עולה כיתה ל-ivf..

lollipop06

New member
עולה כיתה ל-ivf..

אז אחרי 3 הזרעות עם הורמונים כנראה שלא יהיה מנוס מ-ivf ורציתי להתייעץ אתכן איפה מומלץ להיות מטופלת...
התחלנו טיפולים עקב בעיית זרע (כל המדדים נמוכים: ריכוז, תנועה ומורפולוגיה 1%) ובנוסף תוך כדי גיליתי לצערי שגם ה-FSH שלי יצא די גבוה..
את ההזרעות עשיתי דרך קופ"ח כללית אצל פרופ' פרחי ששמעתי עליו רבות ובאמת היה מאוד נחמד (לי מאוד חשוב יחסיי אנוש אצל רופא) אבל הרגשתי שקצת התפספסנו בטיפול ולהזרעות היה סיכוי קטן יותר וחבל שלא הופנינו ל-ivf מוקדם יותר.
אז כרגע אני מתלבטת למי לפנות.. אם בפרטי אז למי?
שמעתי על אסותא רמת החייל- האם המחירים שם יותר שפויים מאשר טיפול אצל רופא פרטי ויש החזרים כלשהם? האם יש החזרים מכללית? אשמח לכל המלצה על רופאים או מרפאות!

ועוד שאלה קטנה- עשיתי היום בדיקות דם לפני התחלת טיפול והיה שם גם HIV- הבנתי שהתוצאות של זה לא יופיעו באתר כי זה נחשב חסוי.. האם אני צריכה להתקשר עוד זמן מסויים לרופא משפחה לוודא אם הגיעו התוצאות או שיזמנו אותי?

המון תודה למי שקראה...
 

תלתלית20

New member
אסותא

אנחנו עמדנו להתחיל עם רופאה דרך הכללית אבל היחס שלה כל כך הכעיס אותי אז חיפשתי המלצות וכך הגעתי לד״ר דורון גולדברג והוא פשוט מדהים. מקבל במודיעין עילית, לוד ואסותא ראשלצ. הוא קשוב, מרגיע, אכפתי, תמיד זמין לכל שעה ובעיה..מעודד..באמת אין רופאים כאלה!
הוא מקבל גם באופן פרטי אך אם את מבוטחת של הכללית הוא יקבל אותך עם יחס פרטי ובמחירי הכללית :)
אני לא יודעת אם המחירים זהים בין רמת החייל לראשלצ אבל הגיוני שכן - אם אני לא טועה שאיבה עולה בסביבות ה600 בסבסוד של הקופה.
לגבי hiv - אם אני לא טועה זה כן הופיע לי באתר ובאפליקציה אבל במידה ועשית את הבדיקה ובכל זאת זה לא מופיע תצלצלי ותשאלי. זמן קצר לאחר הבדיקה כבר אמורה להיות תשובה.
שיהיה בהצלחה רבה ובשורות טובות במהרה!!!
 

lollipop06

New member
תודה רבה!

אני אשקול את מה שאמרת לגבי ד"ר גולדברג... האמת שגם ראשל"צ זה מעולה לי מבחינת מיקום...
 

haych

New member
אני פה רק כדי לאחל בהצלחה


לא יכולה להמליץ כי עושה בציבורי ורחוק גאוגרפית, אבל מקווה שתעשי בחירה נכונה ושהדרך שלך תיהיה קצרצרה.

שאלה טובה לגבי HIV! עשיתי את הבדיקה ביולי ומשום מה הייתי בטוחה שראיתי את התוצאות באתר. בעקבות ההודעה שלך בדקתי ובאמת אין תוצאות, אז מחכה להשכיל מהתשובות שתקבלי.
 

lollipop06

New member
תודה


מאחלת גם לך ולכל הבנות כאן דרך קצרצרה
אעדכן אם אדע משהו לגבי התוצאות
 

efrat1120

New member
תוצאות

לגבי תוצאת hiv, צריך לגשת ישירות לרופא ולקבל ממנו את התוצאה. זה לא יופיע באתר ולא דרך מזכירות הסניף. הן גם לא יתקשרו מיוזמתן. בהצלחה!!
 

מיקה118

New member
לגבי HIV זה לא מופיע באתר, אני פניתי לרופאת משפחה שנתת לי הע

הרופאת משפחה נתנה לי העתק.
 

מישלית2

New member
מאוד ממליצה על וולפסון

עשיתי את התהליך במסלול הציבורי אצלם ופרופ' פרחי הנהדר הוא זה שהתאים לי את הפרוטוקול. אם לא אכפת לך שלא יהיה לך רופא אחד קבוע (אני פגשתי שם כמה וכולם היו מצויינים בעיני), אז אני ממליצה בהחלט (וזה גם לא עולה כלום, חוץ מההורמונים כמובן)
 
אני טופלתי במדיקל סנטר

שאם אני לא טועה, נחשב בית חולים של הכללית כך שהעלויות לא אמורות להיות מאד גבוהות.
אני מטופלת פרטית של ד"ר באום - ממנהלי המרפאה - אבל כל הרופאים שם מצויינים, ככה שמעתי.

עם ספירה נמוכה ומורפולוגיה נמוכה מוזר לי איך לקחו אתכם להזרעות. לא יודעת מה המדדים שלכם אבל אצלנו בבדיקה הטובה ביותר היו 8 מיליון תאים בריכוז, תנועתיות 40 ומורפולוגיה 0. ישר הודיעו לנו שחבל לנו על הזמן.

ממליצה לך עם נתונים כאלה ללכת למיון זרע לפני ההפריה. אני עשיתי את זה רק בהפריה השניה וזה אחרי שההפריה הראשונה הסתיימה בהפלה בשבוע 13. יכל להימנע וחבל.
 
למעלה