היי בנות האם מישהי עשתה החזרה של עוברים בהרדמה כללית?

אליאן 35

New member
היי בנות האם מישהי עשתה החזרה של עוברים בהרדמה כללית?

מכיון שיש לי רחם שהוא קצת הפוך וההחזרה מאוד מכאיבה לי אני ממש מתכווצת אז המליצו לי לעשות החזרה בהרדמה האם מישהי עברה החזרה בהרדמה? האם זה יהיה מסוכן לעובר? אני בסרטים מה אתן אומרות אשמח לעצות ........
 
אם המליצו לך לעשות הרדמה

אז אין סיבה שתהיה פגיעה בעובר,
אלו הרדמות מאוד קלות,
גם ההרדמה של השאיבה די קלה,
אל תפחדי, אם קשה לך בלי הרדמה,
אז זה פתרון טוב וטוב שיש אותו

&nbsp
&nbsp
 

אליאן 35

New member
היי לגבי הרדמה

הרופאה של השאיבה המליצה לי על הרדמה הרופאים טוענים שיש לי קצת רחם הפוך יש לי מחיצה ברחם דו קרני לכן ההחזרה ברגיל מאוד כואבת וארוכה לדעתי אני גם מתכווצת בהחזרה אני מקווה שעשיתי החלטה נכונה הבנתי שגם ההחזרה בהרדמה עם מצלמה אופטית מה שלא עושים לדעתי בהחזרה רגילה אני יהיה רפויה יהיה להם יותר קל להחדיר לדעתי אז זה לא נורא לדעתך ? ניסית אישית לעשות החזרה בהרדמה ?
 
אני בעד לעבור טיפולים בלי כאבים

אם זו האופציה שהציעו לך, אז כדאי ללכת על זה, אולי הרוגע יעזור
ולא יכאב לב, וזה יקל עליך נפשית ופיזית.
לא עברתי החזרה בהרדמה - אני פשוט אומרת מראש לרופא שהספקולום מפחיד אותי
ומכאיב לי מאוד, ועד כה רוב הרופאים שנגעו בי במהלך השנים ניסו להיות עדינים,
בפעם האחרונה כשהרופא הבין שהספקולום הרגיל לא טוב לי, הביאו משהו
דק וארוך, ועם זה עשה את הפעולה. וזה בסדר. היה פחות נורא מהזיכרון שלי.
כנראה שהמוח והגוף שלנו זוכרים את הפעם הכי כואבת וזה מה שנצרב לי בכל
הטיפולים ובכל פעם אני פוחדת מהכאב הזה. אבל לשמחתי זה באמת רגע ועובר.
&nbsp
הרחם שלי אחורי, כנראה שלזה את מתכוונת שאת אומרת הפוך?
הוא לא הולך בכיוון 'הנכון', אם יש דבר כזה נכון...
לגבי המחיצה- מקריאה פה בפורום לאורך השנים, הבנתי שכדאי להסיר מחיצות,
וזה מעלה את הסיכויים להיריון אחר כך.
&nbsp
בקיצור, אם הרופאים אומרים שכדאי לך לעבור תהליך בהרדמה,
אולי שווה ללכת על זה. בעיניי - ההרדמה של השאיבות היא החלק הכי כיף בתהליך

&nbsp
&nbsp
 

אליאן 35

New member
היי תודה על התגובה של הרדמה זה הרגיע אותי

טוב שהרופאה העלתה בפני את האופצייה הזאת היום של הרדמה בהחזרה לא הגיד לך שזה לא עלה במחשבה שלי רק לא העזתי לישאול ..זו החזרה רביעית שלי וכל החזרה הייתי רואה כוכבים כאבים מכיון שהרחם שלי קצת אחורי ככה אני מבינה מהרופאים שעשו לי בעבר החזרה הם לא רואים את הפתח כניסה לרחם אז הם מושכים אותו וזה כאב בלתי ניסבל זה באמת יותר כאב מאשר פחד על זה אני מתגברת יש ברירה מצב נתון ולגביי מה שרשמת אני בריאה לחלוטין פיזית ונפשית זה רק עניין של כאב בלתי ניסבל בגלל שיש לי מחיצה זה ניראה שקשה להם ליראות בהחזרה לכן אולי כדי לנסות את השיטה של הרדמה .שוב תודה על תגובתך קצת סידרת לי את המחשבות
 
