי שלשום וגם שם זה היה שלילי.
הפחד שלי שנשארו לי 2 עוברים באיכות בינונית וזהו, אין יותר עוברים, זה תרומת ביציות ומפאת גילי כבר לא יאשרו לי תוכנית חדשה ובטח ובטח שאין לי אפשרות כלכלית לעבור תרומה חדשה שוב.
אני ממש לא יודעת כבר מה לעשות כדי לגרום לזה להצליח, מיואשת ושבורה
 

טוליתי

New member
הי

אני בעד לנסות את כל מה שלא ניסית. גם אם יש הליך שלא הוכח מחקרית, אין לך מה להפסיד. אני הודעתי לרופא שטען כנגד בקשות שלי שטרם הוכח שיצליחו, שאין לי זמן להמתין למחקרים עד שיוכיחו.
מה עוד לא ניסית?
איך איכות העוברים?
האם בדקת קרישיות?
כמה החזרות עברת עד כה?
תעני וננסה לעזור.
 

SparkleFairy

New member
בעקרון לא ניסיתי יותר מדיי

עברתי שתי החזרות של מוקפאים באיכות מעולה, הוקפאו ביום 4, לא עברתי בדיקת קרישיות כי לטענת רופא המשפחה שלי אין לי בעיית קרישיות, לא יודעת על סמך מה הוא אומר את זה כי מעולם לא הפנה אותי לבדיקות קרישיות, יש לי פגישה עם הפרופ' של התוכנית בעוד כשבוע, ממנו לבקש בדיקת קרישיות ?, זה לא יקר ?, כי בטח זה נעשה באופן פרטי.
היו לי בהחזרה הראשונה של המוקפאים שהיו באיכות מעולה, עובר אחד לא שרד והשני שרד 100% ואותו החזירו לי, אבל כאמור ללא ליווי של U.S., בהחזרה זו התמיכה היחידה שקיבלתי היא זריקת אוביטרל כמה ימים לפני ואחת שלושה ימים אחרי ההחזרה, ההחזרה היתה על בסיס טבעי.
בהחזרה השניה של המוקפא, הוחזר גם עובר באיכות מעולה, שרד 100%, הייתי עם תמיכה מלאה של חצי זריקת דקפפטיל יומיומי עד שהתחלתי את הטיפול בפרוגסטרון 4 ימים לפני ההחזרה, אסטרופם שלוש כדורים ביום ואוטרוגסטן 4 נרות ליום, בהחזרה של העובר הטרי שאיתו הריתי הייתי על אותה תמיכה למעט הדקפפטיל היומי, אז קיבלתי דקפפטיל 3.75.
לציין שבכמה חודשים האחרונים יש לי קצת בלאגן עם הקיבה, כל הבדיקות שהרופא הכללי שלח אותי, שללו הכל ב"ה, אז בכמה חודשים האלו אני לוקחת אומפרדקס בבוקר בגלל צרבות, שהתגברו לי אגב עם השימוש באוטרוגסטן וכשאמרתי את זה לפרופ' שביצע את ההחזרה, הוא אמר שהאוטרוגסטן באמת גורם לצרבות וזה בסדר שאני לוקחת את הכדור.
אני כבר לא יודעת מה לחשוב, נשאר עוד עובר אחד באיכות טובה ושניים באיכות בינונית, ביום 4 שהוקפאו יש להם נדמה לי רק 8 תאים.
אני ממש מפחדת להכשל שוב בהחזרה כי כשיגמרו העוברים, אין סיכוי שאוכל לעבור את ההליך הזה שוב.
כשהתקשרתי לאחות שמלווה אותי בתהליך ועדכנתי אותה בבטא השלילית וכמה כואב לי ששוב זה לא הצליח, ושאני מפחדת כי לא נשארו לי כמעט עוברים, היא אמרה "תשמחי עם מה שיש לך בבית", כמה נורא לשמוע משפט כזה, הבן שלי הוא כמובן כל עולמי, אבל אם לא הייתי רוצה עוד ילד, לא הייתי עוברת את כל ההליך הלא קל הזה :(
 
למעלה