IVF - מתחילה, אשמח ללמוד מנסיונכן

EstiB2

New member
IVF - מתחילה, אשמח ללמוד מנסיונכן

שלום לכן נשים יקרות, ונעים מאוד :)

משום מה הודעות קודמות שרשמתי לא הופיעו, נקווה שזו כן תופיע...

אני בת 41 וחודש. אחרי הזרעה אחת בבנק הזרע, אשר לא צלחה, הופניתי ישירות ל IVF ע"י מומחה הפריון שלי בקופ"ח. מכיוון שלא חקרתי את נושא ה IVF כלל, אשמח לקבל כל מידע, סיוע והכוונה. אם יש מדריכים טובים אונליין, שמפרטים את התהליך מתחילתו ועד סופו, אשמח לשמןע עליהם :)

אני חברת קופ"ח כללית, והרופא הפנה אותי לעבור את התהליך בבי"ח מאיר, כי הוא ציבורי ואני משוייכת לשם. אבל לי חשוב לעבור את התהליך בליווי אישי וצמוד של רופא מומחה בבי"ח שיתן לי את היחס והשירות הרפואי הכי טובים, ואת הסיכוי הכי טוב להתעבר. מוכנה להשקיע בכך כסף. שמעתי דברים איומים על המדיקל סנטר ואני נוטה לכיוון אסותא ת"א.
1. האם יש מישהי שעברה IVF באסותא ת"א ויכולה לתת לי חוות דעת? האם אוכל לקבל המלצה על רופא ספציפי?
2. אני מבינה שיש תהליך שמכוסה ע"י המושלם, אבל אז אין ליווי של רופא צמוד, אלא כל הצוות מטפל. איך הפרוצדורה הזו עובדת? כמה משלמים ועל מה? כמה עולה ליווי פרטי?
3. איך התהליך עובד מול בנק הזרע, אם ברצוני לקנות שוב את התרומה באיכילוב? צריך לנייד את התרומה עצמאית מאיכילוב לאסותא?

המון תודה מראש למי שתכתוב לי, אתן אדירות.
חג אביב שמח!
א.
 
מנסה על מה שיודעת


שלום לכן נשים יקרות, ונעים מאוד :) היוש גם לך


משום מה הודעות קודמות שרשמתי לא הופיעו, נקווה שזו כן תופיע... מופיעה


אני בת 41 וחודש. אחרי הזרעה אחת בבנק הזרע, אשר לא צלחה, הופניתי ישירות ל IVF ע"י מומחה הפריון שלי בקופ"ח. מכיוון שלא חקרתי את נושא ה IVF כלל, אשמח לקבל כל מידע, סיוע והכוונה. אם יש מדריכים טובים אונליין, שמפרטים את התהליך מתחילתו ועד סופו, אשמח לשמןע עליהם :) - הפורום הוא מאגר ידע שאין לתאר


אני חברת קופ"ח כללית, והרופא הפנה אותי לעבור את התהליך בבי"ח מאיר, כי הוא ציבורי ואני משוייכת לשם. אבל לי חשוב לעבור את התהליך בליווי אישי וצמוד של רופא מומחה בבי"ח שיתן לי את היחס והשירות הרפואי הכי טובים, ואת הסיכוי הכי טוב להתעבר. מוכנה להשקיע בכך כסף. שמעתי דברים איומים על המדיקל סנטר ואני נוטה לכיוון אסותא ת"א.
1. האם יש מישהי שעברה IVF באסותא ת"א ויכולה לתת לי חוות דעת? האם אוכל לקבל המלצה על רופא ספציפי?אני מטופלת באסותא תל אביב (רמת החייל אם נדייק) . יש אפשרות לעבוד שם עם רופא פרטי (שזה מה שאני עושה) ויש אפשרות להיות שם ב"מסלול צוות" - את עובדת מול האחיות של המחלקה שמקבלות הנחיות מהרופא שקיבל אותך ביום בו הגעת (מקווה שאני מסבירה נכון) . אני מרוצה מאוד מרמת השירות שם. יכולה להמליץ על שניים מהרופאים שאני מכירה משם - דר' מכטינר קונית ודוקטור אלד עידו . יש בוודאי עוד שפע אחרים וטובים.
2. אני מבינה שיש תהליך שמכוסה ע"י המושלם, אבל אז אין ליווי של רופא צמוד, אלא כל הצוות מטפל. איך הפרוצדורה הזו עובדת? כמה משלמים ועל מה? כמה עולה ליווי פרטי? אין לי מושג
3. איך התהליך עובד מול בנק הזרע, אם ברצוני לקנות שוב את התרומה באיכילוב? צריך לנייד את התרומה עצמאית מאיכילוב לאסותא? יפ - אני קונה מבנק הזרע של תה"ש ומעבירה עצמאית (תוך שימוש במיכל חנקן כמובן) מתה"ש לאסותא.