אז קדימה


עברת 4 החזרות? לא אמרו לך לטפל במחיצה הזו?
&nbsp
אולי כדאי לפנות לרופא מומחה למחיצות? אני לא יודעת למי, אבל שווה לבדוק את זה.
&nbsp
&nbsp
 

אליאן 35

New member
היי לגביי המחיצה שלי הייתה לי הפנייה עוד לפני שהתחלתי את ivf

זה הזוי כי את המחיצה גילתה לי רופאת הנשים שלי שהיא מומחית לפיריון שם הכל הסרט הרע שלי התחיל הייתי מועדת להזרעה ותוך כדי שאני לוקחתי אילקוקמין כבר הכנתי את הגוף אז בבדיקת אולטרסונד וגנלי זה עלה על הפרק עצרתי את הטיפול של ההזרעה כמובן שהוא לא בוצע הייתי חדשה בסרט ביקשתי את כל הבדיקות המקיפות צילום רחם עשיתי וגילו חצוצרות סתומות עשיתי היסטרוקופיה וגילו רחם דו קרני מחיצה 20 אחוז וקצת רחם אחורי זה מה שאומרים בהחזרות אז היה לי תור להסרת המחיצה אך ביטלתי התגובות מרופאים הלחיצו אותי לא המליצו אמרו שזה יכול לעשות נזק יותר חמור ברחם כמו חור ברחם משהו כזה ואז לא יהיה סיכוי בכלל אמרו לי נתחיל את סבבי ההפרייה במידה שנכשל עד 3 סבבים נטפל במחיצה הספקתי לעבור בית חולים בעקבות יחס מחפיר וחוסר אירגון שם עכשו בבית חולים הזה הם מצביעים על בעייה בבציות שאני לא מגיבה מספיק 6 בציות לגירוי של זריקות 3 שבועות זה כלום...קיצור ההסרת מחיצה כן על הפרק אני אמורה לעשות את ההחזרה הזאת ואז ליראות איך אני מתקדמת נעשה יותר גרוע אצלי מרגע לרגע ממש מזל רע לא ידעתי שזה יהיה כלכך מסובך הקטע הזה. .
 
