איך נפרדים מרופא?

איך נפרדים מרופא?

מי יכולה לייעץ איך הכי נכון לקיים שיחת פרידה? האם ביקשתן את התיק הרפואי שלכן?
אני מטופלת ע"י רופא פרטי ורוצה לקבל את כל התיק הרפואי.

תודה
 
מנסה...

לגבי בדיקות רפואיות -
תמיד נשאר אצלי עותק
וכדאי שתנהגי כך גם - אם אין לך זה זמן טוב לבקש מהרופא הנוכחי עותק של הכל.
&nbsp
לגבי פרידה-
אני מספיק זמן בעסק...
הרופאה הראשונה שלי "נפרדה ממני" בדרך בוטה של ניתוק קשר והתעלמות ממענה לפניות שלי .
מהרופא השני שלי ... אחרי שחיבר לי פרוטוקול מהגיהנום ביקשתי ממנו לנוח קצת ולחזור לעניינים כאשר אתאושש - יצאתי ממנו כל כך מפוחדת בידיעה שיותר לא יראה אותי .
היו לי קצת נקיפות מצפון אבל מתוך תובנה שאני בעצם עוד אחת בקבוצה של מטופלות ושאין לאף רופא סנטימנטים מיוחדים אלי נרגעתי . הוא מעולם לא חיפש אותי.
&nbsp
תעשי רק מה שטוב לך
 

GNews78

New member
מנסה גם

לי היה רופא מקסים ובפרוטוקול השלישי אמרתי לו שאני מעוניינת לשמוע אפשרויות נוספות ואהיה בקשר בהמשך. הוא מיוזמתו שאל אם יש לי את כל מה שאני צריכה מהתיק וגם איחל בהצלחה. מאד חששתי מהפרידה ממנו אבל אני מרגישה שזה היה נכון ומכובד כך שבמידה וארצה לחזור אליו הדלת עדיין פתוחה.. בהצלחה שיהיה!
 

טוליתי

New member
נפרדים בצורה מכובדת ומכבדת

הרופאים הטובים חסרי האגו מודעים היטב לעובדה שיש מעברים בין רופאים, ושהם רואים הצלחות במקום שעמיתיהם נכשלו, ולהפך.
כמו בכל פרידה בחיים, את אף פעם לא יודעת מתי דרככם יצטלבו שנית, ולכן אם הרופא נהג כלפייך ביושרה מקצועית, מגיע לו לדעתי שתוקירי אותו על כך.
הדרך שלי הייתה לומר פנים מול פנים, שאני מרגישה צורך להיוועץ עם רופא נוסף, ללא קשר להערכתי המקצועית הרבה כלפיו. הרופא הגיב בכך, שלא אכפת לו שאבשר לו ממי וממה אני בהריון, העיקר שזה כבר יקרה.
כמובן שכשבאים בגישה חיובית, נעים יותר לבקש את פרטי תוכניות הטיפול הקודמות.
מקווה שעזרתי.
בהצלחה, והלוואי שהשינוי יביא לשינוי.
 

PAND76

New member
אם הוא פרטי, את יכולה לכתוב פקס תודה או מייל תודה

ולבקש התיק במייל חוזר. אם זה של קופ"ח - עזבי ואל תביטי לאחור. אני טופלתי על ידי רופא זקן ופאסימי, אנטיפאת גדול, מקופת חולים לאומית, במשך בקושי חצי שנה. הוא נתן לי אולי שני פרוטוקולים שעבדו מתוך חמישה ובאחת הפגישות עמו (שנפלה על יום הולדתי!), בישר לי כלאחר יד (כשאני לבדי לגמרי, בלי שום נפש חיה לתמיכה), שהשחלות שלי סגרו הבאסטה ועלי ללכת לתרומת ביצית. כשהעזתי למחות על הזמן המועט שחלף מתחילת הטיפול ועל הסטטיסטיקות, צחק עלי ושאל אם אני רוצה לשוב אחורה בזמן. לא נשברתי מולו. לקחתי ממנו כמה מרשמים ויותר לא חזרתי. בע"ה, בפעם הבאה שאתקל בו זה יהיה עם בטן מזדקרת ואצבע משולשת.
 
למעלה