Ivf,השמנה וספורט

Ivf,השמנה וספורט

אחרי 2 הזרעות כושלות עוברים ל-ivf.. במסגרת ההזרעות הזרקתי 50 מ״ל גונאל ביום עליתי 2.5 והבטן שלי תפחה למימדי חודש שלישי לפחות,למרות שאכלתי מעט מאוד,עוד פחות מרגיל,ההורמונים גרמו לי לבחילה ותחושה של כבדות בבט.אני בדר״כ רזה ללא נטיה להשמנה...ב-ivf מדובר במינונים הרבה יותר גבוהים כמובן... אשמח לשמוע עצות ממומחיות מה עושים כדי להלחם בזה..אני פוחדת לעשות ספורט ועושה רק מעט הליכות. אתן ממשיכות בשגרת הספורט כרגיל? מאחלת לכולנו בהצלחה רבה בקרוב מאוד!
 

iLanKaBr

New member
תחיה כרגיל

לפני שהבן שלי נקלט הייתי עושה כושר כל יום. וגם אותו דבר אחרי ההחזרה שבה הוא נקלט. הלכתי על הליכון עד שבוע 30. אחרי שבוע 30 הלכתי מסביב לרחוב כל יום. אחרי שבוע 32 שנאמר לי שיש התקצרות צואר הרחם וגם ניהיה לי כבד, הפסקתי.
יכולה להגיד אליי שהסבבים שבהם שכבתי לא הצליחו. ועם הבן שלי מרוב יאוש ופחד שאני אלולה עם אי תזוזה לעשות יותר נזק מאשר תועלת, אני הייתי מאוד פעילה. וגם לקחתי לתשומת ליבי את המילים של הרופא שלי אחרי החזרה : להמשיך חיים כרגיל. ואת יכולה גם לרכוב על אופניים.
כמובן, תעשי הכל עם יעוץ עם הרופא שלך. לא בכל מחיר. אני ראיתי על בשרי שספורט מתון לא מונע קליטה והריון.
 

haych

New member
ואחרי השאיבה?

גם אני עושה ספורט כל יום (20-30 דקות של תרגילים שעובדים על כל הגוף) ותוהה איך לנהוג אחרי השאיבה.
 

PAND76

New member
אני בטיפולים שנה וחצי. לא הפסקתי עם הספורט.

הוא ממתן את השפעת ההורמונים על מצב הרוח וגם שומר על השגרה. על המשקל פחות שמר לי. עליתי 8 קילו מאז תחילת הטיפולים לצערי. אני עושה פילאטיס מזרן/יוגה כמה פעמים בשבוע בדרגה בינונית ופעם אחת שיעור דינאמי של עיצוב חיטוב. הכל בהתייעצות רופא שלך כמובן, אבל אני אחרי שאיבות נחתי יום אחד ולמחרת שבתי לפעילות רגילה, אם כי לא לעיצוב חיטוב. פילאטיס כן. כנ"ל אחרי החזרות. מהליכות של יום יום לא נמנעתי.
 

haych

New member
תודה


 

טוליתי

New member
בהנחה שאת מרגישה טוב, שאת לא בסיכון לגירוי יתר או חלילה

לתסביב שחלתי, אין שום מניעה לעסוק בספורט. יתרה מכך, הספורט שומר על הגוף ועל מצב הרוח.
 
למעלה