סבב ראשון- בבקשה צריכה חיזוקים

יעל326

New member
סבב ראשון- בבקשה צריכה חיזוקים

היי,
התחלתי בשבוע סבב IVF ראשון- הזרקות לקראת שאיבת ביציות. לא היו לנו לפני כן הזרעות או טיפולים קודמים כיוון שהבעיה הייתה מאוד מוגדרת (חוסר זרע) וישר הפנו אותנו לIVF. אנחנו אחרי שנה וחצי כמעט של בדיקות מקדימות, זה הרגיש כמו נצח ומצד אחד זה שהתחלנו השבוע זה סוף סוף מרגיש שמשהו מתקדם. מצד שני- אני מאוד חוששת, מיליון שאלות עולות לראש- איך אגיב אם זה לא יצליח, אם תתעורר בעיה אחרת וכו. אנחנו בני 32 וזה ילד ראשון... מאוד מצפים ומאוד חוששים. כשהתחלנו את התהליך לפני שנה וחצי וראינו שלבעלי אין זרע נכנסנו להלם והיה מאוד קשה. הייתה לנו שנה מאוד קשה. ונקבע שהוא יצטרך לעבור ניתוח. ופתאום הוא התבקש לתת עוד פעם זרע ממש לפני תחילת הטיפולים ונמצאו בודדים! שהוקפאו ישר! הייתי בשמיים וזה היה אור ירוק בשבילי להתחיל להזריק.
עכשיו שאני מזריקה ובתוך התהליך אני מתחילה לפחד- מרגישה בחרדה הרבה ודואגת.
אשמח לשמוע על סיפורי הצלחה, האם יש כאלה שזה הצליח להם בסבב הראשון? אני לא יודעת מאיפה אני מביאה כוחות אם זה לא יצליח... אני כבר כמעט שנתיים מחכה רק להתחיל ועוד שנה של נסיונות טבעיים- והכל מתרכז בשבועיים של טיפולים.. מפחדת
תודה למי שקרא/ה ויכול/ה לעזור ולעודד.
 
המון בהצלחה

החששות מובנות לגמרי. אבל בסוף תחזיקי תינוק ביד ותדעי שהכל היה שווה את זה. המון בהצלחה.
 

צומבה1

New member
אצלי IVF ראשון בגיל 36, החזרת עובר יחיד יום 3

כיום היא בת 6.5 ! לא היתה בעיית זרע אבל אם חיפשת סיפור להצלחה בהפריה ראשונה ...;)
שיהיה בהצלחה והרבה אופטימיות.
 

פזית66

New member
גם לי הצליח בסבב ראשון

בגיל 36 עם בעיית זרע פלוס רזרבה נמוכה. לפני כמה ימים חגגנו לה שנתיים... עכשיו בגיל 39 עם רזרבה עוד יותר בעייתית עברתי החזרה שכשלה ועכשיו עוד החזרת מוקפא ומחכה לתוצאות, אבל זה כבר ממש לא קשור.
 

יעל326

New member
תודה לכולן

ומלא בהצלחה פזית.
מקווה לבשר בשורות טובות בקרוב. בינתיים נדקרת למוות כל ערב.
 
למעלה