שאיבה על בסיס טבעי

אווה100

New member
שאיבה על בסיס טבעי

הרופא שלי הציע שאיבה על בסיס טבעי שאולי יניב ביציות איכותיות יותר. אני מאוד חוששת, כי על פי הבנתי זה אומר שאיבה של ביצית אחת, ולכן סיכוי טוב שבכלל לא תהיה הפריה.
אשמח לשמוע אם למישהי זה עשה את ההבדל (כלומר, הריון שנוצר בעקבות שאיבה טבעית, ושלא קרה בשאיבות הורמונליות).
תודה :)
 
גם אני מטופלת על בסיס מחזור טבעי

ונכון. כל פעם מדובר על ביצית אחת במקרה שלי מקסימום שתיים.
אצלי תמיד הייתה הפריה והחזרה.
בנסיונות לילד 1 בפעם השלישית זה עבד.
עכשיו בנסיונות לילד 2 בינתיים אין הצלחה. אבל במקרה שלי (רזרבה נמוכה) זו הדרך.
גם אני הבנתי שבסבב כזה הביציות יותר איכותיות.
אני הסנגורית האולטימטיבית לביצית בודדת.
כאמור זקיק בודד הביא לי ביצית אחת בודדת שהיום היא ילד מאוד לא בודד.
בהצלחה
 

תלתלית20

New member
לא מכירה מקרים של שאיבה טבעית

והאמת שאני פעם ראשונה שומעת על האופציה הזו ואני מניחה (כמוך) שמדובר בביצית אחת גג שתיים, אמנם בשביל הפריה צריך רק ביצית אחת טובה וזרע אחד מוצלח. מצד שני אני אומרת שאם כבר עוברים שאיבה (שלפעמים זה לא כל כך נעים) עדיף לשאוב כמות יפה ולהגדיל סיכויים. בעיקר אם הגוף שלך מגיב טוב להורמונים ויש סיכוי לקבל הרבה ביציות....מה הסיבה שהרופא הציע שאיבה על טבעי?
 

אווה100

New member
יש סברה שזה יכול להועיל לאיכות הביציות

לא בטוחה שהסברה הזו מוכחת.
 

GNews78

New member
אני אחרי שני סבבים של שאיבה על בסיס טבעי

בסבב הראשון נשאבו 3 ביציות, הפריה אחת, הסתיים בהריון כימי. בסבב השני נשאבו 3 ביציות, 2 הפריות, נקלט הריון שהסתיים לצערי בשבוע 8 כשפסק הדופק.. באף סבב קודם לכן, רבוי הורמונים ככל שהיה, לא עברתי את הביצית/ שתיים. בחלק לא הושגו הפריות ובאף אחד מהסבבים לא הושג הריון. כעת ממתינה לסבב הטבעי הבא ומתפללת שהפעם ההריון יהיה מוצלח, משעמם ויסתיים בידיים מלאות.. מעבר לכך, ממליצה לך לקחת תוספים שונים שיכולים להשפיע לחיוב גם כן. אני לוקחת קיו 10, פרנטל, פרוביוטיקה, חומצה פולית, אומגה 3 ול-ארגנין. בהצלחה רבה שיהיה ואביב שמח ופורח :)
 

שחר רו1

New member
קיו 10 ול-ארגנין

היי,
קראתי בכל מני מקומות ששני התוספים הנ"ל מסייעים לריבוי הרירית. מרגישה שמאז הגרידה שעברתי הרירית שלי גדלה בקצב קצת בעייתי. עשיתי היסטרוסקופיה ויצא תקין. האם התוספים האלו שציינתי אכן יעילים לעיבוי רירית ואם כן מה המינון המומלץ?
&nbsp
 

GNews78

New member
עונה לשחר ולגלי

לא יודעת לגבי עיבוי הרירית, אני חושבת שזה יותר עובד על הביציות אבל לא יודעת להגיד בוודאות. בהתחלה לקחתי קיו 10 של אלטמן אבל מאז שגיליתי את iherbs, עברתי לdoctor's best. מאד חקרתי את עניין החברה ומצאתי עליהם הרבה המלצות טובות וreviews תומכים. אני באופן אישי לוקחת 600 מ"ג. אם אני זוכרת נכון קיו 10 וקרישיות מצריכים משנה זהירות ובוודאי שיש לשאול את הרופא לגבי המינון המתאים. לגבי לארגנין, לוקחת כדור 1 אלף מג פעם ביום. קונה של סולגאר. גם מiherbs. הרבה הרבה יותר זול. מקווה שעניתי :) בהצלחה רבה וחג שמח!
 

טוליתי

New member
עברתי כמה שאיבות כאלה

אני מאוד בעד סבבים טבעיים, במיוחד כשסבבים הורמונליים נכשלו.
אמנם צריך עצבי ברזל, אבל לרוב העוברים באמת איכותיים יותר.
ההצלחה שלי היא מסבב כזה. בסופו של דבר, פעמים רבות ההורמונים מקלקלים את איכות הביציות, ואפילו את, ואני מעריכה שכ 90% מגולשות הפורום, נוצרנו מביצית אחת, ותא זרע אחד
.
אשמח לענות על כל שאלה בנושא.
 
למעלה