אישור ממאוחדת

אישור ממאוחדת

אנחנו עושות תמיד בדיקת דם פרופיל הורמונלי בין היום השני עד החמישי למחזור. אני שואלת למה בעצם לא לעשות ביום הראשון וגם אוכל להתחיל טיפול פרוטוקול קצר עם אסטרופם. מה יכול להיות שונה בבדיקה?
 

nhrc3

New member
אני חושבת שבעקרון זה אמור להיות בסדר

כשלי היתה בעיה עם מועד הבדיקה האחות אמרה לי לעשות אותה בין היום ה 1-6 של הוסת. אני חושבת שהם אומרים בין ה 2-5 כדי לודא שלא מתפספס. בכל מקרה הייתי מתייעצת עם הרופא קודם
 

giraffelle

New member
ההורמונים עשויים להיות עדיין גבוהים יחסית

במיוחד אם לקחת תמיכה בחודש הקודם אבל גם במחזור טבעי.
אבל ככל שידוע לי אם את עושה בדיקה והיא תקינה זה אמין. ככה שאין לך מה להפסיד מזה, מקסימום אם יצא גבוה תעשי בדיקה נוספת ביום 2-5.
(אני מדברת על בדיקה לבדיקת איפוס הורמונים לפני תחילת טיפול בלבד. לפרופיל הורמונלי שנועד לתת מידע על מצב הפוריות אני לא בטוחה שזה תקף).
 
זה רק בשביל להתחיל טיפול

אם אעשה בדיקה ביום השני למחזור אפספס עוד חודש מכיון שאת האסטרופם אני צריכה להתחיל לקחת מהיום הראשון למחזור. אם אעשה ביום הראשון אקח מיד אסטרופם אחרי הבדיקת דם. אבל אם הבדיקה לא תצא תקינה לא אוכל לחזור עליה למחרת מכיון שההורמונים שלי יהיו גבוהים מהאסטרופם. מה דעתכן??? יש הבדל ברמת האסטרדיול ביום הראשון לשני???
 

giraffelle

New member
רגע, אם את צריכה להתחיל טיפול כבר ביום הראשון

אז מה את עושה אם לא עשית בדיקת דם? עושה בדיקת דם החודש ומתחילה טיפול בחודש הבא?
כי הייתי אומרת שאם ממילא תפסידי את החודש אז אין לך מה להפסיד מבדיקה מוקדמת, אבל עכשיו אני מבינה שאת בעצם צריכה את הבדיקה בשביל החודש הבא? אם כך, נראה לי שכדאי כבר לשאול את הרופא. זה כבר יותר מדי ספציפי ומדויק בשביל לנחש בפורום.
 

a morph

New member
זו שאלה לרופא

 
רק בשביל מאוחדת ולא בשביל הרופט

הקופה ביקשו פרופיל הורמונלי ורק לאחר מכן יתנו לי התחייבות! הרופא כן רוצה שנתחיל כבר טיפול במחזור הבא. אבל בשביל להתחיל טיפול אני צריכה אסטרופם מהיום הראשון וזה משפיע על הבדיקות דם. השאלה שלי היתה... למה עושים פרופיל הורמונלי מהיום השני ולא מהיום הראשון???
 

giraffelle

New member
פרופיל הורמונלי "מכויל" ליום השני

אם זה רק בשביל הפרוצדורה, אז באמת נשמע שאין לך מה להפסיד מלעשות ביום הראשון.
אני מניחה שגם אם יצא קצת גבוה זה לא יהיה עד כדי כך קטסטרופלי שלא יאשרו לך טיפול בגלל זה (אם מישהו בכלל יסתכל על זה).
אבל קחי בחשבון שסביר שמהרגע שתשלחי את התוצאות ועד הרגע שתקבלי אישור יעברו כמה וכמה ימים.
 
למעלה