מקום עבודה וטיפולי פוריות התייעצות

דידו34

New member
מקום עבודה וטיפולי פוריות התייעצות

היי בנות יקרות מאוד,
רוצה להתייעץ איתכן מה הייתן עושות במקומי...קצת רקע: אני יחידנית עם תינוקת בת שנה. בהסטורית הטיפולים עשיתי הזרעה ללא הורמונים, 3 עם הורמונים, ובהפריה השניה ( לא היו מוקפאים מהראשונה) נקלטתי.
לפני חמישה חודשים התחלתי עבודה חדשה...בהתחלה חשבתי שעשיתי עסקה טובה אבל מהר מאוד הבנתי שאכלתי אותה לצערי הרב. החברה במצב על הפנים, תחלופה גדולה מאוד ובאסה גדולה להיות פה.
החודש חזרתי לטיפולים ( אם לא הייתי בת 40 כנראה הייתי מחכה...) מצד אחד הטיפולים "מחזיקים" אותי כי אני מקווה להכנס להריון ולא לחזור אחרי חופשת הלידה.. מצד שני הרי ברור לי מניסיון שזו לא תוכנית כבקשתך ויכול לקחת חודשים רבים עד שאקלט�� לא יודעת מה לעשות. לחפש עבודה חדשה? איך מתחילים עבודה חדשה בטיפולי פוריות? אני לא יכולה לחשוב על לעצור טיפולים.
מה דעתכן?
תודה רבה רבה
 

haych

New member
הוצאת לי את המילים מהמקלדת!

אני בדיוק מדברת על זה בטלפון עם בעלי, ונכנסתי לפורום כדי לכתוב את אותה הודעה שאת כתבת!
לצערי אין לי עצות, רק חיבוק והבנה למצב המתסכל הזה :(
אני עובדת במקום העבודה שנה וקצת. אני לא אגיד שאני סובלת, אבל מאוד לא כייף לי. התפקיד ממש ממש לא מספק, המנהלת שלי נוראית והעבודה נורא רחוקה מהבית. אני גם מתניידת בתחב"צ, מה שאומר שכל מעקב זקיקים של חצי שעה עולה לי בהפסד של שעתיים עבודה. (ובשלוש שעות נסיעה ביום בלי קשר לטיפולים).
מה שהחזיק אותי עד עכשיו זה המחשבה שהתחלנו טיפולים ובטח אוטוטו נקלט. גם אני תכננתי לצאת מפה לחל"ד ולא לחזור, אבל הדרך מתארכת, היאוש גובר והסבלנות נגמרת. אני מתחילה הפריות אחרי החגים וגם אם אני הולכת על התסריט הכי אופטימי, שנקלט בפעם הראשונה ושההריון ילך חלק, רק המחשבה על להיות פה עוד 9 חודשים קשה לי מאוד.

מצד שני, איך אפשר להתחיל מקום חדש במצב כזה?
אני מאבדת את הותק שלי שמגן עלי מפני פיטורין ויוכלו לפטר אותי בלי להתאמץ. אחת לחודש אצטרך לקחת כמה ימי מחלה, וזה בלי להזכיר עיכובים יום-יומיים בתקופה של מעקבי זקיקים, ומי ירצה אותי בכלל במחשבה שאני גם בטיפולים וגם מבחינתם אני מגיעה לזמן קצר ויוצאת לחל"ד? ונגיד ואפול על ארגון מכיל ודואג... אפילו ימי מחלה לטיפולים לא יהיו לי.
מצד שלישי, אני כבר שנתיים חושבת שאוטוטו אני נקלטת וזה מונע בעדי מללכת בדרכים מסויימות. טיפולים זה לא תוכנית כבקשתך וזה יכול לקחת עוד המון זמן שאין סיכוי שאצליח להחזיק בעבודה הנוכחית.

אני ממש אובדת עצות :(
סליחה שנדחפתי לך לשרשור, הייתי חייבת לשפוך את מה שממילא התכוונתי לכתוב.
 

דידו34

New member
טוב שנדחפת


באסה מה אגיד לך.. בשונה ממך לי ממש נוח במובן הטכני..אני ניידת, המשרד 5 דקות נסיעה מאסותא ועם זאת...סובלת, משתעממת, זה לא מה ש"מכרו" לי בתהליך הקבלה- קטן עלי בכמה מידות. החשש שלי ממקום חדש זה פחות הגנה מפיטורין אלא יותר החוסר נעימות של טיפולים ואפילו היריון במהרה.
מעצבן שהריונות וטיפולים נכנסים כשיקול משמעותי בקריירה.
יכולה להגיד לך שבמקום העבודה שלי התחילה לאחרונה לעבוד בחורה ותוך חודשיים סיפרה שבהריון. אף אחד לא פצה פה, עם זאת לי לא נעים ממצב כזה....
 

