שרשור התפקדות ינואר

היי כולם


אנחנו בניסיונות לילד שני
לאחר שנגמר מלאי המוקפאים עברנו רופא, ועושה רושם נחמד וטוב
כעת מחכים למחזור שיגיע כדי להתחיל טיפול..
הדבר הטוב שקרה לי החודש בטיפול הוא שלא קרה כלום. חודש ללא טיפול, ללא הורמונים, ללא לחץ. השלווה חזרה למעונינו אפילו רק אם לרגע קט :). הגוף שלי קצת נרגע מהעומס ובלאגן.
נהנים מהרוגע ואוזרים כוחות לבאות.
מאחלת לכולנו רוגע כזה והיריון :)
 
מסורת נהדרת מצטרפת בשמחה תודה על הבית הנהדר

בס"ד
אנחנו כבר 4 שנים במסע לחלום להיות הורים בע"ה
לפני 3 שבועות עוד בטא שלילית לאוסף בפעם ה 11 נדמה לי

דברים טובים : האנושיות והסבלנות של פרופ' משיח והצוותים שלו ושל אסותא רמת החייל ואוטוטו יומולדת 41 נקווה שהפעם כן נקבל את המתנה האמיתית

חודש הבא בע"ה חוזרים למסע
 

Kessem35

New member
חדשה פה

כחדשה, מרגישה שהגעתי בזמן טוב עם שרשור ההתפקדות :)

- אני לאחר 6 החזרות סה"כ, כאשר כעת אני לקראת השאיבה ה-2.
בשאיבה הראשונה הצליחו לשאוב 3 ביציות, שלושתן הופרו.
היום במעקב הזקיקים, ראו 2 זקיקים בגודל 18 + 14. עובי רירית 8 (ורחם שרירני). ממתינה להמשך הנחיות מהרופא המטפל.

- מקווה שאוכל להגיד שהמשהו טוב שלי הוא התחברות לפורום זה. מרגישה שצריכה להיות חלק מקבוצה ונראה לי שזה המקום..

- הדבר הטוב שקרה לי בלי קשר לטיפולים: סגרתי בספונטניות (יחסית :) טיסה לפלורידה לחודש הבא.

אני פה כי מרגישה מעט מיואשת וקצת אבודה.

מאחלת שנה מדהימה ומלאת פוריות לכולנו 3>
 

מישלית2

New member
מצטרפת גם

בטיפולים לילד ראשון בשנה האחרונה. הדבר הטוב שקרה השבוע הוא שעשרה שבועות אחרי הפלה, סוף סוף קבלתי וסת ויכולה להתחיל לתכנן את החזרה לטיפולים. זה אפילו טוב יותר, כי כבר היה לי תור להיסטרסקופיה ניתוחית כדי להוציא שארית עקשנית, ועכשיו אולי אפשר יהיה לוותר על השלב הזה אם השארית תצא באופן טבעי. הדבר הטוב ללא קשר לטיפולים, היה חופשה רגועה ושלווה באופן מיוחד עם בן הזוג וחברים בסוף השנה.
 
שרשור מקסים


התחלתי שוב את המסע, לילד שני |הלוואי
אמן|
החזרת עוברים - לא צלחה
שאיבה + החזרה - לא צלחה
אמורה להתחיל מחר להזריק, אבל מסתמן שאני מחכה לחודש הבא
משהו לא יושב לי טוב בבטן החודש, תרתי משמע.
&nbsp
משהו טוב.... צריכה למצוא משהו כזה

&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
גם אני

ללא ספק הפורום הזה זה אחד הדברים הכי טובים שקרו לי במסע הזה. באמת כל הכבוד לכן!
אני בניסיונות לילד ראשון, לא מוסברים. אחרי 3 הזרעות על בסיס טבעי התחלנו עם הורמונים, בנתיים נראה שהם רק מפריעים, מקווה שהרופא יימצא את הפרוטוקל הנכון לי.
הדבר הטוב שקרה הוא שהחודש אין טיפול, מה שמתחבר לדבר הטוב שקרה בלי קשר לטיפול, חופשה קצרה בחו"ל :)
בהצלחה לכולן!
 

דוסי23

New member
חדשה ישנה כאן...

לפני חמש שנים הייתי כאן...וזה נראה לי כמו 20 שנה...
מנסה שוב להכנס להריון...שני הילדים שלי מהפריות. הפעם חשבנו שנצליח באופן טבעי אבל אחרי 3 הפלות בחמישה חודשים החלטנו לנסות להחזיר עובר.
אז אני ממש כמה ימים לפני ההחזרה- על בסיס ביוץ טבעי...
משהו טוב שקרה בטיפול זה שאני מבייצת...זה לא מובן מאליו...
משהו טוב שקרה החודש...האמת שהיה לנו חודש עמוס ארועים לא פשוטים...פריצת דיסק לבן זוגי, הודעה בעבודה שלי על שינוי שיקרה בשנה הבאה שממש ממש לא מוצא חן בעיני וגורם לי לרצות לעזוב...
אבל בתוך כל הקשיים- נזכרתי כמה הזוגיות נותנת לי כוח ויכולת להתמודד עם הכל. אז זה טוב...לא??
 
