היי , צריכה את עזרתכן לגבי רופא טוב לא בר חווה ולא קופרמינץ

היי , צריכה את עזרתכן לגבי רופא טוב לא בר חווה ולא קופרמינץ

תודה רבה לכל העונות
לא נמצאה אצלי ואצל בעלי בעיה עשינו את כללללללל הבדיקות האפשריות .קיבלתי תרופות וזריקות לחיזוק השחלה וגופיף הצהוב כלום לא עוזר . 8 הפלות בשבועות 7-9 .ולא נמצאה בעיה.
צריכה רופא טוב ומומחה ..תודה רבה מראש לכל העונות
 

צומבה1

New member
קודם כל מצטערת לשמוע על כל האובדנים ..

מניחה שאם כתבת לא בר חווה ולא קופרמינץ זה כי הית אצלם ?... קיבלת קלקסן ? סטרואידים ? מי מהעוברים שהפסיקו להתפתח נשלחו לבדיקה ? היתם ביעוץ גנטי ? עשיתם קריוטיפ ? אני לא מומחית הכי גדולה בתחום ושני אלו שרשמת לא המלצה עליהם מטפלים בי ... אבל גם לי הסתייגות ותהיות ולגבי הטיפול המניעתי . יש את כארפ שגם ידוע בתחום. מעבר לכך אשמח לשמוע מה יענו לך ... אולי אחכים גם. מאחלת לך שההריון הבא ימשך ויסתיים בידיים מלאות. ליבי איתך. לא פשוט.
 

Didi197

New member
מה לגבי פרופ' כרפ? מומחה להפלות

קודם כל, מצטערת לשמוע על האובדנים הרבים שעברת.
אני עברתי שתי הפלות ועשיתי את כל הבדיקות האפשריות ששלח אותי הרופא שלי. בכל זאת, הייתי בהתייעצות אצל כרפ, מאד מקצועי ומתאים למקרים של הפלות חוזרות. הבנתי שמאד עזר לנשים שדיברתי איתן בתור . ממליצה בחום לנסות, אמפטי, אדיב ומקצועי ביותר. בהצלחה.
 

שירהד1

Member
מנהל
דיס המלצה על כארפ- לא מומחה ולא נעליים. מעבר לזה-

אני מזמינה את כותבת ההודעה להיכנס לפורום שבניהולי, פורום אובדן הריון.
כתבי שם ונענה לך וננסה לחשוב יחד איתך.


שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
09-7749028
 

אמאלוסי

New member
המלצה שלי

מצטערת שעברת את ההפלות.
מאוד ממליצה על רופא שטיפל בי - פרופ ירון רבינוביץ.
כרגע אין לי זמן לכתוב תשובה מפורטת, אני אכתוב יותר מאוחר.
 

אמאלוסי

New member
מפרטת

לי היו "רק" 3 הפלות, אבל הרגשתי מאוד חסרת אונים. רופא של קופ"ח היה בטוח שאני פשוט צריכה להמשיך להכנס להריון ו"יהיה בסדר". לי זה לא נשמע הגיוני. תוך כדי עשיתי את כל הבדיקות האפשריות בטבע. לגמרי במקרה נחשפתי לסיפור של קולגה שלי. הסתבר שלבת שלה היו 8 הפלות, היא טופלה על ידי כל העולם ואישתו, כולל כארפ, ללא הצלחה. עד שהגיעה לפרופ' רבינוביץ. ואיתו "עשתה" שני ילדים.
עד אותה שיחה אפילו לא הכרתי שם של פרופ רבינוביץ (למרות שאני עובדת באותו בית חולים).
מדובר ברופא אמפטי והכי חשוב - חושב, עם ראש פתוח. הוא ישב איתנו שעה, הפך כל מסמך, שאל את כל השאלות , הניח מה הייתה הבעיה - ופתר אותה.
כמובן, ממליצה להגיע אליו עם כל הבדיקות, על מנת לא לבזבז זמן. אני אכתוב לך רשימה שלמה :
- בדיקת זרע לבעל (לדעתי גם רגילה וגם של ברטוב, למרות שרב הרופאים מזלזלים בשיטה שלו)
-קריוטיפ לשניכם (בחלק ממקומות ציבוריים תורים ארוכים, אפשר לעשות בפרטי)
-פרופיל קרישה מורחב, כולל דברים שלא בסל
-תרבית וגינלית, כולל PCR (לגילוי STD)
-היסטרוסקופיה אבחנתית (בחלק ממקומות ציבוריים תורים ארוכים, אפשר לעשות בפרטי עם השתתפות של ביטוח משלים).
-בדיקות הורמונליות, כולל תריס ופרולקטין
-בדיקות פרופיל אוטואימוני
-בדיקת סוכר בצום
 