המון תודה מראש למי שתכתוב לי, אתן אדירות.
חג אביב שמח!

בהצלחה ואם יש שאלות קונקרטיות נוספות - אשמח
 

EstiB2

New member
תודה! לא הבנתי...

האם יש לך רופא אחד צמוד שלו שילמת פרטי? מה שמו וכמה הוא לוקח? איך אני מזמינה אליו תור הכי מהר שאפשר?

תודה,
א.
 
הבנת מצויין

אני כעת מטופלת של דוקטור אלדר
נותנת לך נייד של מיכל המזכירה המקסימה שלו ותדברו
0508217712
בהצלחה
 

חדשה 282

New member
לגבי התשלום ...

היי , לא יודעת לענות לך על הכל , לגבי התשלום כן... אם את עושה באסותא דרך המושלם ולא בוחרת רופא משלך את מטופלת שם ע״י הצוות ומשלמת לאסותא השתתפות עצמית בלבד ( על כל שלב בתהליך ),יש אופציה דרך המושלם לבצע את הפרוצדורה באסותא עם רופא פרטי לו את משלמת והוא מלווה אותך בתהליך ... רוב התשלום מבוצע ישירות מולו ( כל רופא גובה סכום אחר, במקרה שלי אני משלמת לרופא 2800 שח על סבב מלא על החזרת מוקפאים 1500) וישנה השתתפות עצמית בלבד לאסותא , שאיבה עולה 330 שח והחזרה 330 שח , מאחלת לך בהצלחה
 

EstiB2

New member
תודה! מי הרופא הפרטי שלך?

ואיך אני מזמינה אליו תור כמה שיותר מהר?
א.
 

חדשה 282

New member
היי

אני מהדרום , לפי מה שהבנתי ממך את מהמרכז , הרופא שלי הוא עאטף זיאדנה
 

anneboleyn

New member
לשאלותייך:

ראשית -בהצלחה רבה!
IVF מההתחלה עד הסוף- קטונתי מלפרט ממש, יכולה לתת מידע (מניסיוני בלבד) בראשי פרקים:
מטרת הטיפול התרופתי של IVF היא לגרות את השחלות לייצר זקיקים בכמות מוגברת, כדי שתהיה כמות יפה של ביציות לשאיבה ולהפריה.
א. מקבלים "פרוטוקול" מהרופא המטפל. אילו תרופות, מה המינון, מתי להתחיל.
סביר להניח שתתבקשי לעבור בדיקות מקדימות כלשהן- הרופא יפנה אותך.
ב. כדי לקבוע את הזמן הנכון להתחלה- תהיי במעקב של בדיקות דם ו-U.S ע"מ לבדוק את רמת ההורמונים (בדם) והתפתחות הזקיקים (U.S). גם תוך כדי התהליך יבדקו אותך ע"מ לראות איך את מגיבה לשילוב התרופות של הפרוטוקול ולתזמן את המשכו.
ג. כשהבדיקות יראו את התוצאה המתאימה - תקבלי הנחיה לקחת זריקה מיוחדת שגורמת להבשלת הזקיקים, והשאיבה תתבצע לאחר מכן. הצוות הרפואי יסביר לך הכל.
ד. לשאיבה מגיעים בצום, התהליך מבוצע בהרדמה מלאה ואורך כ-10 דקות. משם להתאוששות של כשעתיים (באסותא ת"א מותר למלווה להיכנס איתך להתאוששות), עושה פיפי ואם הכל תקין- משוחררת הביתה למנוחה. תקבלי עדכון במקום של מספר הביציות שנשאבו.
ה. במעבדה מפגישים את הביציות והזרעונים, ותוך יומיים מהשאיבה בד"כ יודעים כמה הפריות הצליחו.
ו.אם התפתחו עוברים - תוזמני להחזרת עובר/ים 2-3 ימים אחרי השאיבה, או 5 ימים אם הצוות הרפואי יעדיף להמתין להתפתחות של בלסטוציסטים (עוברים ששרדו 5 ימים בתנאי המעבדה והם בעלי מאות תאים. לעומת עוברי יום 2-3 בעלי 6-8 תאים בלבד). את עודפי העוברים מקפיאים להמשך.
ז. להחזרה את מגיעה כרגיל, ללא צום. התהליך לוקח מס' דקות, ואת משוחררת הביתה.
ח. שבועיים מההחזרה את עושה בדיקת דם לבדוק רמת הורמון הריון.