haych

New member
מבינה את עניין הלא נעים

גם אני בן אדם שלא נעים לו מדברים והייתי מתה מבושה לספר שניה אחרי שהתקבלתי שאני בהריון, או להסתיר את זה בתהליך הקבלה. אבל... אם זה מה שצריך אז זה מה שצריך. מה שיותר לא נעים לי זה להגיע לעבודה ולהתחיל להעדר ולאחר לפני שהספקתי להוכיח את עצמי, ולכי תגעי לכמה זמן. בהריון אני לפחות יודעת שאני אתן את כל כולי 9 חודשים. אבל מבחינת טיפולים אני מרגישה שאני צריכה "להרוויח" את הימי חופש והאיחורים, שצריכים קודם לראות שאני עובדת חרוצה, מסורה ומשלימה פערים.
אני חושבת שבמקרה שלך הייתי נשארת. גם אני משתעממת למוות, העיקר ששאלו אותי בראיון איך אני מתמודדת עם מצבי לחץ... איזה לחץ איזה?
יש לך עבודה במיקום נח, כבר מכירים אותך, בתור חד הורית נשמע לי שעדיף להשאר במקום יציב בתקופה של העדרויות וטיפולים. אך סה"כ טוב לך חוץ מהשיעמום והסיפוק, אני לא הייתי נכנסת להרפתקאות.
מצד שני, אני לא בדיוק בן אדם שלוקח סיכונים
 

haych

New member
סידורים אישיים


אני כרגע מתכננת את הטיול בחו"ל.
השלב הבא הוא עיצוב הבית.
אחרי החגים כבר לא יהיה לי במה להתעסק..
אבל אז הטיפולים יחזרו להעסיק אותי.
 
פעם עבדתי בעבודה משעממת ממש, אבל הכסף היה טוב

והייתי סטודנטית באותו הזמן, תקתקתי עבודה כל כך מהר,
והיה לי זמן לחכות עד סוף היום (חלק מהתפקיד היה פניות טלפוניות,
כך שהייתי כבולה למקום), למדתי!
&nbsp
קחו קורסים להעשרה / אוניברסיטה פתוחה / קרושה סקול ברשת,
יש המון דברים שאפשר ללמוד...
&nbsp
&nbsp
 
דילמה רצינית

קחי בחשבון שגם אם את עוברת עבודה ונקלטת ממש מהר אח"כ, את לא מוגנת מפיטורין לכשיגלו על ההריון.
אומנם אסור לפטר בגלל הריון גם עובדת חדשה, אבל מספיק שיגידו שהם בצימצומים והם מפטרים את הכי חדשים, כבר יאשרו להם...
אם את לא סובלת בעבודה שלך הייתי מציעה להשאר שם.
אם את סובלת וממש רע לך ומגעיל לך לקום בבוקר וללכת לשם, כן הייתי מציעה לך לחפש משהו אחר. זה יכול להשפיע נפשית ואף לעכב את ההקלטות להריון (כך אומרים, אני פחות מאמינה בזה).
האם המעקבים בבוקר גורמים לך לאחר לעבודה ואת צריכה לתת על זה הסברים?
אצלנו לדוג' הבוס עבר בעצמו עם אישתו שנים של טיפולים. כל הנושא הזה רגיש אצלנו והוא הכי תומך בעולם. אפילו הציע פעם אחת להקפיץ אותי להחזרה...
זה תלוי בבוסים, אולי תמצאי עבודה שתומכת בנשים ותבין אותך ותקלוט אותך אליהם בחיבוק רחב. אולי כדאי לך לחפש עבודה וכשאת הולכת לראיון עבודה להיות הכי פתוחה בעולם ולספר על הטיפולים (רק בראיון, לא לכל העבודה).
קחי בחשבון שלא הרבה ימהרו לגייס לכוחותיהם יחידנית שמנסה להכנס להריון (גם אני יחידנית שמנסה שוב).
אני בטוחה שבלבלתי אותך יותר עם התשובה שלי. אולי לא?
 

דידו34

New member
עונה ..

סובלת משיעמום!! זה נחשב?? אני גם נוטה לחשוב שעדיף לנסות להישאר ולמשוך.. בסבב הטיפולים הקודם במקום עבודה אחר מה שהחזיק אותי היה העומס, השכיח ממני הכל.ועכשיו...פשוט משועממת. חוץ מזה אין לי בעיה של התחשבות. אף אחד לא יודע ומבחינתי לא צריך עדיין לדעת. אני מתקתקת מעקבים לפני העבודה (קרובה מאוד לאסותא)
ביננו, גם אם אחליט לחפש מקום אחר מי אמר שאמצא במהרה...עוד תיק. ולא, אין מצב שאגיד בראיון על הטיפולים. אין מצב זה באמת לא עניינם.
 
לדעתי

תתחילי לחפש, כשמתמצאי משהו רלוונטי -תעשי את השיקולים של בעד ונגד. איך אומרים - לחפש לא עולה כסף (רק קצת זמן) ויכול להביא אותך קדימה למשרת חלומות..

יכולה להגיד לך מניסיון שלי - אני גם יחידנית, אחרי הלידה הייתי בתקופת משבר בעבודה, חיפשתי מקום אחר, היו לי גם כמה הצעות אבל פסלתי אותן. תוך כדי המשכתי בטיפולים לילד/ה שני/ה.

נקלטתי להריון ובמקביל הבנתי שמכל השיקולים והבחינות - עדיף לי להשאר במקום הנוכחי. והשלמתי עם זה ועכשיו טוב לי פה.
 
למעלה