צומבה1

New member
אפשר לשאול מה הוא מצא / טיפל שונה

שאחרים לא מצאו / עשו?... מרגישה שאצלי , מעבר לגיל משהו שאולי לא מטופל ... והזמן אוזל לחלוטין .... אשמח לתובנות. תודה
 

ענבל ח1

New member
דיס המלצה רציני על רבינוביץ׳

חייבת להתערב כדי לאזן את התמונה. אני ממש לא ממליצה עליו. טופלתי אצלו במשך כמה וכמה סבבים. כמעט כל פעם שנפגשתי איתו יצאתי ממנו בוכה. הוא פשוט הוריד לי את המטראל כל פעם וברחתי ממנו רגע לפני שהרגשתי שהוא ממליץ לי על תרומת ביצית (אגב, לחברת פורום אחרת המליץ לחשוב על תרומה באם הטיפול הבא אצלו לא יצליח והיא היתה בת 33. בהמלצתי ברחה ממנו והיום כעבור מס׳ טיפולים אצל בר חווה חובקת בן).
הוא אמר לי משפטים כמו ״השחלות שלך לא זזות״ והאשים אותי כשכאב לי בהחזרות אצלו- ״מה שלוקח עם כל אחת אחרת 3 דק אצל ענבל 3 שעות״. וכשהריתי אצלו (הריון שנפל בהמשך) הוא הופתע ומצא לנכון לחלוק איתי דווקא בעיתוי המשמח של מציאת דופק שזה מאוד מפתיע כי הביציות שלי ממש לא טובות. מאז שעזבתי אותו גיליתי גם שהוא טיפל בי עם הורמון שלא מתאים לי כיוון שיש לי אנדומטריוזיס ושלל פרוטוקול ארוך כי כאמור השחלות שלי לא זזות על אף שכשעברתי לבר חווה התגלה שזה בדיוק מה שטוב לי. מהרגע שעזבתי אותו הריתי וילדתי מיד. כל התוצאות השתנו. בקיצור, אני ממש ממליצה להתרחק ממנו.
&nbsp
 

צומבה1

New member
וואו ! מחקתי אותו מהרשימה ...

אני מטופלת של בר חווה אולם בכל הקשור להפלות ההמלצות לגבי קלקסן מניעתי/ פרדניזון לא ברורות לי. בר חווה לא הסכים עם קלקסן טיפולי שלא לצורך ואמר שניתן ״ אם אני רוצה״ 40. לאחר שנמצא דופק תמך בהמלצת קלקסן 80. היות שהתקשורת היתה דרך הבנות החדשות שם הלא ממש מתקשרות לא הצלחתי להבין מה שינה את דעתו. אני ממש חששתי ממינון 80 של קלקסן והפרדניזון שלקחתי עד שבוע 9 ( ואח ההריון היה ממשיך היתי אמורה לפי קופרמינץ להמשיך עד שבוע 12) גרם לי תופעות נוראיןת בהפסקה שלו וגם הבנתי כמה זו תרופה עם סיכונים רבים בשימוש ממושך כגון פגיעות במפרקים ועצמות. חייבת למצוא מישהו ליעוץ לפני ההריון הבא לגבי כל התרופות האלו. לא מוכנה לקחת אותן בהריון הבא רק כי קופרמינץ מחלק לכולן . אשמח לשמוע כך המלצה או מישהי עם נסיון. תודה
 

