היי בנות האם מישהי עשתה היסטרוקפיה ניתוחית להסרת מחיצה?

אליאן 35

New member
היי בנות האם מישהי עשתה היסטרוקפיה ניתוחית להסרת מחיצה?

יש לי מחיצה של 20 אחוז אני אחרי 4 סבבים של ivf שניכשלו ואומרים לי שאולי זו הבעייה שרחם של לא תקין דו קרני קוראים לזה אלה של אולטרסונד אומרות לי שזה מעוות לי את הרירת של הרחם והם לא נותנת הבחנה מדיוקת דיחיתי את הניתוח הזה כבר שנה וזה כבר בלתי נימנע אני חוששת שאולי בהחזרות שמים את זה על המחיצה או שזה נופל למחיצה האם מישהי עברה הסרת מחיצה ? מה הסיכונים ? מישהי יכולה לתת לי עצות בנושא?
 

טוליתי

New member
שלום אליאן

אכן פעמים רבות לאחר הסרת מחיצה ההריון המיוחל מגיע. מקובל להסיר מחיצה של 30 אחוזים, ויש רופאים שממליצים להסיר גם מחיצות קטנות יותר.
ממליצה ליצור קשר עם ד"ר גולדשמיט. הוא רופא מנוסה בתחום, ואחראי להרבה הצלחות בתחום הזה.
לא חוויתי בעצמי, אך גולשות לא מעטות, בוגרות הפורום הזה, זכו להריון המיוחל לאחר הסרת מחיצה.
תוכלי לבצע חיפוש על הניקים: נונו2014, חתוליני, ספיקון ואלא רק מקצת מהנשים שהפכו לאימהות זמן קצר לאחר הסרת המחיצה.
מאחלת שכך יהיה גם אצלך.
מקווה שעזרתי.
בהצלחה
 

אליאן 35

New member
היי טולית תודה על התגובה

אני אכן מנסה ליקבוע תור לדר גולשמיט להסרת המחיצה היה לי תור לפני שנה אילו להסרת המחיצה לפני שהתחלתי את סבבי הivf לא המליצו לי די העררו את ביטחוני על הנושא והשלכות בסוף אני מוצאת את עצמי כל הזמן מתעסקת עם המחיצה כי כל הזמן מעירים לי בהחזרה של עוברים אני כבר הייתי לבושה להחזרה והרופא שמחזיר אומר לי יש לך מחיצה לא כדי לך להחזיר עוברים לרחם כזה כי ניקרא רחם דו קרני ובכל זאת החזרתי ושוב נכשלתי .היום ניגשתי לפרופסור ביידר שאני מטופלת אצלו דרך בית חולים והתייעצתי סופית והוא הפנה אותי לדר גולשמיט . אני מנסה ליקבוע אילו תור בבלינסון אני מעדיפה להוציא את זה וזהו כי כל הזמן הרופאים ואלה שמקבלות אותי לאולטרסונד בבוקר עושות לי שחור שהמחיצה מפריעה להם לתת תשובה מדיוקת על רירית הרחם כי המחיצה מעוות להם את התמונה..תודה על העצה אכן עזרת לי
 
אני לא מבינה... 20% זה ממש לא דו קרני

אלא גבשושית קטנה... אצלי היה 25% והרופאים התעקשו שלא בגלל זה לא נקלטת. היעצתי אצל מספר מומחים נחשבים וכולם אמרו לי שזה לא גורם לחוסר היקלטות (רק מקרים חמורים בהרבה שגם לא מאפשרים לרירית לגדול תקין).הטענה שלהם הייתה שהסיכון של מחיצה הוא הפלה חלילה. ואכן אחרי שהייתה הפלה המליצו לי להסיר בטענה שרוב הסיכויים שזה לא קשור בכלל כי המחיצה קטנה מאוד "אבל לא לוקחים סיכון".
ואגב.. כשהמחיצה קטנה אז הרבה פעמים גם לא מצליחים להסיר אותה.
בקיצור.. נשמע לי שכדאי מאוד לחזור על הבדיקה אצל מישהו מיקירי הפורום ולקבל אבחנה מחדש. אני נבדקתי אצל דר חן גולדשטין וממליצה.
&nbsp
בהצלחה
 

אליאן 35

New member
היי תודה על התגובה .....


