מתי עושים בדיקת דם לגילוי הריון?

clairerandall29

New member
מתי עושים בדיקת דם לגילוי הריון?

היי כולן...
עשיתי החודש ניסיון ראשון עם איקקלומין ואוביטרל. (קיבלתי את הזריקה ביום ראשון)
כרגע עם תמיכה של אוטרוגסטן (נרות פרוגסטרון) ועפ"י הוראת הרופאה קיימנו יחסים בימים שני ושלישי.
היא ביקשה ממני לבוא לבדיקת דם אחרי שבועיים.
תכננתי בעיקרון להגיע לבדיקה ביום רביעי עוד שבועיים, אבל עכשיו אני רואה שיש לי אירוע באותו יום ואני מפחדת שאם אקבל תוצאה שלילית אני אכנס למרה שחורה ולא אצליח להרים את עצמי לאירוע. (מכירה את עצמי... לוקח לי יום לפחות להתאושש) השאלה היא מתי אפשר לעשות הכי מוקדם את בדיקת הדם? שני / שלישי לא מוקדם מדי?

כמו כן, האם אפשר לעשות *בנוסף* גם בדיקה ביתית? אני יודעת שהיא לפעמים לא מדויקת בגילוי הריון צעיר ונותנת שלילי גם כאשר יש הריון, האם אם היא נותנת תשובה חיובית זה גם לא מדויק? בגלל כל ההורמונים שלקחתי / לוקחת?

תודה!
 

PAND76

New member
זה משגע, אבל אני הייתי חושקת שפתיים והולכת למחרת האירוע

לבדיקת הדם, במקום לפניו. קודם כל, כי אירוע זה נחמד, משנה ונותן אנרגיות ואז גם אם התוצאה שלילית, זה קצת מקל את הבעסא. וגם כי לעשות לפני, מעלה תהיות במקרה שח"ו זה שלילי, האם הבדיקה אמינה, האם צריך לעשות שוב וכו'.

אישית לא הייתי הולכת על בדיקה ביתית, כי גם אם היא שלילית זה לא בהכרח אומר משהו, רק משגע עוד יותר (ההשפעה של האוביטרל פגה תוך 12 יום, אבל בכל זאת. יש הריונות צעירים שההורמון עוד חלש והבדיקה הראשונה לא תמיד קולטת).
 

תלתלית20

New member
אני הייתי מחכה למחרת האירוע..

האמת היא שמעולם (עדיין!!!) לא ראיתי בטא חיובית/שני פסים על סטיק...כך שאני די רגילה לשליליים ולבאסה ובגלל זה בהחזרה הראשונה שלי אמנם התבאסתי מהשלילי אבל עברתי את זה בצ׳יק בגלל שאני די רגילה ולא ציפיתי יותר מדיי...מאז גם החלטתי עם עצמי שאני לא בודקת לפני הזמן. זה קשה בטירוף כי הציפייה מחרפנת אבל זה הכי נכון לעשות. מציעה לך להמתין ליום אחרי האירוע ואז לבדוק. מחזיקה לך אצבעות!!!׳
 
למעלה