זריקות פרוגרסטרון יכולות לגרום לדחיית מועד ביוץ במחזור אחרי?

  • פותח הנושא bhsf
  • פורסם בתאריך

bhsf

New member
זריקות פרוגרסטרון יכולות לגרום לדחיית מועד ביוץ במחזור אחרי?

שלום בנות, עברתי עוד סבב ivf הפעם טבעי. מבחינת הורמונים לקחתי רק מבייצים לפני השאיבה (אוביטרל ודקפפטיל) ואחרי ההחזרה לקחתי זריקות פרוגרסטרון, זריקה 1 של דקפפטיל כשבוע אחרי ההחזרה וקלקסן. קבלת שלילי, הפסקתי את הזריקות וקבלתי מחזור. היום אני כבר לקראת יום 32 למחזור כשברגיל אני מקבלת בערך כל 28 יום. עשיתי בדיקה ביתית כרגע והיא שלילית.
כבר קרה לי שבעבר אחרי טיפול נדחה הביוץ אבל אז זה היה הגיוני כי לקחתי סינראל כתמיכה. האם הזריקות שלקחתי יכולות לגרום לדחיית הביוץ ולכן המחזור שלי מתעכב?
 

oribori9

New member
גם לי זה קרה

ממש דומה גם מבחינת הזריקות שעשיתי. בגלל הזריקה של הפרוגרסטרון אחרי הבטא השלילית למחזור לקח שבוע להגיע אבל למחזור שאחריו (שזה חודש שבו לא עשינו כלום) לקח 40 יום להגיעה ועכשיו אחרי החזרה שניה שנכשנלה למחזור הבא לקח 45 יום להגיע שאצלי הוא ממש סדיר כל 27 יום.
כשדברתי עם האחות היא אמרה שזה יכול לקרות והפנתה אותי לבדיקת דם של הורמונים+בטא ואמרה שמידה ולא יגיע בימים הקרובים לקחת כדור.
 
הגיוני

בתקופה שבה שלקחתי כדורי דאה, הפרוג' שלי היה גבוה והווסת הגיעה כל פעם אחרי כ 50 יום במקום כ 30...
 

טוליתי

New member
לא סביר שזו הסיבה לאיחור

ברגע שמדובר בווסת, הפרוגסטרון צריך להיות "מספיק" נמוך והורמונים מתאפסים גם תוך כדי וסת, כך שהביוץ לא אמור להיות מושפע. מה שכן, שינויים במחזור הווסת שכיחים מאוד כשנוטלים הורמונים, והסיבות לכך יכולות להיות:
1. שיבוש הורמונלי.
2. ציסטות
&nbsp
הכי מדויק יהיה לבצע בדיקות הורמנליות ו us, וכך תוכלי אולי לדעת מתי צפויה להגיע הווסת.
&nbsp
מאחלת לך הצלחה בטיפול הבא
.
 

נועה312

New member
יש מלא סיבות לאיחור

אצלי במשך שנה המחזור היה סדיר לגמרי ואז היה חודש שבו היתה לי עקירה כירורגית של שן בינה וסינוסיטיס ופתאום הביוץ איחר בשבועיים. בחודש שאחרי הוא שוב הגיע בזמן. אני ממליצה לבקש לעשות בדיקת דם לאסטרדיול ופרוגסטרון ולהבין באיזה שלב את בחודש.
 
למעלה