שתי שאלות

שתי שאלות

שלום,
אשמח לעזרתכן בשתי שאלות:
1. למטופלות באסותא: ביום שישי האחרון עשיתי את בדיקת הבטא. לצערי היא יצאה שלילית, כך האחות התקשרה לומר לי. אבל כשנכנסתי לאתר לראות את התוצאות, אני לא רואה כל עדכון (מופיעות שם רק בדיקות קודמות). האם אתן יודעות מדוע? האם אני מפספסת משהו?
2. לאחר כישלון של שתי החזרות (אחת עם עובר טרי בין 3 ימים ואחת עם אובליציסט קפוא) אני מנסה להבין מה משתבש אצלי? (מתוך הנחה שאת בעיית הזרע פתרנו ע"י הפריה). אחת הנשים בפורום המליצה לי על בדיקת היסטוסקופיה וצילום רחם. אשמח דעת עוד על אופן ביצוע הבדיקה (ציבורי? פרטי?), באיזו הפנייה עליי להצטייד, כיצד לקבוע ובאיזו מהשתיים כדאי לי להתחיל קודם?
תודה רבה על היחס והמענה שלכן!
 
חידוד

בנוגע לשאלה השנייה: אם אנחנו כבר בשלב ההחזרות ו-IVF האם הבדיקות האלו יוכלו לתת לנו מידע שרלוונטי לשלב שלנו? (קראתי שעושים את הבדיקות האלו בעיקר סביב שלב ההזרעות)
 

טוליתי

New member
לא מדויק,

היסטרוסקופיה עושים בעיקר כשמגיעים ל-IVF, ואף חוזרים על הבדיקה הזו, אם יש בה צורך.
 

טוליתי

New member
מצטערת על השלילי


על השאלה הראשונה איני יודעת לענות.
לגבי השאלה השנייה, מומלץ לעבור היסטרוסקופיה כדי לוודא שחלל הרחם תקין ושפתחי החצוצרה נקיים. לעיתים יש צורך גם בצילום רחם.
ההמלצה הקבועה שלי בהיסטרוסקופיה היא על ד"ר גולדשמיט. תכתבי באיזו קופה את כדי שהגולשות תוכלנה לומר לך מה הפרוצדורה הנדרשת.
כדאי להתחיל בהיסטרוסקופיה, ואם היא יוצאת תקינה לחלוטין, זה יכול לחסוך לך את צילום הרחם. אם את מתכוונת לעבור גם הזרעות, אז כדאי לעבור את שתי הבדיקות במקביל.
 
השלמת פרטים

תודה רבה על המענה!
אני בכללית (מושלם) ולצערי אנחנו כבר אחרי שלב ההזרעות.
אם הבנתי נכון, המלצתך היא להתחיל בהיסטרוסקופיה ובמידת הצורך להמשיך לצילום רחם?
האם ניתן לבצע את הבדיקה בדרך ציבורית? או לקבל החזר על הבדיקה?
 

טוליתי

New member
לכללית יש הסדר כלשהו עם גולדשמיט

מקווה שיהיו גולשות שיוכלו לתת לך מענה.
בכל מקרה, את מוזמנת לערוך חיפוש חיפוש בפורום על הניק acka.
היא כתבה על כך מספר פעמים.
 

nhrc3

New member
רק לניתוחית.

היה על זה דיון פה לפני כמה ימים. מוזמנת לחפש
 

היא321

New member
עונה על 2

לפעמים זה בתם חוסר מזל ולא כי משהו "משובש"
אנחנו גם ממחלקת הזרע, זרע ירוד בכל הפרמטרים. צילום רחם תקין היסטרוסקופיה תקינה בדיקות קרישיות תקינות, הייתי בת 28-29 בתקופת הטיפולים כך שגם גיל הביציות לא היווה מכשול ועדיין לקח לי 6 החזרות עד ההריון המיוחל ולידה תקינה במועד.
אני עכשיו בעיצומו של הריון שני בהפרש של שנתיים מהקודם, שאותו השגנו לאחר הזרעה שניה בלבד (הזרע השתפר קצת אבל עדיין לא היה תקין)
 
למעלה