אוף אוף אוף :(

רחליקו5

New member
אוף אוף אוף :(

פרצו לנו לדירה הפכו הכל....
יום חמישי החיתה החזרה מה שאומר שהשתרשות אמורה להיות היום\מחר
אני הגעתי לדירה ראשונה ונכנסתי לפאניקה כשראיתי מה שקורה...ואז גם היו לי דקירות והתכווצויות בבטן..
מתה מפחד שלא רק שגנבו לנו הכל, גם גנבו לנו את החלום...
מישהי יכולה לעודד ולספר על סבב שהייתה בסטרס נוראי ובכל זאת נקלטה?
 
מנסה לעודד מזווית אחרת...

יקירה,
כל אובדן של רכוש חומרי /אובדן שניתן לתקן בכסף אינו אובדן של ממש.
עברת אירוע מלחיץ אבל תארי לעצמך כמה מלחיץ היה אם היה יכול להיות אם מי מכם היה בבית בעת האירוע והיו דברים מעולם...
החלום שלכם אצלך במקום מוגן - ראש למעלה בבקשה
 

Maive1

New member
מנסה


שלום לך,

קודם כל ממש מצטערת לשמוע על הפריצה, זה מבהיל, קרה לי בעבר- חזרנו לדירה, הכל היה הפוך, סימני דם (!!) ליד החלון וגנבו את המזגן... השוטרים אמרו שכנראה נפצעו שפירקו את המזגן מהקיר. מכל מקום, מסכימה עם צילה היקרה- לצערי למדתי בחיים בדרך הקשה, שרכוש ניתן להחלפה, דברים אחרים לא.

שנית, נושא הסטרס וקליטה/ אי קליטה בגללו נידון פה ובפורומים שכנים רבות, כדאי לך לקרוא. המסקנה- אין קשר. כמובן שיותר נחמד ונעים להיות רגועה ולחשוב אופטימי.
אבל, כאשר היריון נקלט הוא נקלט, ויש נשים רבות שנמצאות בסטרס מתמיד (אישיות/ אורח חיים וכו'..) ונקלטות בלי בעיה וההפך. ידוע שהמשפט השנוא ביותר על מטופלות פוריות הינו- "שתרגעי, זה יבוא...". זה לא נכון, אחרת לכולן כבר היו פה עשרה ילדים. יש פה סיפורים רבים מספור, שדווקא בחודש שבו לאחר החזרה בנות סחבו משקלים כבדים, שתו אלכוהול ואכלו סושי לרוב- ונקלטו... אין פה חוקיות ידועה מראש. גם אצלי, לא משנה כמה הייתי רגועה או ההפך בסטרס- זה לא עזר, ושזה נקלט, זה נקלט.
גם עובדה היא שנשים בכל העולם, ובתקופות חשוכות ואיומות בהיסטוריה (ע"ע השואה, מלחמות, רצח עם ושאר אסונות נוראיים)- עדיין נשים נכנסו להיריון. אף אחד לא יכול לגנוב לך את החלום, את הרצון ואת התקווה!!
מאחלת לך בטא מהממת בקרוב
 
למעלה