אמאלוסי

New member
לצומבה1

תראי, לי כמובן לא משנה שעל סמך דיסהמלצה אחת את מוחקת אותו מרשימה. זכותך המלאה לבחור רופא לפי ראות עינייך. לא ברור אבל למה נסיון טוב שלי "מפסיד" לנסיון רע איתו אצל ענבל.
כל אחת צריכה למצוא את הרופא שלה.
אז נראה לי כבר לא רלוונטי שאני אכתוב מה הוא עשה שונה.
מאחלת לך למצוא רופא שלך ושיהיו בשורות טובות.
 

צומבה1

New member
מתנצלת אם נשמע שאני מזלזלת בהמלצה שלך

בגלל מה שרשמתי. ממש לא זו היתה הכוונה. מעריכה מאוד את כל מה שרשמת והנסיון הטוב שיש לך איתו. באמת. הדיס המלצה נגעה בי רק בקטע של היחס שלו שהיא רשמה. אני במקום רע נפשית ולא מסוגלת לחשוב על מישהו שעוד יעיר לי משהו שיגרום לי להרגיש יותר רע משמרגישה כרגע ... פרשנות ויחס לדברי אנשים זה דבר סובייקטיבי ויתכן מאוד שיש כאן הרבה דעות לכאן ולכאן. מניחה שזה מאוד אישי מה שכל אחת חווה מכל רופא פשוט זה ה שתפס אותי ולכן אמרתי שלא אלך אליו. כאמור מכבדת את נסיונך הטוב איתו ונסיונך הכנה לעזור פה לאחרות. שוב סליחה אם נפגעת.
 

אמאלוסי

New member
אני זאת שצריכה להתנצל

אני הייתי תקיפה כלפיך וממש מתנצלת על כך.

לגבי בדיקות קרישה - אני מאמינה שאם היית אצל קופרמינץ, אז קיבלת את כל הבדיקות.
פרופיל אוטואימוני- Anti-DNA, anticardiolipin,ANA, בטא2גליקופרוטאין.

מה שכתבת שאת מרגישה מבולבלת - זה בדיוק מה שהיה לי. ידוע אצלי על בעיה הורמונלית (פרולקטין קצת גבוה) והרגשתי שזה משבש הריונות. אבל - רופא נשים הקודם שלי, לעניות דעתי, לא מספיק הבין באנדוקרינולוגיה ואנדוקרינולוג שהלכתי לא הבין בהריונות. הרגשתי שאני נופלת בין הכיסאות. אז קודם כל רופא נוכחי איזן אותי מבחינה זאת.
בנוסף, רופא נוכחי החליט שמשתמשים בזרע קפוא (בעלי אחרי הקרנות), אבל שני רופאי נשים, כולל אחד מאוד ידוע ומוערך טענו שאם אני נכנסת להריון מזרע טרי, אין צורך לקחת קפוא.
דבר שלישי - המון פרוגסטרון.
דבר אחרון-קלקסן. אני לא יודעת האם הוא נותן קלקסן לכולם. אני מאמינה שלא. כי גם לפני שנתן לי, חשב הרבה. וגם שינה מינון פעמיים.
 

צומבה1

New member
יש לך במקרה רשימות ספציפיות של בגיקות?

קרישיות מורחב- היתי אצל קופאמינץ- האם מה שהוא נותן זו כוונתך?
פרופיל אוטואימוני- מה הכוונה? לאילו בדיקות ? וכאמור, אשמח לדעת במה הוא מצא או התעמק שכארפ או קופרמינץ לא.. האם הוא בעד קלקסן או סטרואידים מניעתי גם ללא ממצא? תודה ... מנסה למצוא תשובות להריון הבא ......
 

