המצלה למומחה פוריות בכללית?

המצלה למומחה פוריות בכללית?

היי,
אמ;לק: אני מחפשת מומחה פוריות למתן חוות דעת שנייה במסגרת שרותי הייעוץ של כללית פלטינום.

קצת בפירוט: בת רגע מארבעים. הופנינו לטיפולי פוריות ביחידת IVF של קפלן לפני שלוש שנים, עקב בעיה זכרית, ויש לנו בת מהממת שנקלטה בנסיון השני. עכשיו מנסים שוב. בפברואר עברתי טיפול ממנו יצאו שלוש ביציות, שתיים הוחזרו ונקלט הריון שנפסק בשבוע עשר. ביולי החזרנו את הביצית השלישית וההריון לא תפס. באוגוסט התחלנו טיפול חדש - ובשאיבה התגלה שבזקיקים אין ביציות בכלל. בספטמבר ניסינו שוב, והטיפול הוספק באמצע לאחר שהתפתח רק זקיק אחד. בדיקות הדם הראו צניחה משמעותית מאוד באסטרוגן (סביב ה-400. בפברואר היה 4000) ועלייה בהורמון ששכחתי את שמו, אבל אמור להיות מתחת ל-19 כדי להשיג הריון תקין (אצלי היה 62).

בסיטואציה הנוכחית, מנהל המחלקה מסרב להמשיך לטפל בי. הוא גם לא הסכים להחליף לי את הפרוטוקול, למרות שביקשתי (טופלתי במנופור 350 יחידות). הוא אומר לי לרדת במשקל (לפני הנסיון השני ירדתי 17 קילו. אחרי ההפלה עליתי כמעט את כולם בחזרה. אני בהשמנת יתר, לרדת במשקל יקח לי זמן והגיל פקטור משמעותי) - אבל גם זה לא מבטיח שיפור. הוא התחיל לדבר איתי על תרומת ביציות.

לפני שאני רצה לניתוח בריאטרי - מה שימנע ממני להיכנס להריון במשך שנה - אני רוצה לקבל חוות דעת שנייה ואולי לנסות טיפול בפרוטוקול אחר. מישהי יודעת להמליץ לי על רופא מעולה, ולא מקובע, שעובד עם הכללית? אני מכונה לשקול גם פנייה לרופא באופן פרטי, אבל רוצה למצות קודם את מה שהקופה נותנת.

תודה מראש!
 
למעלה