גאה בעצמי

clairerandall29

New member
גאה בעצמי


אני רוצה קצת לשתף על שינוי גישה שעברתי בחודש האחרון ועזר לי מאוד.
אנחנו מנסים להיכנס להריון כבר יותר משנה, אבל רק לפני 3 חודשים התחלנו בטיפול אצל רופאת פוריות. מההתחלה הכל היה על אש מאוד גבוהה, הלחץ היה עצום והרגשתי שאני על רכבת הרים רגשית.
הרגשתי שאני מסתובבת בעולם וכל דבר קטן נותן לי "בוקס" בבטן ואני מתקפלת. הולכת לקניות ורואה פתאום אישה בהריון? בוקס.
פותחת פייסבוק ורואה תמונה של חברה שילדה? בוקס.
בעבודה פתאום לקוחה מבשרת שהיא בהריון (ויש לה עוד 2 ילדים קטנים, זה לא פייר!) בוקס. גולשת באינטרנט ורואה עוד זוג סלבס מאושר שמודיע שהוא בהריון? בוקס. והכי בוקס? ללכת לשירותים וכל פעם לפחד לנגב ולהסתכל...
אין לי מושג איך אומרים כל הזמן "הכי חשוב שתהיי רגועה", איך אפשר להיות רגועה במצב כזה? זה סוחט. גולשת בפורומים, בקבוצות פייסבוק, ואין לך למי לספר ואין לך את מי לשתף. גם בעלך, שאמור להיות באותה סירה כמו שלך- הוא לא באמת שם ואין לו מושג מה עובר עלייך.
הייתי מסתובבת בבית וממש מרגישה את הריקנות ולא יכולתי לתאר לעצמי מה עוברות נשים שנמצאות בתהליך הזה יותר זמן ממני, מה עוברות נשים שאין להם בכלל ילדים (יש לי ילד אחד)
כל כך פחדתי שזה יהרוס אותי, יהפוך אותי לאישה ממורמרת. כאב לי שעד לפני שנה הייתי מאושרת ומסופקת ועכשיו אני חיה את החיים בציפיה למשהו, ברדיפה אחרי משהו... מחכה שעוד יום יעבור ועוד יום במקום להנות ממה שיש לי, ממה שקיים.

ולאט לאט התחלתי לעבוד על עצמי כדי להפסיק את מעגל המחשבות הזה. אני יודעת שאי אפשר להגיד למישהו להיות רגוע- זה יעשה את הפעולה ההפוכה, אבל אני כן יכולה לעשות מה שאני אוהבת. אני מתמקדת עכשיו בי, במה שעושה לי טוב, אני מתאמנת, אני מבשלת, אני אוכלת טוב, אני מטיילת, אני קונה לעצמי דברים.
אני *לא* הופכת להיות עבד של תהליך הפוריות, לא הולכת לדיקור סיני יותר כי נמאס לי, לא עושה הפרשות חלה, קוראת תהילים, מוסרת את השם שלי לכל מיני אנשים כדי שיזרקו עליי מילה טובה בקבר הצדיק (ואין לי שום התנגדות לדברים האלה, אני פשוט מרגישה שזה לא יעשה לי טוב)
ואני מנסה להגיד תודה על מה שיש לי, על כך שיש לי ילד מושלם, ותודה-תודה-תודה שלא נאלצתי לעבור את התהליך הזה איתו, כי אני בטוחה שהיה לי הרבה יותר קשה ולא יודעת אם הזוגיות שלי הייתה שורדת את זה.
ותודה על מה שאני עוברת עכשיו, כי אני בטוחה שכשיהיה לי עוד ילד, זה יגרום לי להעריך, ולהוקיר תודה על כל רגע איתו, כי עברתי כל כך הרבה כדי לקבל אותו.
 

Noa tal2

New member
קוראת את מה שכתבת עם דמעות בעיניים!

תודה. מזדהה עם כל מילה! כואבת ומקבלת ״בוקסים״ בדיוק כמוך! לי לצערי אין עוד ילדים, אבל כל כך מייחלת ומצפה להם. אין לי ספק שיהיה טוב :)
 

נובמבר6

New member
תודה על מה שכתבת

נתת לי חומר למחשבה
נמצאת במצב דומה ומאבדת את עצמי
אנסה ליישם
שבת שלום
 

clairerandall29

New member
בדיוק מה שאני הרגשתי

שאני מאבדת את עצמי לטובת מישהי מרירה, עצבנית ועצובה.
החלטתי להילחם בזה. בהצלחה
 

PAND76

New member
גם אנחנו בלי בונבונים. ורוב הזמן - משתדלים להיות בגישה שלך

שתיארת כל כך יפה. באמת שמגיע לך כתר ואני בטוחה שאת אימא נפלאה. אנחנו מודים כל יום שמצאנו אחד את השנייה. שב"ה הגענו לטיפולים עם המשאבים הנדרשים. שיש לנו תודה לאל עבודה, בריאות, קורת גג, שלום בית. משפחות שלא לוחצות עלינו יותר מדי ולא מנדבות (רוב הזמן בכל אופן
) עצות מיותרות שאנחנו לא מבקשים.