מיכל336

New member
מהן אותן תרופות וזריקות שקיבלת לחיזוק השחלה והגופיף הצהוב?

אני אחרי 5 הפלות. מטופלת אצל כרפ, אחרי שרופאת הנשים שלי שלחה אותי אליו, היא אמרה שיש לה הרבה מטופלות שאצלו והוא ממש מחזיק להן את ההריון.
לגבי רופא פוריות - ממליצה על ברקוביץ.
ושוב חוזרת לשאלתי -
מהן אותן תרופות וזריקות שקיבלת לחיזוק השחלה והגופיף הצהוב?
 

מיכל336

New member
היא אמרה שהיא מאוד יצירתי

ויש לה מטופלות שמקבלות גם 5 דברים במקביל... היא אמרה לי שמות של כל מיני דברים אבל אני לא זוכרת.
 

שירהד1

Member
מנהל
הוא סתם יורה לכל הכיוונים-

אין לו שום פיתרון יצירתי כאשר מדובר על הפלות שהבירור לגביהן הסתיים בלא כלום (כלומר- שלא גילו משהו משמעותי שניתן לטפל בו).
הוא תמיד ממליץ על פרגניל, וקופרמינץ על קלקסן.
אני מתארת לעצמי שהמליץ גם על סוג של סטרואידים ועל אספירין או מדלל דם אחר שהוא לא קלקסן. אם ההריונות המשיכו- זה בזכות זה שנוצר עובר תקין.
אישה שאין לה בעיה רפואית ידועה כלשהי, כל מה שניתן לתת לה זה טיפולים אמפיריים, ולהתפלל לעובר תקין.
עוד משהו שכארפ מציע ושביררתי בזמנו ולא הלכתי לכיוון הזה, זה עירוי דם של נוגדנים, יעני להרגיע את המערכת החיסונית של האם שיעני תוקפת את העובר.
מעניין שהוא מציע זאת לכל אישה מעל 5 הפלות, גם כאשר הבדיקה הספציפית שהוא עושה- תקינה. זה מה הקטע?
אז הוא לא יצירתי. מצטערת. הוא מנסה. לפעמים- מצליח לו, כי יש עובר סוף סוף תקין. ולפעמים- למרות כל הטיפולים- עדיין יש עוד הפלה
.

סליחה שאני נשמעת עצבנית. שוחחתי עימו בזמנו טלפונית וממש לא התרשמתי שיהיה לו מה להציע לי. סטרואידים יכול היה לרשום לי גם הרופא שלי דאז. וכנ"ל לגבי כל הטיפולים האמפיריים האחרים.



שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.

09-7749028
 
תודה רבה לכל מי שענתה ושיתפה

כנראה שזה מאד אינדיבידואלי ואישי (מבחינה רפואית) ההתחברות לרופאים הייתי אצל קופרמינץ אמר שאני צריכה 80 קלקסן והכל טוב. בר חווה היה בהלם מהכמות נתן רק 40 + כדור אספירין ופרדניזון ועוד כדורים שאני כבר לא זוכרת את שמם על מנת לחזק את כלהמערכות,לא צלח . לצערי אני כבר במקום שאני מיואשת מכל הבדיקות דם החוזרות ,ושוב ושוב להסביר . עשינו בדיקות גנטיות מקיפות,קריוטיפ, בדיקת זרע,היסטרוקופיה פעמיים בדיקות דם בלוטה הכללללל. לא מצאו כלום.
חברה אמרה לי שלפעמים פשוט אין התאמה בין הגבר והאישה וזה לא מצליח...לצערי מתחילה להאמין בזה.
מיואשתתתת מתוסכלתתת מתחילה לחשוב על פונדקאות או תרומת ביצית ..משהו שיחולל נס בבית.
 
למעלה