קודם כל, טוב שגילו את המחיצה לפני שעשית הרבה סבבים של

הזרעות, ואחר כך הזרעות עם הורמונים, חסכת לעצמך איזה 8 סבבים כושלים, לחינם.
אז אולי יש לך מזל רע עם הכל ביחד, אבל בסך הכל הכללי - דווקא מזל מצוין שעלו על כך שיש בעיה לפני שהלכה לך שנה של ניסיונות על כלום.
חצוצרות סתומות גם לי יש- IVF עוקף את הבעיה הזו,
רחם אחורי... גם לי יש... מעולם לא אמרו לי שזו בעיה חוץ מזה שהמנח שלו אחר מהרגיל.
&nbsp
לגבי המחיצה אני באמת לא יודעת מה להגיד לך, אבל נראה לי שכרגע כדאי להתמודד עם הסבב שאת נמצאת בו כרגע, בתקווה שיצליח ולא תצטרכי 'לחשב מסלול מחדש' כי נראה לי שכן כדאי ללכת לאחד התותחים בנושא ולהיבדק אצלו.
&nbsp
לגבי חוסר תגובה, לא כולן מפיקות לול שלם... מעולם לא היו לי יותר מ 4 ביציות, ולפעמים רק 2 הופרו. היה לי גם סיבוב של שאיבה שהניבה 0. גם זה קורה.
(הזרקתי 35 ימים!!) מה שחשוב זה להגיע לעובר המנצח שייקלט ויישאר איתך.
&nbsp
אל תחשבי שיש לך מזל רע, תחשבי איזה מזל נפלא יש לך, שיש רפואה מתקדמת,
שבדקת ונבדקת ואת יודעת מה הבעיה, ואני מאמינה שגם תגיעי לפתרון של הבעיה.
ככה באמצע ההחזרה, כשהרופא שם לי את הקרינון, וצחק שהוא שם לי קרינון על חשבוני, ואמרתי לו שזה מוצר יקר להפליא, אמר לי לחשוב על כמה מזל יש לי שאני גרה במדינת ישראל שמעודדת טיפולי פוריות ומסבסדת את רוב התרופות. וזה נכון. זה לא ברור מאליו.
&nbsp
אני לא בטוחה שאני מעודדת אותך,
אבל אני כן חושבת שכדאי לחפש את הטוב, את המזל הטוב שיש לך,
על כך שאת מטופלת, את יודעת שיש בעיה, ויש דרכים לטפל בה / להתעלם ממנה...
וזה בסדר.
&nbsp
בכל מקרה אחרי 4 טיפולים את עדיין בתוך הסטטיסטיקות... אז לא להתייאש.
&nbsp
חיבוק גדול ומאחלת לך שהסבב הזה יהיה מוצלח,
שתעברי אותו בקלות, ובלי כאב.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

WaitingForIt

New member
אני רק רוצה להגיב על הרפואה בישראל..

זה באמת מזל!!! אני גרה בגרמניה (ולא, אני לא יכולה לבוא לארץ לעשות טיפולים, אחרי 5 שנים מאבדים את התושבות ואת הביטוח הרפואי גם אם משלמים הכל בזמן) ופה כל הנושא של טיפולים כמעט 100 פרטי. כל דבר קטן צריך לשלם לבד וזה נורא קשה. למשל: שבוע הבא יש לי צילום רחם: 150 יורו. ובכלל הם נכנסים לך לתחתונים: צריך להיות מעל 25 ומתחת ל40 ונשואים ואז רק 3 הזרעות ו3 ivf שבהם הקופה משלמת עד 50 אחוז לרוב (והשאר אתה משלם: ביררתי כבר: 50 אחוז מחצי טיפול של הפריה מלאכותית עולה 2500-3000 יורו). אז בהחלט צריך לשמוח על הרפואה בארץ:) אה, ומה עושים אלו שאין להם כסף? נשארים בלי ילדים וזה נחשב לבסדר. להרבה אין פה ילדים.
 
מעניין אם יש קשר בין הנורמה של אין ילדים לבין העלות של להביא

אותם לעולם...
&nbsp
בדקת כמה יעלה לך סבב פרטי וטיסה לארץ לעומת העלויות בגרמניה?
&nbsp
מה עושות נשים יחידניות, אין כאלו בגרמניה?
&nbsp
שיהיה לך בהצלחה וכמה שיותר מהר...
 

WaitingForIt

New member
לא חשבתי האמת על זה..

אבל באופן עקרוני אנשים בקושי מתחתנים ויולדים ילדים.. בגלל זה שיש ילודה שלילית באירופה/: לא..פה יש לי ביטוח בריאות שלפחות ממן חלק.. עדיף מהכל פרטי..אממ.. אז צריך לשלם הכל פרטי (5000-6000 יורו למחזור ivf אחד.. ועוד כמה שזרע עולה בבנק זרע..)
 