ביום שלישי האחרון, הייתה לי melt down. ההורמונים עשו את שלהם ובכיתי בכי תמרורים, תוך כדי חיתוך סלט (מלח, מיותר לציין, כבר לא נדרש בתיבול
). הבעלול המדהים חיכה שיזלגו כל הדמעות, לא נפגע, לא התווכח ורק חיבק. וכשחיבק ונישק שוב לפני השינה את העיניים הנפוחות, כבר יכולתי להביט בחצי הכוס המלאה. זו לא עקומה רציפה. יש עליות וירידות, אבל העצב הוא כמו עננה.
 

clairerandall29

New member
מהממת


אני מנסה אגב גם ליישם את הגישה הזאת בכל הנוגע לתרופות ותופעות לוואי.
חלק מהדברים שהפחידו (ועדיין מפחידים) אותי זה שאני אהפוך לסמרטוט בגלל התרופות, אשמין, בקיצור אהפוך למישהי אחרת. הפחדים שלי הם לא בלי ביסוס, גיסתי עברה טיפולי פוריות ופשוט הפכה למישהי אחרת, גם חיצונית.
אני מנסה להגיד לעצמי שרוב תופעות הלוואי הן פסיכולוגיות (אפילו שזה לא נכון כנראה) שזה שאני עייפה זה בגלל שקמתי מוקדם, וכל כאב שיש לי אני לא אוטומטית משליכה על הזריקות והכדורים אלא על דברים אחרים. אולי נשמע טיפשי אבל עוזר. אני לא מרגישה שהתהליך הזה גובה ממני יותר ממה שדרוש ככה.
&nbsp
הדבר היחיד שעדיין לא פתרתי עם עצמי... אני מאוד מנסה להגן על עצמי מאכזבה. אז לא מרשה לעצמי לקוות. אבל אז מכניסה את עצמי לסרטים שאופטימיות מאוד חשובה לתהליך ובלה בלה. מצד שני, בחודשים שכן הייתי מאוד אופטימית לא הצלחתי להיקלט ורק גרמתי לעצמי לתחושה איומה כשקיבלתי שלילי. בקיצור... עדיין מנסה להחליט אם אני אופטימיסטית או פסימיסטית.
 

JOLY32

New member
וואי ממש מרגישה שאני כתבתי את זה....

אני בדיוק באותה סירה! רק שלי ב"ה יש 2 ילדים שהגיעו תוך חודש כשהפסקתי גלולות היה לנו כייף,טיילנו, גידלנו אותם עד לפני שנה וחצי שרצינו עוד אחד ועד עכשיו מחכים.... לא מאמינה שעד לא מזמן חשבתי לשמש כפונדקאית אפילו כי אני בצי"ק נקלטת אז למה לא לעזור,(בעלי שלל את הרעיון לגמרי) כל הבדיקות תקינות וכל חודש מחדש המתח גובר ועולה ככל שמתקרבים ליום המיוחל. וכל חודש
אני גם סופגת את אותם בוקסים!!! וכל כתבה על הריון, שימור דם טבורי, נשים עם בטן בפארק, בעבודה, רק בבניין שלנו יש 3 נשים בהריון..... וזה מציף וזה עולה בכל רגע אז איך אפשר לא לחשוב על זה? אני מנסה ולא מצליחה! והיום אני בצד הממתין, זה שממתין לנס קטן משלו! בהצלחה לכולן בנות
 

clairerandall29

New member
ממש כמוני!

אני גם רציתי להיות פונדקאית כי היה לי ממש כיף וקליל בהריון הראשון...
חשבתי שיקח לי בדיוק שניה להיכנס להריון שני, בקודם נכנסתי בניסיון הראשון!
אין לי ספק שזה יקרה. זה פשוט יהיה מסלול שונה. הכל קורה לטובה. אני מאמינה בזה. מאמינה שגם דברים שנראים לנו לא טובים באים ללמד אותנו שיעור חשוב על עצמנו.
 

JOLY32

New member
מסכימה איתך

חשוב להיות בגישה חיובית ואופטימית, אנחנו עוד צעירות וזה יגיע, רק צריך להאמין!
חייבת לציין שחיזקת אותי מאוד עם כל מה שכתבת.
אחרי שיום שישי קיבלתי מחזור אחרי ציפייה למשהו טוב, נשברתי שוב, בכיתי קצת אבל הייתי חייבת להתאפס במהירות כי שעה אחרי רצתי למסיבת חנוכה של הבת שלי... החיים דינמיים וצריך להנות מהדברים הטובים שיש לנו.
מקווה שיהיו לך בשורות טובות בקרוב
 
למעלה