כשל שחלתי מוקדם- תרומת ביצית?

לאמחצלת

New member
כשל שחלתי מוקדם- תרומת ביצית?

שלום לכולן,

חדשה בפורום, וייתכן שכבר צריכה לעזוב לפורום תרומת ביצית. אחרי מספר רב של התייעצויות בתחום, אבל רק 6 חודשים מהרגע שהתגלתה בעיית פוריות...

אז אני בת 30, הגעתי לפה בעקבות כשל שחלתי מוקדם (שהיה גם לאימי, אך בגיל 37). הפסקתי גלולות אחרי 8 שנים. המחזור לא הגיע מספר חודשים, היו לי גלי חום, יובש בנרתיק, ירידה בחשק המיני שהובילו לפרופיל הורמונלי שהראה FSH 60, ובהמשך באופן מפתיע הגיעו רמות גבוהות של אסטרוגן. ביצעתי גם בדיקת AMH (שהיה כל כך נמוך שבכלל לא גילו אותו בבדיקה). המשכתי במעקבי זקיקים במשך כחודשיים. הגיעה במשך חצי שנה רק וסת אחת, לא נצפו כמעט זקיקים זעירים, והFSH התייצב על 31. LH בשמיים (בין 47 ל- 68). ייתכן שהיה ביוץ אחד בתקופה הזו, ובחודשיים האחרונים הצלחנו לעקוב על זקיק אחד שהתפתח לגודל 15, אך נשאר זהה - ולכן סביר להניח שלא מכיל בתוכו אף ביצית, ואם כן אז היא ככל הנראה לא טובה. לא הציעו לנו בשום מקום טיפולים, זריקות או שאיבות.

הכל קרה אצלי כל כך מהר , חלק מהרופאים אמרו כבר בהתחלה שנפנה לתרומת ביצית, היה אחד שהמשיך מעקב, לאחרונה גם הוא אמר שתרומת ביצית תהיה הפתרון עבורנו.

אני בתחושות מעורבות - מצד אחד שמחה שנכסכו ממני טיפולי פוריות ארוכים וקשים, אך מצד שני עדיין קשה לי לשחרר את הסיכוי הקטן שיהיה ביוץ (בסך הכל אני רק בת 30 ורק 6 חודשים אחרי תחילת בירורי פוריות).

ממתינה לתור אצל בר חווה בחודש הקרוב, אך קשה לי להאמין שאחרי 5 רופאים מאוד מנוסים ומומלצים בתחום הוא יהיה עם דיעה אחרת...

תהיתי האם מישהי עברה משהו דומה, האם יש לכן דברים לומר מנסיונכן עתיר הידע?

לפני ש (אולי) אעזוב לפורום תרומת ביצית רוצה להודות לכן על המקום החם, על הידע והניסיון הרבים שעזר לי לעבור בשפיות יחסית את החודשים האחרונים.

שיהיה לכולנו חג שמח!
שנה מלאת בשורות טובות ותינוקות בריאים ומקסימים.
 

naamaye11

New member
גם לי יש כשל שחלתי מוקדם

יקירה
גם לי יש כשל שחלתי
בר חווה מצוין
האם את משלבת דיקור סיני????
את עוד נחשבת לצעירה לא הייתי ממהרת לתרומת ביצית
מוזמנת לדבר איתי בפרטי אם רוצה
 
למעלה