אליאן 35

New member
היי תודה ענקית על התגובה

ממש עודדת אותי אהבתי את הניסוח של התגובה שלך אכן חסכתי לי את ההזרעות כנראה שהייתה לי את האניטואצייה ברגע שהרופאת נשים שלי מצאה את המחיצה הבנתי שאנ י עוצרת טיפול תוך כדי גילו חצוצרות סתומות אז זה באמת כאב שניחסך ממני אבל לא ניחסך ממני הרבה בעיות אחרות ברחם אכן הרפואה מתקדמת ברור לי שיש פיתרון לכל דבר מנסה לימצוא את הטוב כרגע זה קצת הפוך כמו מנהרה חשוכה שאין בה קצה אור תודה על האיחולים אני שולחת לך גם חיבוק מעודד בחזרה תודה על הכוח שערבת לי דרך ההודעה אנחנו נשתמע פה
 


לא הכל בעיות... את רואה את הדברים כבעיה אבל לא הכל בעיה,
חצוצרות סתומות -IVF עוקף, נפתרה הבעיה.
רחם אחורי - לא בעיה, גם שלי כזה.. מעולם לא נאמר לי שזו בעיה מעבר לציון עובדה. אני לא יודעת אם הקושי בספקולום קשור, אבל גם לזה היה פתרון - ספוקולום צר וארוך. פתרנו עוד בעיה?
&nbsp
הבעיה היחידה בעיניי היא עניין המחיצה, אני לא ממש מבינה בזה,
וזה משהו שאת כבר יודעת מה הפתרונות.
&nbsp
בקיצור, לנשום עמוק

&nbsp
&nbsp
 
כמה הצעות

  1. מנסיון אישי עם רחם אחורי ועוד הרבה צרות מוזרות במבנה הרחם- היו לי החזרות מאד כואבות. בדיעבד גיליתי שנזקקתי לניתוח של הרחם וכן שמי שהחזיר עשה זאת לא טוב.
    ניתוח והחלפת רופא עזרו.
    אני מבינה לגמרי את הכאב שלי, זה אכן יכול להיות כאבמ נוארי (גדלתי בישוב חקלאי, אני תמיד נזכרת כמה חלק מהפרות צורחות בהזרעות, ומזועזעת איך אנחנו גורמים לחיות את הכאב הזה כל החיים שלהן ומבינות אותו רק כשקורה לנו משהו נורא :( זה כאב איום)
  2. עשית נכון שפנית לשאול. מציעה לך להמשיך לקחת אחריות על הטיפולים. לקרוא, ללמוד ולהבין.
    אם את לא יודעת מה זה "רחם הפוך" (בטח התכוונת לאחורי), תקראי או תשאלי כאן. זה יעזור לך לקבל החלטות.
    אז גם תגלי שזו בדרך כלל לא סיבה לכאבים כל כך קשים.
  3. כאבים בהחזרה הם אכן בעיה גדולה. הם גורמים להתכווציות. לפי מחקרים עד 15% מההחזרות העוברים מחוץ לרחם זמן קצר אח"כ בגלל התכווציות או החזרה לא מדוייקת.
  4. צריך לבדוק את הסיבה לכאבים. לעשות היסטרוסקופיה אצל מומחה ולראות אם יש עוד בעיה חוץ מהרחם האחורי.מכירה היטב בנות עם רחם אחורי ואין להן כאבים כאלו קיצוניים בהחזרה.
    אולי זה אכן מבנה הרחם ואולי פוליפ/משהו במחיצה/רחם צר מדי.
    יש מומחים נפלאים לעניין.
  5. מהנסיון שלי, הרבה מהכאב קשור בידיים של מי שעושה את ההחזרה. היה רופא בכיר שבהחזרות שלו צרחתי, שהקירות רעדו. עם מבנה הרחם ההזוי שלי, והמוסר של משפחת לוחמים שאסור להתבכיין בה, האשמתי את עצמי על הבכיינות. ממש כעסתי על עצמי. אבל אז החלפתי רופא ואצל רופאים אחרים לא הרגשתי את ההחזרות כמעט. קל לרופאים להאשים את הרחם שלך ולא את הידיים שלהם...
    לא בטוח שהרופאים הם הבעיה, וכמו שאמרתי, צריך לבדוק את הרחם, אבל יש אפשרות שמי שהחזיר לא מספיק מיומן או עדין.
    תשאלי מטופלות של דורון גולדברג או של גילה בן דוד ויגידו לך כמה הם עדינים בהחזרות. זה תלוי רופא לחלוטין.
  6. אחרי כל זה הייתי שוקלת גם הרדמה, אין בזה שום בעיה, אבל אם יש בעיה במבנה הרחם או שהרופא לא מחזיר טוב, ההרדמה המלאה לא תמיד תעזור.

