סימנים לפני מחזור או הריון..מבולבלת...

Nonale2

New member
סימנים לפני מחזור או הריון..מבולבלת...

היי, עברתי החודש (לפני שבוע ויומיים) הזרעה ראשונה לאחר שנה של נסיונות (אני ובעלי מה"לא מוסברים"). לפני ההזרעה הזרקתי גונאל במינון יחסית נמוך ואוביטרל. לפני שאני אספיד גם את החודש כי אני לא ממש אופטימית רציתי לשאול משהו. יש לי תמיד הפרשות שקופות "נמתחות" לפני ובזמן ביוץ ושבוע לפני המחזור מתחילות לי הפרשות שנראות על התחתוניות צהובות דיי כהות (סליחה על התאורים). גם החודש אותו הסיפור...מעניין אותי לדעת האם יש פה מישהי שנכנסה להריון ולא חוותה בחודש הזה שינויים מבחינת הפרשות? או שהיו לה הפרשות צהובות? אני שואלת כי הבנתי מהרבה בנות שבחודש שגילו שהן בהריון היו להן הפרשות שונות ולבנות/ שקופות. זה ממש מעסיק אותי ואשמח לתגובות שלכן. תודה!
 
מצטערת לבאס

אבל ממש אין דרך לדעת לפי ההפרשות, ואצל רוב הנשים גם אין שום אפשרות לדעת לפי 'סימנים' (פשוט כי הם זהים לפני מחזור ובראשית הריון). מה שכן - בטא בדם נותנת תשובה עד הצהרים (ומי שימציא בדיקה שמזהה הריון ביום ההתעברות יהיה עשיר יותר מצוקרברג). מחזיקה לך אצבעות !
 

Nonale2

New member
:)

תודה! העלת לי חיוך :) בכל אופן עוד מוקדם מידי לבדיקת בטא. צריך לחכות לפחות שבועיים מההזרעה... אז בנתיים בעיקר אוכלת לעצמי את הראש.
 
למעלה