בדיקת אקוויסט/ הידרוסונגרפיה

באמבו

New member
בדיקת אקוויסט/ הידרוסונגרפיה

היי בנות,
נשלחתי לעשות צילום רחם והיסטוקרפיה אבחנתית. נורא מפחדת מהצילום רחם ושוקלת לעשות בדיקת אקוויסט במקום. אשמח לשמוע את דעתכן על העניין? האם מישהי עשתה בדיקת אקוויסט/ הידרוסונגרפיה במקום? האם זה ממלא את אותה הפונקציה? בנוסף- שאלה על צילום רחם - למה הכוונה ״לקבע את צוואר הרחם״- איך זה מבוצע?
 

טוליתי

New member
לא עשיתי, אז עונה רק על השאלה

האחרונה. קיבוע צוואר הרחם נעשה על ידי צבת שנקרא קלוצנג. לא נעים- לא נורא.
 

תלתלית20

New member
לגבי צילום רחם

בעיקרון זו בדיקה שממנה כולן חוששות בטירוף, ואחרי ששמעתי סיפורי אימה באמת הגעתי רועדת לבדיקה...אני מבינה שאת חוששת, בכל מקום שומעים שזו בדיקה נוראית אבל אם לומר את האמת השד לא כזה נורא..זו לא בדיקה נעימה אבל זה ממש מהיר וזה באמת לא כואב או טראומתי כמו שאומרים...אני לא מכירה את החלופות שרשמת אז לא יודעת מה יותר נוח אבל יכולה להרגיע אותך מבחינת צילום רחם...אפשר לסבול את זה...
 

נובמבר6

New member
צילום רחם

עשיתי
לא כואב בכלל
הקיבוע זה הכנסה של מפשק .
כמו שעושים בדיקה קניקולגית או פאפ.
אין מה לחשוש בכלל.
אל תחששי.
 

עיפהההה

New member
לי זה היה קצת אחרת

לא רוצה לבאס ... אולי זה תלוי מבנה הרחם שלך או בממצאים (לי היו שרירנים)... אבל לי זו הייתה הבדיקה הכי כאובת שעשיתי בחיים שלי. בד"כ יש לי סף כאב דיי גבוהה ואפילו הלכתי לבדיקה לבד כי אמרתי שאין מצב שזה כזה כואב. אם הייתי צריכה לעשות שוב ,בטוח הייתי עושה בהרדמה .
&nbsp
 

haych

New member
מזדהה

אני דווקא סבלתי מתפיסת צוואר הרחם, שזה מאוד תמוהה כי עברתי פאפ, הזרעות והחזרה. חשקתי שיניים וכשחשבתי שזה נגמר - המצבט השתחרר לו והייתי צריכה לעבור את זה מחדש. עוד פעמיים. הרופא טען שזה עניין של המבנה שלי והצליח בפעם השלישית לאחר שהחליף שם משהו.
לאחר שהסיוט הזה היה מאחוריי, הבדיקה עצמה כאבה אבל הייתה נסבלת.

עם זאת ולמרות הכל, עם כל העיכובים שנגרמו מהסיבוך הבדיקה עדיין מאוד קצרה, ובמידה והייתי צריכה לעשות אותה שוב (אני מצטמררת רק מהמחשבה) לא הייתי עושה בהרדמה.
 
למעלה