    בהצלחה
 

אליאן 35

New member
היי ממש הזדהתי עם מה שרשמת

נישמע שעברת הרבה קצת דומה לסרט הרע שלי נישמע שאת בחורה עם ראש על הכתפיים לוחמת אמיתי ובסוף תצליחי חייבים אין מה לעשות וקצת לא קשור לגביי הפרות נישמע אכזרי ביותר אני לא צימחונית אבל אוכלת בקטנה שניצל אבל קשה לישמוע שמתעללים בחיות זה עושה לי רע מאוד לפעמיים עדיף לא לדעת זה באמת קשה לישמוע מה שסיפרת. ולענין יש מצב שבהחזרה התכווצתי זה עלה לי במחשבה הרבה פעמיים הרופא העיר בפני האחיות שהוא לא רואה את הפתח את של הרחם וביקש כמו מלקחים כאלה ממה שיכלתי ליראות עם הכאבים שהיו לי שם יכול להיות באמת חוסר נסיון של רופא כי גם בזה ניתקלתי בהחזרה בבית חולים הראשון שהייתי הרופא עשה את זה בדקה ממש זרק את זה לפנים בלי להתאמץ ככה בעלי סיפר לי הוא היה הייתי בחדר אני לא יכלתי להיות ערנית זאת אומרת עם הראש את יודעת כואב ולחץ באותם רגעים כמובן שזה ניכשל אותו סבב של החזרה בשתי דקות שיצאנו הבית חולים בעלי אמר שזה לא היה אמיתי אני לא יודעת איך הגעתי לכל הבלאגן ברחם בעלי היה הראשון שלי לא עשיתי שטיות עשיתי הרבה ספורט הרבה אירובי ואליכות מהירות היה לי גוף פצצה לפני הטיפולים אולי זהה הספוט אני ממש לא יודעת להסביר את כל הבלאגן ברחם שלי מאיפה זה בא לי אומרים לי שיש לי סיכוי אבל כמה באמת לא אומרים את האמת אני כרגע בסבב טיפול לאחר הטיפול שמקווה שיצא חיובי אני מתכוונת לטפל בעניין המחיצה רק שזה יכול להעקב את המשך טיפולי ההפריה וגם הגיל שלי עולה עוד חודשיים הגוף לא מגיב כלכך להורומונים ממש 6 זקיקים רק בצד ימין אחרי 3 שבועות של זריקות לא נעימות אני באמת לא יודעת מה עושים עם הרחם הזה ואיך זה נפל עליי אני מקווה שההרדמה בהחזרה תעשה טוב איך את אישית מטפלת בבעייה ברחם מה הפיתרון לדעתך? השמח לישמוע את דגובתך?
 
בטח שלא היית מרוכזת, היית לחוצה וכאב לך כל כך

מסכנונת, בטח שלא היית מרוכזת.
היית לחוצה וכאב לך כל כך.

הסבר על המלקחיים
המלקחיים היו כנראה מפסק או בלועזית ספקולום. זה מכשיר שבאמת דומה מאד למלקחיים, ומשמש להרחיב את צוואר הרחם, על מנת שלרופא תהיה גישה טובה יותר לרחם. המכשיר הזה מכאיב לפעמים ןהכאבים גורמים להתכווציות, מה שבכלל לא טוב לעוברים היקרים שלנו.

