עלויות טיפול אצל רופא פרטי

nivnivi

New member
רופאים מצויינים מתל השומר

ד"ר מיכה באום ד"ר אתי ממן פרופסור אריאל הורוביץ אין לי בעיה עם כל אחד מהם, פשוט השילוב קצת קשה לי. ד"ר באום הוא בעיני הכי קשוב וסבלני.
 

nivnivi

New member
עלויות טיפול אצל רופא פרטי

שלום לכולן, עוד יומיים בדיקת בטא ויש לי הרגשה לא טובה. מנסה לתכנן את הצעד הבא. אני אחרי 6 החזרות (מתוכן אחת נקלטה אך ההריון נפל בשבוע 7 ). אני מטופלת במדיקל במרפאת אמא כלומר, מטופלת על ידי 3 רופאים ברוטציה. אני חושבת לעבור לטיפול פרטי (כנראה אצל ד"ר באום המהמם ) תוכלו לספר לי מהן בערך העלויות בטיפול אצל רופא פרטי? היום יש לי טופס 17 מכללית והשתתפות של 660 ש"ח לסבב מלא, 330 ש"ח להחזרת מוקפאים. הטיפול הוא לילד ראשון. תודה רבה ובהצלחה לכולנו.
 

תלתלית20

New member
ממה שאני זוכרת מחברה שלי

היא טופלה ע״י רופאה פרטית ואני לא זוכרת את כל העלויוצ אבל זה היה המון..אני זוכרת שרק שאיבה אחת עלתה לה 2000 (היא עברה שתיים, כלומר רק השאיבות 4000) יתר הפעולות אינני זוכרת.
אני טופלתי ע״י רופא פרטי (ד״ר דורון גולדברג) שמקבל גם בכללית ולכן היחס שקיבלתי ממנו (וכל כל המטופלות שלו) הוא יחס פרטי במחירי קופ״ח, את השאיבות וההחזרות ביצענו איתו באסותא ראשלצ בעלויות זהו למה שציינת, פרוטוקול ושאר בדיקות הגעתי אליו למרפאה של הכללית. רופא נפלא! אם את מוצאת מישהו כזה אז לכי על זה....
 

nivnivi

New member
יש לי רופא כזה

ד"ר באום מהמם והוא עושה לי את הפרוטוקול והמעקבים. הבעיה היא שבזמן הטיפול הוא לא תמיד זה שרואה את הבדיקות ונותן את ההנחיות ולדעתי משהו מתפספס בשלב הזה כשיש 3 רופאים.
 
למה שלא תעברי אליו באופן פרטי?

אני אצלו באופן פרטי. הוא תמיד זה שרואה את הבדיקות ועושה את השאיבות וההחזרות.
פגישה ראשונה 1000 ש"ח
מהשניה והלאה 800 ש"ח. וכמה, בינינו, צריך לפני פרוטוקול חדש?

שאיבה עלתה לי 750 ש"ח למדיקל ובהחזרה שילמתי 750 ש"ח לד"ר באום.
המרפאה הפרטית שלו נמצאת ברחוב הברזל ברמת החייל.

אצלו נכנסתי להריון פעמיים מ IVF. פעם אחת לצערי הפסיק בשבוע 13, בפעם השניה ואחרי מיון זרע - יש לי ילד מתוק בן שנה וחודשיים.
 

nivnivi

New member
קבעתי תור לבאום באופן פרטי

את יודעת להגיד לי מה מהעלויות הצלחת לתבוע מהביטוח? יש לי כללית פלטינום + פרטי של הראל
 
לי לא היה ביטוח בזמנו אז לא יודעת לגבי זה...

לגבי הקופה - אני במכבי ויש 3 ייעוצים בשנה וד"ר באום נכלל בהם.
השאר, היה עליי (או יותר נכון על ההורים הצדיקים שלי שמימנו את הכל - כולל מעקב הריון אצל ד"ר באום + סקירה שלישית פרטית + בדיקת ניפטי - DNA עוברי).
 
למעלה