מאוכזבת
האם למישהי קרה מקרה דומה?

moran12313

New member
מאוכזבת
האם למישהי קרה מקרה דומה?

יש לי שלושה מוקפאים. הפשירו אותם לפני יומיים כדי לגדל ליום חמש לראות איזה מהם הכי טוב. היום הגעתי להחזרה והרופא אמר שהם גדלו עד ליום ארבע. ואי אפשר להחזיר מחר כי הרחם יהיה ביום שש. אז אני אמורה להחזיר אותם רק במחזור הבא שלי. אלא שאני צריכה לראות מחר שהם גדלו ליום חמש ואפשר להקפיא אותם.
מה זה אומר? אם הם לא גדלו כמו שצפוי היה אז זה אומר שהם לא איכותיים? הרי הם היו אמורים לגדול ביומיים לא? מה הסיכוי שיגדלו כמו שצריך עד מחר? ומה הסיכוי שיצא מהם הריון תקין? ושבכלל אקלט איתם? כל כך כל כך מבאס
למישהי היה מקרה דומה שהסתיים בטוב?

ובעוד עניין - אני עושה מעקב אצל כירורג שד. באולטראסאונד לפני חצי שנה ראו שני גושים שפירים. האולטראסאונד האחרון שעשיתי נשמע היה לפי הטכנאית שלא היה שינוי. אלא שהתקשרו אליי אתמול שאחרי עיון רופא אני צריכה לבוא לעוד אולטראסאונד ואם יהיה צורך ביופסיה. אני כל כך לחוצה מזה
זה אומר שהגושים גדלו, לא? יש לי סיבה לדאוג? אם הם גדלו זה נשמע לא טוב....

תודה מראש לעונות!
 

נועה312

New member
את אצל ברקוביץ?

גם אצלנו הוא דיבר על להפשיר עוברים מוקפאים ולתת להם לגדול לפני שמחזירים אותם וזה די מטריד אותי. התנאים במעבדה הם לא כמו התנאים ברחם ואפשר לאבד עוברים שבתנאי הרחם היו מתפתחים טוב בשיטה הזו.הוא נתן לך לבחור אם לגדל אותם או לא?
 

moran12313

New member
אכן אצלו

אני מניחה שאם הייתי מתנגדת הוא היה עושה את מה שאני מבקשת. אבל לא הרגשתי שאני מבינה בזה מספיק כדי שתהיה לי דעה אז זרמתי עם מה שהוא הציע. אולי יש כאן עוד מטופלות שלו שיכולות לשתף?
 
למעלה