חדשה כאן! אשמח להתייעצות

רני2017

New member
חדשה כאן! אשמח להתייעצות

שלום לכולן!
אני חדשה כאן בפורום ומקווה שלשהות קצרה!

אז קצת עליי-
אני לא מבייצת באופן טבעי. מכירה את התופעה מיום המחזור הראשון בערך. כל חיי לקחתי גלולות, מגיל 16 מה שאומר שאני כבר 10 שנים על גלולות.
אני בת 26 והחלטנו שהגיע הזמן להכנס להריון. כמובן שהמחזור (והביוץ) לא הגיעו והתחלנו בטיפול אצל הרופא שלי שהוא גם רופא פריון.

אז אני אחרי 2 סבבים של איקקלומין. כבר במהלך הסבב השני הכנתי את עצמי נפשית לסבב שלישי. השבוע עשיתי אולטרסאונד והרופא המליץ לסיים מיד את הטיפול ולעבור להזרקות גונאל F.
הייתי בהלם וממש נלחצתי. לא חשבתי שזה יגיע כ"כ מהר.
אני לא מפחדת מהטיפול עצמו, אלא שפשוט פתאום מרגישה שאני כבר ממש נכנסת לתוך עולם ה"טיפולים". עד עכשיו זה היה ככה בקטנה לבלוע כדורים ושאצליח לבייץ. פתאום הזרקות נשמע כבר הרבה יותר רציני ומלחיץ.

וכעת אשמח לשמוע מכן-
אני מאד סומכת על הרופא אבל האם זה לא נשמע מוזר שהוא מעביר אותי אחרי 2 סבבים של איקקלומין ישר להזרקות גונאל?
לגבי ההזרקות- הרופא אמר שיסביר לי בהמשך אבל סתם אשמח לדעת האם ניתן לקנות אותם בכל בית מרקחת? (יש לי מרשם) ומה סדר גודל של המחיר? והאם יש הנחה מהקופה? (אני במכבי)
ושאלה אחרונה- האם גם בהזרקות זה מתבצע בסבבים של אחד אחרי השני כמו באיקקלומין או שצריכים לעשות הפסקות באמצע?

תודה לכל מי שקראה עד הסוף.
 
ברוכה הבאה לשהות קצרצרה


מקובל לעבור לזריקות לאחר 2-3 סבבי איקקלומין. איך השפיע האיקקלומין? היו עד 2
זקיקים ורירית סדירה ובעובי מתאים?
בגדול עם זריקות קל יותר לשלוט על כמות הזקיקים, שכן לא רצוי שיהיו מעל שני זקיקים שיבייצו, מחשש להריון מרובה עוברים. כמו כן לרוב זריקות אינן משפיעות לרעה על הרירית, כפי שעלול לקרות עם איקקלומין.
אם את לא מרגישה מוכנה, תעלי בפני הרופא את התחושה שלך ותשמעי מה ההסבר שלו, אני מאמינה שזה יעזור לך לקבל החלטה.
&nbsp
הורמונים במכבי ניתן לקנות רק בבית מרקחת של הקופה. תוודאי שבמרשם יהיה רשום שאת מיועדת להזרעות, כי אם נרשם שאת מיועדת לIVF כשאת לא, לא תוכלי לקנות.
&nbsp
לגבי העלות, בסבבים לילד ראשון ושני ישנו סבסוד של חלק ניכר מהעלות. אני לא זוכרת כיום ספציפית את המחיר של גונאל במכבי, מדובר בכמה מאוד שקלים, תלוי במינון ובכמות שתקבלי. בוודאי גולשות שמקבלות גונאל יוכלו לעזור יותר בעניין הזה :)
&nbsp
אני ביצעתי הזרעות עם הורמונים בזריקות ברצף, וללא הפסקות. קחי בחשבון שלפעמים נותרות ציסטות שעלולות לעכב טיפול, לכן תוכלי לדעת רק בתום הטיפול.
בכל מקרה, מאחלת לך שלא תצטרכי לגלות את התשובה לשאלה הזו, ותקלטי בסבב הקרוב
 

nhrc3

New member
רק מוסיפה לעניין הזרקת גונאל

זה נשמע ממש גדול אבל בפועל זאת מחט קטנטונת וזה ממש בקטנה
 
למעלה