שאלה לגבי זריקות פרוגסטרון

שאלה לגבי זריקות פרוגסטרון

היי לכל הבנות היקרות,
אני בטיפולי פוריות ופוליציסטית. כרגע נמצאת בתהליך לקראת החזרה (אני שלושה חודשים אחרי הפלה שלישית) והרופא אמר (יותר נכון אני ביקשתי) שננסה זריקות פרוגסטרון כי עם הנרות הערכים היו די נמוכים והיו לי דימומים. הזריקות שאני צריכה להתחיל החל ממחר הן פרונטוגסט. הבנתי שמדובר בזריקה מאוד לא נעימה ורציתי לשאול האם יש טיפים כיצד להיערך, האם אוכל לעבוד ולתפקד כרגיל איתן? מה יכול להקל? ובעיקר...האם יש סיפורי הצלחה בעקבות הזריקות הללו...

תודה על הקדשת הזמן ובהצלחה לכולנו!
 

londi81

New member
אני הזרקתי פרונטוגסט בסבב האחרון

את האמת.. זה די סיוט
ההזרקה עצמה - לישבן - השתפרה אצלי משמעותית. הזרקתי לעצמי בכל מיני תנוחות שהייתי מאוד גאה בהן. אשכרה הייתי עומדת עם הישבן החשוף מול המראה ומתרגלת הזרקה חצי עיוורת.
אבל - לא משנה מה עשיתי - עיסוי, מקלחת, חימום, קירור - התפתחו לי כחולים וגבשושיות באיזורי ההזרקה, ברמה שלא יכולתי לשבת, לשכב על הישבן, ובעיקר לעבור מעמידה לישיבה. השבוע האחרון היה ממש מסייט, ואצלי זה גם לא הסתיים בהריון כך שהרגשתי שסבלתי לשווא.
החלטתי הפעם להשאר עם הנרות ולוותר על התענוג המפוקפק - אבל אני מאחלת לך הצלחה רבה
 
תודה רבה על המענה!

והמון המון בהצלחה!
&nbsp
עד עכשיו קיבלתי תמיכה בנרות אבל בגלל הדימומים מנסים זריקות. הלוואי שיעזור...
&nbsp
נאמר לי שלא אפשרי להתחיל מנרות ואז לזריקות במידה וייקלט אלא צריך ממש להתחיל עם הזריקות קצת לפני ההחזרה. במקום עבודתי אני בעיקר יושבת, אבל האם הכאב עד כדי כך בלתי נסבל שאי אפשר לתפקד רגיל?
 

ויג2

New member
לא כאב

הי.. הזרקתי את הזריקות האלו בכמה החזרות וזה היה בסדרגמור. לא כאב בכלל. הלכתי כל פעם לאחות להזריק ולרוב הן עושות את זה טוב (רק אחות אחת הצליחה להכאיב לי). בהצלחה
 
האם הזריקה הזאת היא כמו הפרוגסטרון ריטארד?

לי הוסיפו לנרות את הריטארד ואמנם זריקה מאוד כואבת אבל פעם בשבוע אכן נסבל, אולי תנסי אותה.
ושאלה שנייה אולי חשובה יותר, האם עשית ברור הפלות חוזרות בהפלה שלישית? נראה לי שדווקא לא בהכרח התמיכה היא הבעיה, תפני לברור על מנת אולי למנוע את ההבאה בתור על ידי קלקסן או משהו בסגנון.
 

יעל326

New member
הזרקתי עד לפני שלושה ימים

מסוף חודש אוקטובר על בסיס יומי.
הזריקה אכזרית וכואבת ונכון שהיא עושה גבשושים (עדיין יש לי) וכחולים ומה לא. הייתי מציעה לחמם את הבקבוק לפחות עשרים דקות לפני ההזרקה (אני פשוט שמתי בחזיה) כיוון שהחומר שומני ועובר טוב יותר אם הוא חם. לעסות את האזור טוב טוב אחרי ההזרקה ובעיקר להבין שזה למטרה טובה.
לשאלתך אם עזר- מתחילה מחר שבוע 13 בעז"ה, פעם ראשונה שנקלטתי. אני חושבת שהן מאוד אפקטיביות והיו שוות לי את חודשי הסבל שעברתי בלהזריק אותן.
בהצלחה!
 
למעלה