התייעצות לגבי מקום עבדוה חדש

התייעצות לגבי מקום עבדוה חדש

אני רוצה להחליף עבודה, ויש לי גם הצעה על הפרק.
האם הייתן עוברות למקום עבודה חדש בתחילת היריון? או שעדיף את המוכר והבטוח גם כשכבר נמאס מהעבודה....

אני אמורה לעשות בטא רק בעוד שבוע ואני כ"כ מקווה שזה יהיה חיובי
 

MIRIT5551

New member
מקום עבודה חדש

אני מציעה לך להשאר בעבודה .
מפני שבמידה ותכנסי להריון יהיה לך יותר קשה למצוא עבודה בהריון תשארי במקום העבודה .
 

haych

New member
את יכולה למשוך אותם שבוע?

אני במקומך הייתי מחכה לבטא-ורק אז מחליטה. אם את בהריון - תשארי. אם את לא, ולא טוב לך במקום בו את נמצאת, תעזבי.
גם אני בהתחלה פחדתי לעבור מקום עבודה כי תכננתי הריון... מאז הספקתי לעבור כבר 2 מקומות, ואני עדיין לא בהריון... אל תעצרי את החיים בגלל משהו שיקרה בעתיד הלא ידוע (הלוואי שזה יקרה מהר, כן? אבל זה לא תלוי בנו...)
 

giraffelle

New member
אם לא עכשיו אימתי

מכיוון שיש לך הצעה קונקרטית, ואת לא עוזבת את העבודה הנוכחית על מנת לחפש - לדעתי לכי על זה.
לחפש עבודה בטיפולים, בהריון או אחרי לידה זה לא להיט בכלל. דווקא תחילת הריון זה זמן יחסית טוב לעבור עבודה, כי זה מספיק מוקדם כדי שלא יהיו אי נעימויות מזה שלא סיפרת (ועכשיו זה בכלל עוד לפני בטא), מספיק מוקדם כדי לסיים עם החפיפה וצבירת הניסיון ולהתחיל לעבוד ממש ולהיות עובדת מוערכת לפני היציאה לחופשת לידה.
ואם לחילופין יתברר שלמרבה הצער בכל זאת אין הריון, גם אז כדאי לעבור אם יש לך הצעה טובה. אי אפשר לעצור את החיים בגלל הטיפולים.
מה שכן, גם בטיפולים וגם בתחילת הריון, יכול להיות קשה מבחינת היעדרויות או הרגשה לא טובה, ובעבודה חדשה תצטרכי להשתדל יותר שזה לא יפריע לעבודה מאשר בעבודה ותיקה. אבל כמו שאמרתי בהתחלה - זה נכון גם בטיפולים, גם בהריון, וגם אחרי לידה עם תינוק (ואז שוב טיפולים...) אז החלק הזה לא ישתפר אם תחכי, וחבל לפספס את ההזדמנות בגלל זה.
 

טוליתי

New member
למה ללכת לעבודה שמאסת בה?

אם יש לך הצעה על הפרק, והיא נראית לך טובה, לכי עליה!
יהיה לך הריון בסביבה נעימה וטובה יותר.
&nbsp
 

a morph

New member
אני אימצתי לי כלל

לא לעצור את החיים שלי "עד ש", כי אף פעם לא יודעים מה יהיה ומתי, וכדי לשמור על השפיות חשוב מאוד להמשיך לעשות את מה שתכננת\רצית לעשות, או את מה שאת רגילה לעשות.
כשאת עוצרת את החיים שלך ונמנעת מלעשות צעדים ולהחליט החלטות עד שתהיי בהריון, את בעצם מוסרת את השליטה על כל החיים שלך לגורם לא ידוע שאינו בשליטתך, וזה רק מעצים את התסכול והקושי שבתהליך.
 

shira3121

New member
אני הייתי עוברת במקומך

כלומר אם הייתי בשבוע 20 אולי הייתי כבר סוחבת עד הסוף אבל למרות שכל כך מקווה שאת כן בהריון לא ניתן לדעתולכן חד משמעית הייתי עוברת
 

rain31

New member
בטח שכן.

קודם כל בתחילת הריון זה זמן מצוין כי עוד לא רואים עלייך כלום ואת לא חייבת דין וחשבון לאף אחד. בהריון יותר מתקדם זה כבר יותר בעייתי כי יש מעסיקים שלא יעסיקו משהי ביודעין שהיא בהריון וצפויה לצאת לחופשת לידה.
שנית, אני למדתי שזו טעות להתנות חלקים בחיי , אם זה בפן המקצועי או האישי, ב'האם אכנס להריון'. אצלי זה היה הפוך. עבדתי במקום ששנאתי 3 שנים. תכננתי להכנס להריון, לצאת לחופשת לידה ולהתפטר. אבל ההריון המיוחל לא קרה עד היום. לפני חודש עזבתי שם, ההחלטה הכי נכונה שעשיתי בזמן האחרון.
כי בעצם אין קשר בין הדברים. אני תכננתי את הדברים בצורה מחושבת ואידיאלית אבל ...תוכניות ומציאות לחוד.
הכי חשוב שיהיה לך הריון עגול ומשעמם
 
למעלה