בלבול - והתייעצות :(

בלבול - והתייעצות :(

שלום לכולן :)
אני חדשה כאן - עד עכשיו קוראת בסתר, והיום קרה לי מקרה הזוי ומרתיח וחשבתי שאולי אוכל להיעזר באינפוט שלכן :)
אז ככה - בת 42, בטיפולים כבר חצי שנה אצל אורביטו ואסותא. שני סבבים ראשונים, עם *המון* הורמונים - ואפס ביציות. סבב שלישי חצי טבעי, נשאבו 3(!) זקיקים - וביצית! אבל לא בשלה. היא המתינה במעבדה 24 שעות אבל לא הופרתה. הרופא לא ידע להגיד לי למה יצאה לא בשלה (האם נשאבה מוקדם מדי, למשל? לא ברור) והחליט לנסות עוד פעם טבעי עם שינויים קלים. הצעד הבא אח"כ - תרומה.
מאחר שאני בחורה יסודית, וקוראת הרבה על כל הנושא, נתקלתי גם בעניין ה-IVM ובשם של פרופ' אלנבוגן. אני יודעת שזה מיועד בעיקר לפוליציסטיות ושאני לא קהל היעד המובהק, אבל החלטתי ללכת לחוו'ד שניה. מקסימום יוריד אותי מזה.
להפתעתי הוא היה בעד! לא הבטיח נסים, לא רצה שאפתח ציפיות, היה מקסים כמו שהבטיחו בכל הפורומים, התרשם לטובה מהפרופיל ההורמונלי התקין שלי ומזקיקים שמצא אצלי באולטראסאונד באמצע החודש. אמר שיש עם מה לעבוד, ושזה אפילו משהו שהוא חשב עליו בעצמו כשתיארתי לו את המקרה שלי, ושצריך מעבדה שיודעת לעשות את זה - והוא עובד במדיקל שיודעים לעשות את זה. יצאתי ממנו אופטימית זהירה.
מכיוון שהוא עובד עם הקופה שלי (הגעתי אליו פרטי ולא ידעתי) אמר לי לקבוע תור נוסף בקופה לפתיחת תיק אחרי פרופיל חדש ובדיקות חדשות. אפילו הנחה אותי ליום ושעה (בערב, כשאין לחץ). עשיתי הכל כמו ילדה טובה, והגעתי אליו הערב.
ו.... פגשתי אדם אחר! היה לא נחמד בעליל, כבר לא בעד IVM בגילי, שנזף בי שבאתי מאוחר (לבקשתו!) כי הוא לא מתכוון לפתוח לי תיק בשעה כזו ואין אחות שתתדרך אותי, שהוא לא הבטיח לי כלום.
נכון, הוא לא הבטיח. ואני יוצאת מתוך הנחה שזה הצ'אנס האחרון שלי לפני תרומה ורוצה להרגיש שעשיתי הכל. אבל הוא גם לא פסל על הסף! אמנם ככל שחלף התור הוא קצת חזר להיות אדם נורמלי, ואמר שאם יש אישור נעשה את הליך ה-IVM שהסכמנו עליו.
אבל אני יצאתי בשוק. היו לי מיליון שאלות שלא שאלתי מתוך הלם. הרי ידעת מה הגיל שלי גם לפני שבועיים!!! למה להשלות אותי??? נשלחתי הביתה עם טפסים להגיש לקופה.
ועכשיו - דילמה. האם להמשיך עם זה? הוא שמט לי את הרצפה מתחת לרגליים, את האמון בו.
האם להגיש בקשה ל-IVF רגיל, ולהמשיך לעוד סבב טבעי "רגיל"?.
אני אומרת לעצמי, שמה שחשוב כרגע זו המעבדה, יותר מהרופא. ושממילא אחוזי ההצלחה שלי כרגע הם אפס, אז אין לי מה להפסיד. אבל האכזבה ממנו ענקית.

(נ.ב. - יש לציין שמבחינת אישור מהקופה יש יותר סיכוי לקבל למדיקל, כי אחרי 3 טיפולים ללא הפריה יש זכות להחלפת יחידת IVF).

אז מתנצלת על החפירה האינסופית. מקווה שאולי יש לכן תובנות שאוכל להיעזר בהן :)
 

שחר רו1

New member
חוויה ממש מוזרה ולא נעימה

אני הייתי מטופלת שלו וגם הצלחתי להיכנס להריון מהזרעה שעשה לי. מה שאת מספרת ממש מוזר ולא מוכר לי. הוא אדם חביב, סובלני ומקצועי בדרך כלל. מצטערת בשבילך שהיית צריכה להתמודד עם זה. מה את חושבת לעשות? לחזור אליו או לחפש רופא אחר?
 
אני באמת לא יודעת

בעיקרון הגשתי את הטפסים לאישור, אבל הם עדיין לא נשלחו ויש לי עד יום ראשון גם להתחרט.
חשבתי שאם הקופה תאשר - אלך על זה בכל מקרה בניסיון לשים בצד את האכזבה ולהתרכז בטיפול המקצועי. ואם הקופה לא תאשר, אז ממילא לא אהיה חייבת להישאר אצלו. אולי אנסה את פרופ' שולמן, לפחות לחוו"ד נוספת
 
למעלה