יש כמה וכמה בנות שעושות היום בטא, בהצלחה לכולן!!

haych

New member
יש כמה וכמה בנות שעושות היום בטא, בהצלחה לכולן!!

לצערי הספתח שלי שלילי
 

PAND76

New member
כמו פנקייק ראשון, אף פעם לא יוצא טוב

אבל בע"ה, הטיפול הבא יהיה מנצח. בידיים מלאות במהרה ובהצלחה.
 

PAND76

New member
הם יחזרו הכוחות וזה מניסיון

אצלי הם חזרו גם אחרי ששני רופאים ויתרו עליי. מה גם שיש ממוצע סטטיסטי של טיפולים (5 אם אינני טועה), עד ההצלחה. קחי זמן לנוח. זה חשוב. ותראי שבעוד יום יומיים, תצעדי ברבאק לטיפול הבא. בהצלחה.
 

שחר רו1

New member
גן אני לא

כ"כ קיוויתי שיצליח בניסיון ראשון, מזל שיש מוקפאים. מקווה שלאחרות הצליח. כל היום הייתי במתח כמעט התעלפתי והתוצאה הגיעה רק בשביל 16:00, האמת התאריך של הבטא היה אתמול בשבת ודווקא קניתי בדיקת הריון ביתית, אבל לא עשיתי
 

haych

New member
גם שלי בשבת

חשבתי לבדוק עם בדיקות ביוץ אבל בחודש שעבר בדקתי עם ביוץ ויצא חיובי אבל לא היה הריון. קראתי שציסטה יכולה לעשות חיובי והייתי בטוחה שיש לי, אבל לא הייתה, אז החלטתי לא לנסות יותר.
אצלי דווקא התוצאות הגיעו ממש מוקדם, בסביבות 11:00. עכשיו אני סוף סוף מסיימת לעבוד אבל קבעתי עם חברה ועוד שניה מתפוצץ לי הראש מלהחניק את הבכי. רוצה כבר לבכות במיטה שלי.
גם לי יש מוקפאים אבל כבר אין לי כח לכל ההמתנות המייגעות האלה.... אני אעשה הפעם סבב על בסיס טבעי ואקווה שלא יתפספס בגלל סופ"שים. אני חייבת מנוחה מההורמונים.
 

שחר רו1

New member
למה את מתכוונת בהמתנות?

מה הולך להיות עכשיו? אני מפסיקה את התמיכה, מקבלת מחזור ומתי מחזירים לי את המוקפא?
 

haych

New member
ההמתנה למחזור, ואז לרירית, ואז לבטא...

את הולכת לעשות סבב על בסיס הורמונלי או טבעי?
אם זה הורמונלי אז את מקבלת וסת ופחות או יותר במקביל (אני התחלתי ביום השני) מתחילה לקחת כדורים לעיבוי הרירית (אני קיבלתי אסטרופם 3 פעמים ביום). אחרי כמה ימים הולכים למעקב זקיקים ובודקים את מצב הרירית. כשהרירית במצב אופטימלי, מוסיפים לאסטרופם פרוגסטרון, שזה כביכול מועד הביוץ (אבל אין ביוץ כי האסטרופם מדכא אותו ואנחנו גם לא צריכים ביוץ). מיום ה"ביוץ" סופרים את גיל העובר שלך. המוקפא שלי היה בן 3 ימים, אז 3 ימים מתחילת הפרוגסטרון החזירו לי אותו.
סבב על בסיס טבעי עדיין לא עשיתי, אבל ממה שאני מבינה עושים מעקבי זקיקים תכופים כדי לאתר את הביוץ הטבעי, וממתי שהוא קורה שוב סופרים ביוץ+גיל העובר כדי לקבוע את מועד ההחזרה.
 

שחר רו1

New member
תודה רבה על התשובה המפורטת

הרופא התקשר אתמול, התבאס כ"כ, היה בטוח שנצליח. אמר שנעשה על בסיס טבעי. אני בינתיים אופטימית, אבל החלטתי שהשאיבה שעשיתי תהיה היחידה, אם לא יצליח עם המוקפאים שיש לי, אסתפק במה שיש ואפרוש מהמירוץ. שולחת לך חיבוק עם הרבה כוח, מקווה שלשתינו יצליח הפעם, נראה לי ששוב נהיה שותפות למסע ואגב את צעירה, ממש אל ייאוש, אני מבוגרת ממך בעשור
 
למעלה