גם לי יש מחיצה 25% עד30% כמו שסיפרתי כבר הייתי לפני שנה בהתייעצות אצל דר גולשמיט שהמליץ להוציא אותה דחיתי את הקץ כמו שאומרים הייתי אמורה להוציא את המחיצה לפני סבבי הivf שהתחלתי בהתחלה בבלינסון הם אמרו לי ננסה 3 סבבים ונחליט רק שחתכתי מבלינסון לאחר 2 סבבים ועברתי לתל השומר ששם גם אמרו זה לא הבעייה לא התמקדו בזה עזבתי את זה ככה לאחרונה המחיצה כן עלתה על הפרק כי הרירית לא הגיבה טוב בטיפולים באולטרסנד הרירית ירדה עלתה אפילו אמרו לי שהיא מעוותת ולא נתנו לה דיוק כמעט לא עשיתי החזרה בגלל זה אחרי 4 החזרות הבנתי שמשהו לא מסתדר גם ההערות של אלה מאולטרסנד הטריפו אותי כל בוקר שבאתי לבדיקת אולטרסנד ודם אז אלה מאלוטרסונד היו עושות לי שחור כמו 'הרחם שלך לא תקין המחיצה מעותת את הרירית אין לנו תשובה מדיוקת ' גם בהחזרה האחרונה הרופא שהחזיר אמר שהרחם לא ניראה טוב כדי ליבדוק את עניין המחיצה כבר ניכשלתי בסבב 4 הייתי אמורה להחזיר מוקפא החודש לא עשיתי הפסקה בלי תמיכה על סיבוב טיבעי לא הגבתי ולא בייצתי והרירית עלתה ירדה זה היה מטורף עצרתי את הטיפול וניגשתי לפרופסור שקיבל אותי בהתחלה ואמרתי לו שיתן לי הפנייה לייעוץ או להסרת מחיצה זה בגדול הסיפור שלי לא הייתי אף פעם בהריון רק הפחד בהחזרות זה נופל למחיצה זה עלה לי בראש כי מאוד קשה להחזיר לי יש לי נוסף לכל רחם שנוטא אחורה . בסוף קבעתי תור להתייעצות נוספת לדר גולשמיט בפרטי אשמח לדעת מה עשית בסוף עם המחיצה ? יש לזה הרבה השלכות לפה ולפה?
 
הסרתי אחרי ההפלה שהייתה

ניתוחון קל ופשוט והחלמה ממש ממש מהירה.
אבל.. מחיצות קטנות קשה להסיר ולמרות שבהיסטרו אבחנתית אמרו שזה סודר באולטרסאונד תלת מימד כן רואים שנותר.
אז זה בהחלט נראה לי פרוצדורה מיותרת במקרה שלי לפחות. אבל גם ממש פשוטה. הבאסה העיקרית זה "בזבוז הזמן"
 

אליאן 35

New member
תודה על המידע

בהחלט זה ביזבוז זמן וזה תוקע לי את הטיפולים של ivf המחיצה שלי זה 25% עד30% קצת יותר גדולה ממה שהיה לך פשוט אני מוצאת את עצמי כל הזמן מתעסקת עם זה כל הזמן מעירים לי על זה אלה שעושות לי את האולטרסונד בבוקר נכון שהם לא למדו הרבה הם פשוט לא נותנו ת הבחנה מדיוקת על הרירית בגלל המחיצה כמעט גם ביטלו לי סבב כי הרירית לא הייתה ניראת טוב בסוף החזרתי ונכשלתי הרירית כן גודלת רק שהיא לא ניראת טוב באולטרסונד וזה משבש לי את הטיפול ושוב שלחו אותי ליבדוק את עניין המחיצה התייעצתי עם פרופסור זיידמן ופרופסור ביידר השבוע והמליצו להסיר למרות שהם אמרו שזה לא הסיבה שאני לא ניקלטת אבל שאני יסיר את זה כי זה באמת מעוות לי את הרחם בנוסף יצרתי קשר עם דר חן גולשמיט אחותי עובדת בבלינסון ואיך שהוא הראנו לו את החומר של הבדיקה הוא בדק אותי שנה שעברה הוא עבר על החומר במחשב ואמא שזה כן מיקרא של ניתוח אז קיבלתי 3 הבחנות השבוע ואת הניתוח אני יבצע באוגוסט לקחתי הפסקה מהטיפולים כי אין לי ברירה אחרת. בכל אופן תודה על המידע ושתצליחי אמן אמן
 
למעלה