לי קרה נס!

היי, לי קרה נס החודש! אני מאובחנת עם כשל שחלתי. קבלתי את האבחנה בגיל 23 (הבעיות התחילו עוד לפני...) כל הרופאים אמרו שהסיכוי היחיד שלי להיכנס להריון הוא דרך תרומת ביצית... אני לא השלמתי עם הגזרה והחלטתי שאני רוצה לנסות עם מה שיש לי... אף רופא מהקופה לא הסכים לטפל בי כי "אין סיכוי", גם רופאים פרטיים לא הסכימו. לפני שנתיים הגעתי לבר-חווה שהסכים לטפל בי ואז המסע התחיל... המון הזרעות ובדיקות שהניבו כלום... הקופה הסכימה לתת לנו אישור לאחר הגשת הבקשה השלישית ובאותו יום שגיליתי שיש אישור ראינו באולטרהסאונד שיש זקיק אחד יפה בגודל של 16, שזה גם נס בעד עצמו... הרי שהזקיקים שלי לא גדלים ללא תרופות ולא תמיד.... ומיד קבענו שאיבה. נשאבה ביצית אחת שהופרתה ואחרי יומיים העובר הוקפא... ב- 7.1 עברתי החזרה של עובר בן יומיים דרגה 2... אני לא מאמינה שאני כותבת את המילים האלה.... מקווה שזה יצליח ולא אאלץ לעבור עוד דקירות...
תמיד יש תקווה, צריך להאמין...
 

טוליתי

New member
אני טולה


בינתיים בהפסקה מהמירוץ הקודם שנמשך 12 שנים. אחרי שאנוח מספיק אתחיל בע"ה במסע לילד שני.
משהו טוב שקרה לי השבוע, הצלחתי לשפר מצב רוח לחברה טובה שנמצאת בתקופה מורכבת בחייה.
שיהיה סופ"ש מקסים ושבת שלום.
 
קצת באיחור מצטרפת

אני בת 42 נשואה 17 שנה לחצי שבן 44. אני עם אנדומטריוזיס שמשפיע קשה גם על איכות וגם על כמות הביציות. עברנו 17!!! טיפולים מתוכם 5 עם תרומת ביצית שהניבו שלושה הריונות, שתי הפלות ולידה שקטה אחת ואמרו לי שכבר אסור לי להיות בהריון כי הרחם נפגע מהלידה השקטה. חושבים מה הלאה, לפונדקאות אין לנו יותר מדי כסף והחצי כרגע בתקופה קשה אחרי נפילה בעבודה ואשפוז של שבועיים בבלינסון ועוד חודשיים בלוינשטיין ולפני שתשאלו למה הוא נופל, אז זה בגלל שיש לו אפילפסיה. כרגע לא חוזרים לטפל ונא לא לנסות לשכנע אותנו שכן.
משהו טוב שקרה: הבנתי שהחיים הם לא רק הטיפולים ושיש עוד דברים שאפשר לעשות גם אם אין ילדים למשל ללמוד משהו, דבר שאני מתכננת בקרוב. חוץ מזה מצאתי כנראה את יעודי בחיים: סייעת בחינוך המיוחד וזה מתקשר גם לדבר הקודם כי אני רוצה ללמוד את זה בצורה מקצועית. חוץ מזה הבנתי שצריך לגייס את החצי בזמן שאני בטיפול שיהיה אמון על החלק הבירוקרטי.
 
מצטרפת להכרות

בהחלט תמיד טוב לחזור לפה...
בת 37, 2 ילדים בבית מ IVF איקסי. 7 שנים בטיפולים.
לפני שנה נכנסתי להריון ספונטני, והיינו בשמיים, אבל אז לא היה דופק וזה החזיר אותנו חזרה לקרקע. אחרי הילד הראשון גם היתה הפלה ממנה היה לי מאוד קשה להתאושש, אבל הפעם החיים סחפו אותי קדימה.
לפני חצי שנה ביקרנו אצל פרופ' רון-אל שהמליץ על צילום רחם, ואז פרש מאסף הרופא, ולפני שבוע נפגשנו עם פרופ' בן עמי שעבר על הפרוטוקול שלי מהשבע שנים האחרונות וראה משהו חשוב- בשאיבה הראשונה נשאבו 19 ביציות, ובטיפול האחרון הגוף לא הגיב ונתנו לי מנה מטורפת הורמונים, מה שהניב ביצית אחת ואפרוח זהוב בן שנתיים.
אז הוא הלחיץ ואמר שכנראה הרזרבה השחלתית נמוכה ושלח אותי לבדיקת AMH. אז היום בילתי בבית עם ילד חולה וטלפונים לברור איך עושים את הבדיקה הזאת ללא עלות ודרך הקופה.
שמחה על הפורום הזה, כי ביליתי בו הרבה וקיבלתי המון תמיכה
 
למעלה