pgd

pgd

שלום רב,

עבור זוג בו האישה נשאית של x שביר - האם משרד הבריאות מממן pgd? באם לא, מהי העלות והפרוצדורה לעשות זאת באופן פרטי? האם העלות היא לכל עובר בנפרד או לכל העוברים?

תודה רבה לעונות (ולעונים)
 

jes77

New member
מנסה לעשות סדר

תתחילו מייעוץ גנטי. ברגע שיש ייעוץ גנטי שמסביר את הסיכויים למחלה ההמלצה היא למצוא את הביתחולים שהכי מתמצא במחלה שלכם ויש לו הכי הרבה ניסיון. X שביר היא מחלה די שכיחה ולכן סיכוי גדול שלהרבה בתי חולים יש ניסיון אז תבחרו את זה שהכי קרוב הביתה/נוח וכו'.
בעיקרון ברגע שיש המלצה של יועץ גנטי צריך ללכת לבית החולים לבנות מערכת. את המערכת לוקח לבנות בין מספר שבועות למספר חוגשים ואח"כ אפשר להתחיל טיפולים.
אם אתם בבית חולים ציבורי הכל ממומן על ידי הקופה. אם אתם בוחרים בפרטי נדמה לי שאפשר לעשות בימינו PGD באסותא אז ה PGD עצמו יהיה תחת טפסי 17 במימון הקופה והתהליך שאיבה/החזרה וכו' בפרטי.
&nbsp
הניסיון שלי הוא בציבורי שבו פשוט מקבלים טפסי 17 לכל שלבי ה IVF שזה שאיבה, החזרה ומיקרו מניפולציה בד"כ ואם יש עוברים בריאים אז צריך טופס 17 ל PGD. זה טופס אחד לכל העוברים- לא לכל עובר בנפרד
 

jes77

New member
תיקון טעות

אם יש ביציות מופרות אז מבקשים טופס 17 ל PGD ואז בודקים אם יש עוברים בריאים
 

zeyu1122

New member
pgd

אני רק רוצה להגיד גם שאף אחד לא מסביר בבתי חולים מה התהליך איך ומה ומו וזה חבל. הם כמו רובוטים לא מסתכלים שיש אנשים לידם. עכשיו כשקראתי מה שרשמת הבנתי את סוג הדרך הארוכה שצריך לעבור. באיכילוב היו לי אנטיפטים כי שהגעתי כשלא ידעתי את התהליך וכרגע מציבים הרבה תנאים להמשך מצער שזה ככה.
 

oneday10

New member
ממש מפתיע אותי מה שחווית

לי היתה חוויה שונה לחלוטין באיכילוב....
צוות הגנטיקה שם מדהים בעייני, וכל כך אנושי. הם מלווים אותי יד ביד כבר מעל 3 שנים.
 

jes77

New member
יש קבוצת וואטסאפ

אם תכנסו לקומונת pgd תבקשו שם להצטרף לקבוצת וואטסאפ ושם ידעו לתת לכם הרבה מידע. אני לא בקבוצה פשוט.
 

שי לי 555

New member
Pgd

היי ,
אכן יש קבוצת וואטסאפ שבה ניתן למצוא המון מידע והסברים. במידה ורלוונטי למישהי שעוברת או מתוכננת לעבור תהליך pgd מוזמנת לשלוח לי טלפון בפרטי ואצרף אותה לקבוצה
 
תודה רבה לכולן ושאלה נוספת

אם אני מחליטה לעשות pgd פרטי, האם העלות היא 3000 שקל לבדיקה של כל עובר או לכל העוברים שהיו בטיפול הזה?
 
למעלה