לגבי השאלות על אסותא:
אני עברתי שאיבה באסותא ת"א לפני שנה וחצי ויש לי רק מילים חמות על הצוות. נכנסתי בדיוק בזמן שנקבע, האחיות היו מקסימות, חדר ההתאוששות היה נעים והותר לבן הזוג להיכנס אליו (לא מאפשרים בכל בית חולים), קיבלתי סנדויץ' טעים לשבור את הצום
.
את השאיבה הראשונה עברתי בליווי ד"ר יששכר ווליוביץ ששילמתי לו בנפרד (לא קיבל דרך הקופה), כך שהאינטרקציה שלי עם הצוות כללה רק את עובדי הקבלה והאחיות. יכולה להמליץ עליו מבחינת יחס אישי.
מבינה את הרצון שלך לעבור את התהליך עם רופא צמוד, אך יש גם יתרונות אם את מטופלת של "המחלקה":
מס' רופאים עוברים על התיק שלך, עוד זוגות עיניים ומוחות יצירתיים - גם לזה יש יתרון.
מבחינת ההשתתפות העצמית לאסותא - מדובר בכמה מאות שקלים.
בהצלחה רבה !!
 

ayala99

New member
אני ממליצה לך לקחת רופא פרטי

ולא לבזבז זמן על טיפול צוות. לא התרשמתי שהצוות עובר על התיק, אני משערת שסתם מתחלקים בימים, למרות שאין לי הוכחה לכך. כשהייתי בצוות היתה לי בדיקה לא תקינה, ולא חשבתי שקיבלתי מענה נכון. משם עברתי לפרטי. לא ניסיתי מומחה פיריון בציבורי, אני מניחה שאם הוא מעולה אז אולי זה פחות נוח מפרטי, אבל בטח עדיף מצוות.
לגבי התנאים באסותא תל אביב- הם ממש טובים
 

EstiB2

New member
תודה, לשם אני נוטה, מי הרופא שלך בפרטי?

ואיך אני קובעת אליו תור הכי מהר שניתן?
תודה,
א.
 

EstiB2

New member
תודה למדהימות שענו!
המשך לגבי רופא פרטי באסותא ת"א

לאחר עילעולים בדפי הפורום הנטייה שלי היא לעשות IVF באסותא בליוויו של רופא פרטי \ צמוד. הבעייה שלי היא שלחלק מהמומחים התורים ממש רחוקים ואין לי את הפריבילגיה להמתין חודשים.
- האם כדאי לי להתחיל סבב ראשון 'עם הצוות', שגם עליו שמעתי דברים מצוינים, או שחבל על עוגמת הנפש?
- האם מישהי מכירה ויכולה להמליץ לי על מומחה שעובד באסותא ויחסית זמין בתורים?
- אספתי כמה שמות שבלטו בפורום, ושכנראה מקבלים באסותא רמת החייל - מי מכירה? כמה מהר אפשר להפגש איתם? ד"ר מיכה באום, פרופ אדריאן שולמן, ד"ר אריאל ווייסמן, ד"ר יששכר וויליוביץ.

תודה,
א.
 

לול2012

New member
וייסמן או ברקוביץ - שניהם מעולים

ושניהם עובדים דרך מכבי.... אם את במקרה בקופה הזו.
אחרת , ברקוביץ יהיה יותר זול.
&nbsp
לא יודעת מי יותר טוב...
 

anneboleyn

New member
ווליוביץ היה זמין עבורי תוך מס' ימים

כשהייתי מטופלת שלו.
אני הלכתי אליו כי שמעתי המלצות מבנות שהגיעו ממחלקת בעיות הזרע- חיפשתי רופא שיודע להתאים תכנית למטופלת בריאה עם כמה שפחות התערבות- מהבחינה הזאת מרוצה מאוד וגם מהיחס האישי.
בגילך (וסליחה - לא מתכוונת לפגוע !) כדאי לבחון את הרופא גם מזווית של ניסיון עם מטופלות מבוגרות יותר.
בהצלחה ☺
 

EstiB2

New member
מה העלויות?

והאם יש איזשהו הסדר על כללית מושלם?

תודה,
אסתי.
 
למעלה