התייעצות בנוגע לטיפולים

שירו121

New member
התייעצות בנוגע לטיפולים

היי, קודם כל, אתן מקסימות. זה מרגש לקרוא פה את ההודעות.
אני חדשה פה
קצת רקע: בת 25, מנסים כשנה. עברנו את כל הבדיקות (זרע,צילום רחם ופרופיל הורמונלי) והכל תקין. יש מחזור סדיר ועל פניו הכל בסדר. נאמר לנו שאנחנו לא מוסברים והרופא המליץ להתחיל עם לטרזול.
אני קצת חוששת מלקיחת הורמונים להשראת ביוץ בהתחשב בעובדה שאני כן מבייצת טבעי. האם כדאי לנסות חודש מעקב זקיקים+בדיקות דם ומשם להתקדם? אשמח לעצות, הארות ומחשבות.
 

haych

New member
אני בעד

את צעירה, הבדיקות שלך תקינות. אם יש לך סבלנות-תמיד עדיף טבעי. גם אני עשיתי חודש אחד טבעי בהמלצת הרופאה שלי.
 

שירו121

New member
תוצאות פרוגסטרון יום 21

אז שעה אחרי שכתבתי את ההודעה פה, קיבלתי את תוצאות בדיקת הפרוגסטרון שעשיתי אתמול בבוקר. 5.1! זה ערך של ביוץ או לקראת מחזור אם אני לא טועה.
יש לציין שעשיתי אולטרסאונד זקיקים ביום השביעי כי פשוט הייתי בקולפוסקופיה אצל רופא פרטי שהוא גם מומחה פוריות (גיא גוטמן, אם מישהי מכירה/ממליצה) והוא כבר עשה לי מיוזמתו כדי לבדוק מה קורה, היה זקיק מוביל 15 מ״מ ורירית חמש הוא תזמן ביוץ סביב היום ה-11 (מאד מוקדם בשבילי) אבל כיסינו את כל הימים גם סביב הימים שאחרי. מישהי יכולה לעזור לי להבין מה קורה? אני אקבע אליו תור לשבוע הבא אבל הפרוג׳ מדאיג אותי.
 
ברוכה הבאה לשהות קצרצרה


בלי מעקב מסודר קשה מאוד לנחש מתי היה הביוץ, ולכן לא ברור האם הפרוגסטרון הוא באמת שבוע אחרי הביוץ. עקרונית הערך מצביע על ביוץ קרוב, אך בלי אולטרסאונד ומעקב של יתר הערכים, אי אפשר לדעת דבר.
את צעירה, הכול תקין, ואולי ישנה בעיה של תזמון לא נכון של הביוץ?
דווקא במצבך כן הייתי מנסה חודש אחד לפחות מעקב טבעי אחר הביוץ, אולטרסאונד ובדיקות דם, ולא ממהרת לקחת הורמונים לפני שהייתי בודקת האם יש בעיה בתזמון בלבד.
בהצלחה
 

שירו121

New member
תודה על התגובה


פחות סביר שאני לקראת ביוץ בהתחשב בעובדה שהמחזור שלי הוא 30 יום (לוקחת בחשבון גם שלב לוטאלי קצר למרות שזה לא המצב בדרך כלל) ראו זקיק מוביל 15 מ״מ ורירית 5 ביום השביעי, אבל שוב בגלל שזה לא היה מעקב מסודר עם בדיקות דם-קשה לדעת, כמו שאמרת. אני מטופלת גם בדיקור על בסיס שבועי וזה מאד עוזר (ממליצה לכולן) ולרוב המטפלת שלי מזהה מתי אני לפני ואחרי (לפי דופק ותחושה בבטן)
״אחכה״ לוסת ואתחיל חודש של אולטרסאונד ובדיקות דם.
יש לך ידע לגבי פרוג׳ נמוך? אם זה באמת מה שזה, מה בדרך כלל עושים?
שוב תודה. אתן ממש מחממות את הלב.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה