מישהי מכירה את הרב טאוב יועץ פוריות?

מישהי מכירה את הרב טאוב יועץ פוריות?

חברה אמרה שהוא מאוד מתמצא בבעיות פוריות ובקשר עם רופאים? מישהי מכירה? מספר טלפון שלו?
תודה!
 

גל 127

New member
אני מכירה אישית -איש מקסים

עזר לנו המון בקשר עם רופאים
בשאלות רפואיות דחופות ויעוץ רפואי
ממש איש יקר-
טל: 055-6639322
בהצלחה
 
בטח מכירה. מאוד מומלץ

היי, אני קוראת שקטה פה בפורום. אז כן אני הייתי אצל הרב טאוב בגלל המלצה של חברה., יש לנו בעיה משולבת. בעלי עם בדיקת זרע בעייתית מאוד ככל הנראה בגלל וריקוצל, ושחלות פולציסטיות שלי. יצרנו איתו קשר הוא מבקש לשלוח אליו בדיקות. אח"כ ישבנו איתו. הבנתי שיש לו קשרים עם הרבה רופאים. ובתי חולים. בזכותו זיהינו את הוריקוצל. טופלנו ברדיוגרפיה פולשנית. נהיה שינוי מפתיע מאוד בזרע וכעת בהמלצת הרב טאוב אנו לא עושים כלום וממתינים להריון סופונטני. הבנתי שברחוב החרדי מגדירים אותו 'הרב פירר של הפוריות'. בהצלחה
 

מאמינה78

New member
אפשר גם פרטים בבקשה.

לא מצליחה למצוא כלום בגוגל.
איפה הוא יושב? הוא אומר אילו בדיקות לעשות? ...

תודה
 
הוא מקבל במודיעין עילית

מספר הטלפון כמו שגל 127 כתבה (0556639322) זה המספר שאני בקשר איתו בווטסאפ. במקרה של הוריקוצל שלנו הוא הסביר לנו שרוב הרופאים בכלל לא יודעים שבודקים וריקוצל בעמידה ולא בשכיבה, כי אז זו האינדקציה האמיתית למצב האשכים רוב היום, כיון שהחצי עומד רוב היום. ולכן כשאצלנו בדקו וריקוצל בשכיבה והיה שלילי הוא אמר שזה ממש לא נכון ושיבדקו שוב. ואז בדקנו ואכן היה ויטפלנו ויש שיפור.
אותנו הוא שלח לבדיקות מסוימות, לדוגמא המורפולגיה של החצי שלא היתה בעננים, הוא הסביר שיש מעבדות שתמיד המורפולגיה שם משום מה יצאת בעייתית מתחת לסף של קרוגר. שלח אותנו למעבדה אחרת ושם המורפולגיה היתה תקינה. בקיצור את שואלת אם הוא שולח לבדיקות אמממ...הוא לא רופא. אבל הוא בקשר עם הרבה רופאים ואם יש שאלות הוא מפנה אליהם. אנחנו מאוד נהננו ממנו. חוץ מהיחס האישי ומידי פעם שהוא מתעניין בשלומנו. שזה גם לא דבר מובן מאליו. ממליצה עליו.
 
למעלה