התרגשות

מתרגשת38

New member
התרגשות

טוב אז אחרי הכישלון השלישי מתחילים אחרי החג עם פרוטוקול חדש .הרופא המדהים שלי שמפתיע שלא התייאש ממני הציע שנעשה החזרה על בסיס אסטרופן בניית ררית וביוץ לא טיבעי מה זה אומר?מתחילים אחרי החג כי אני רוצה להיות או לנסות להיות שמחה בחג אז החלטטתי להתחיל רק אחרי אשמח לרעיונות איך לחזק את עצמי גופנית ונפשית
 

haych

New member
מה שזה אומר

שנוטלים את כדורי האסטרופם בהתאם לפרוטוקול (אני לקחתי 3 פעמים ביום). הכדורים מעבים את הרירית ומבטלים את הביוץ הטבעי של הגוף.
אחרי מספר ימים מגיעים לאולטרסאונד ובמידה והרירית טובה (מעל 7) אפשר לעשות החזרה. נוטלים פרוגסטרון (אני קיבלתי אנדומטרין) למשך X ימים (כתלות בגיל העובר המוקפא). היום בו מתחילים עם הפרוגסטרון הוא כביכול יום הביוץ.
 

שחר רו1

New member
שאלה באותו עניין

גם אני עושה החודש החזרת מוקפא על בסיס הורמונים. 10 ימים לאחר המחזור בבדיקת אולטרסאונד הרירית שלי היתה בעובי של 5. הרופא אמר להוסיך עוד כדור אסטרופם (התחלתי לקחת 3 ביום מהיום השלישי למחזור) ואמר לבדוק בעוד 5 ימים. אני בדרך כלל מבייצת ביום ה-16, אבל אני מבינה שהאסטרופם מדכא את בוא הביוץ. השאלה שלי היא במידה והרירית לא תגיע לעובי 7-8 בעוד חמישה ימים זה אומר שצריך לבטל את ההחזרה או שאפשר להמתין עוד מספר ימים וכששתעבה נוסיף פרוגסטרון למשך 5 ימים ונבצע החזרה (כי המוקפא שלי הוא עובר של 5 ימים)?
 
למעלה