אחרי הזרעה ראשונה

שירו121

New member
לגבי בדיקות דם- תגובה לרכבת הרים

היי! קודם כל, שיהיה לך המון בהצלחה. הלוואי שזה יקרה לך על הפעם הראשונה.
לגבי בדיקות דם, הכוונה שלא עשית בדיקות דם כלל? כמו שמישהי כתבה מעליי, זה הכרחי כדי שתהיה תמונה מלאה של מה קורה מתי. אולי כדאי לברר על זה?
אני מקווה שהעניין עם השלב הלוטאלי הוא שולי כמו שהרופאים מציגים אותו ושכל עוד יש ביוץ אז הכל בסדר, אבל בכל מקרה אעשה בדיקות דם חודש הבא (אם יהיה) שבוע אחרי הביוץ כדי לראות שהפרוג׳ גבוה מספיק ולא צונח מהר מדי (חשד שעלה לי בתקופה שמדדתי חום שחר) אם זה בסדר לשאול, את סובלת מהכתמות בין הביוץ לוסת?
עוד לפני הטיפול(ים) התחלתי דיקור פעם בשבוע וזה עוזר לי מאד ובמיוחד נותן מענה לכל מני דברים שהרפואה או הרופא שלי בפרט פחות בעניין לדבר עליו.
כרגע אני שמונה ימים אחרי ההזרעה ומרגישה את הוסת מתקרבת. לצערי. מקווה שלפחות ״יחזיק״ באמת 14 יום מההזרעה.
בכל מקרה, המון בהצלחה! מחזיקה לך אצבעות.
 

שירו121

New member
אחרי הזרעה ראשונה

היי בנות! סליחה על החפירה. אני ממש חדשה בזה.
אני חמישה ימים אחרי הזרעה ראשונה(טיפול ראשון,מעקב זקיקים ראשון,הכל חדש) ללא הורמונים פרט לאוביטרל שהוזרק 36 שעות (בול) לפני.
יש לי כמה שאלות, אולי אתן תדעו?
להפתעתי החודש הביוץ היה מאוחר יותר ממה שחשבתי, היה זקיק 17 ביו״מ ה-20 (באותו יום לא הייתי בבדיקות דם) אבל בדיקת דם יומיים לפני שהזקיק היה 15 מ״מ (לפי הא.ס) היו:
e2 - 209
prog-1.3
lh 13.2
לגבי הרירית הוא לא אמר לי כמה, רק אמר שהיא נראית נהדר ומדהים.
אני קצת מתבאסת שלא הייתי בבדיקות דם בפעם האחרונה שעשיתי א.ס (שהיה זקיק 17 מ״מ) כי זו בעצם הייתה הפעם האחרונה שנבדקתי, אתן חושבות שהe2 נתן קפיצה? כי לפי מה שהרופא אמר ההורמונים קצת נמוכים.
בשבת בלילה הזרקתי אוביטרל בלילה ושני בבוקר הייתה ההזרעה שעברה קליל.
למה לא מקובל לעשות בדיקות דם שבוע אחרי הזרעה/ביוץ? או אולטרסאונד? בעקרון המחזור שלי הוא 30 יום, אמרתי את זה לרופא שזה גורם לי לחשוד שיש לי שלב לוטאלי קצר והוא די נפנף את העניין ואמר שבכל מקרה עם האוביטרל אני (לא) אקבל אחרי שבועיים מההזרעה.
האם אובירטל שווה ערך לתמיכה פרוגסטרונית?
בנוסף, יש לי תחושת רטיבות בימים האחרונים ולפעמים קצת כיווצים ברחם, אני נורא חוששת לקבל (בתקווה שלא) לפני הזמן הנכון. למישהי זה קרה?
 
מנסה לענות

היי יקירתי,
קודם כל בהצלחה בטיפולים! מקווה שהשהות שלך כאן תיהיה קצרה וההצלחה מהירה!
באמת ממש חשוב לעשות בדיקות דם יחד עם האולטרסאונד במעקב זקיקים, רק ככה אפשר לקבל תמונה מלאה ולהבין מתי את אמורה לבייץ. למה בעצם לא עשית בדיקות דם? הגיוני שהאסטרדיול עלה במהלך היומיים אבל ממש כדאי לעקוב אחריו. אני מאוד מקווה שהתזמון של האוביטרל אצלך היה בזמן למרות הכל, אבל יכול להיות זקיק יחסית גדול, ורמות אסטרדיול שעדיין לא עלו מספיק. במקרה כזה בדרך כל ממשיכים לעקוב עד שגם האסטרדיול עולה.
לגביי למה לא עושים בדיקות גם אחרי ההזרעה, אני לא כל כך יודעת. גם אני אף פעם לא עשיתי.
לפי מה שאני יודעת האובירטל הוא לא תמיכת פרוגסטרון, הוא רק נועד לתזמון הביוץ. אבל לא נהוג לתת תמיכה כזו כשההזרעות על בסיס טבעי ואין בעיה מיוחדת שיודעים עליה.
לי קרה שהתזמון של האוביטרל לא היה נכון (כנראה) וקיבלתי מחזור שבוע אחרי ההזרעה. אבל, נראה לי שזה ממש נדיר. לא שמעתי על עוד בנות שזה קרה להן.
מחזיקה לך אצבעות שההזרעה הצליחה. אבל אם חלילה לא, תתעקשי בפעם הבאה על מעקב צמוד של בדיקות דם כדי לקבוע מתי להזריק אוביטרל.
בהצלחה!
 

שירו121

New member
תשובה לאיפה הילד

היי! קודם כל, תודה לך על התשובה :)
הסיבה שלא הלכתי כנראה הייתה שילוב של עצלנות שלי+הרופא אמר שאין צורך ללכת שוב. ובדיעבד אני חושבת שהייתי צריכה אבל כבר אדע לפעם הבאה, אם תהיה.
אני מקווה גם שהתזמון של האוביטרל וההזרעה היה טוב, כי ששאלתי למה בשני ולא בראשון הוא אמר שזה בגלל ההורמונים הנמוכים כביכול. כמובן שעשינו גם סקס במהלך כל הימים.
בכל מקרה, אני מקווה שיהיה ואם לא, אהיה חכמה יותר לחודש הבא ואתעקש.
מאחלת לך גם הצלחה רבה ותינוק/ת חמוד/ה בקרוב מאד
 
למעלה