הסבר על רחם אחורי
מה עשית? חמודה, לא עשית כלום.
אל תאשימי את עצמך.
יחסי מין לא משנים את מיקום הרחם, כמו שהם לא משנים את צבע העיניים, נולדת ככה.
את יכולה לבחור לשכב עם מי שתרצי ומתאים לך, אין לזה שום השפעה על מבנה הרחם. יחסי מין הם דבר כיפי מאד (לרוב :)) וחשוב, אבל יחסי מין לא יכולים לשנות מיקום של איברים בתוף הגוף.
ספורט? גם הוא נהדר לבריאות הנפשית והפיזית, אבל כמו שספורט לא משנה צבע שיער הוא לא משנה מבנה רחם.
לשליש מהנשים יש רחם אחורי. הוא פשוט יותר צמוד לכיוון של הגב מאשר לכיוון של הבטן. הן נולדות ככה.
את מיוחדת :)
הרופא מאד לא רגיש והיה צריך להסביר לך מה הוא אמר ומה המשמעות (אין לזה הרבה משמעות)
הנה רופא שעונה שאין לזה חשיבות (היום הוא כבר פרופסור, לברן):

http://www.starmed.co.il/forum-52/msg-58945#axzz4kffYEYOX


והנה עוד תשובה מעולה:
https://www.doctors.co.il/forum-263/message-146498/#message-146712

העתקתי לך אותה לכאן, למקרה שהלינק לא עובד:
"70% מהנשים נולדו עם רחם קדמי, כלומר, נוטה כלפי דופן הבטן, ו-30% עם רחם אחורי, כלומר, נוטה לכוון הגב. אין לכך כל משמעות, פרט לכך שהרופא , בעת ביצוע פרוצדורות כגון הכנסת התקן או ביצוע גרידה, צריך לדעת על כך. לעיתים רחם אחורי גורם גם לכאבים חזקים יותר בעת מחזור, אך לא תמיד. הדבר איננו תורשיתי ואיננו נחשב להפרעה או למחלה.. לעיתים מדגימים רחם אחורי פחות טוב באולטרסאונד וגינלי, ואז מבצעים אולטרסאונד בגישה בטנית. מבחינת חייך - אין למנח הרחם משמעות מיוחדת. לגבי צילום רחם - לרחם אחורי נוטה להיות צואר רחם קדמי אליו יש להכנס בעת הצילום, אך אין כל בעייה לרופא המבצע להתגבר
על כך."

בקיצור, רופא עם נסיון ו"יד טובה" יכול להתגבר בדרך כלל על רחם אחורי.
הבעיה כנראה פחות בך ויותר בצורה שהעוברים הוחזרו.
לעניין המחיצה אתייחס בהודעה נוספת.
 
זה היה על רחם אחורי ועכשיו על מחיצה ברחם

מחיצה ברחם זו בעיה שכיחה.
שוב , לא גרמת לה ואת לא יכולה להשפיע עליה בכלום.
כמו שלא יכולנו, גם אם היינו רוצות, להזיז את מיקום הריאות שלנו או הטחול או לשנות את הצורה של איזה איבר... זה מה שיש :)
בודקים את המשמעות של מחיצה בבדיקה שנקראת היסטרוספיה אבחנתית (היסטרו- רחם סקופיה- לצפות/לראות), כלומר התבוננת ברחם על מנת לאבחן אותו.
יש כאן די הרבה רופאים מומלצים ע"י שבנות הפורום מציינות:
ד"ר חן גולדשמיט, ד"ר שלומי כהן איילון, ד"ר מוטי גולדברג

אם מגיעים למסקנה שהמחיצה פוגעת בפוריות, חושבים איך ניתן לעזור והרבה פעמים מחליטים לנתח אותה.

הנה הסבר על מחיצה:

http://www.4-women.co.il/כריתת-מחיצה-תוך-רחמית-בהיסטרוסקופיה
 
אז חבל שאת מאשימה את עצמך

גם ככה התהליך הזה קשה.
אין לך מה להאשים את עצמך.
בטח לא בעניין של יחסי מין או עם כמה גברים היית או כמה את בכושר.
זה בכלל לא תלוי בך.
ועכשיו, תחליטי איך להתקדם ולפתור את המצב :)
 
למעלה