מאוכזבת ולחוצה- זקוקה לעזרתכן

שרה990

New member
מאוכזבת ולחוצה- זקוקה לעזרתכן

אחרי ניסיון שני שלא הצליח.. (היום עשיתי בדיקות דם. בטא שואפת לאפס) :( יותר מהדיכאון וההלם שעכשיו צריך שוב שאיבה כי נגמרו המוקפאים. יש לי פחד שזה יקח מלא זמן... והסבלנות שלי כבר עכשיו פגה, אז איך אני אשרוד את ההמשך?? במיוחד שאין לי בעיית פוריות. (ככל שידוע לי..) אלא רק צורך באבחון גנטי (pgd). ומשום מה הייתה לי מחשבה כזאת שברוררר שיצליח בפעם הראשונה גג בשניה. ועכשיו נחתתי למציאות העגומה.. אני ממששש אשמח אם תשתפו אותי, מי שבהריון או הייתה בעבר, באיזה ניסיון זה הצליח? וכמה עוברים החזרתן? הפחד הזה שאני נכנסת לסטטיסטיקה של טיפולים ארוכים ומתישים. זה מלחיץ ומשתק!!! בבקשה תנו לי תקווה ותשתפו ..
 

a morph

New member
לכולנו הייתה מחשבה כזאת...


מה שצריך לזכור זה ש-IVF זה לא קסם ובכל החזרה הסיכויים עומדים על כ-30% בלבד.
2 החזרות לא מוצלחות הן לגמרי בגדר הנורמה, במיוחד לאור העובדה שתהליך PGD לפעמים פוגע בעובר ומוריד את סיכוייו להשתרש.
אם גילך בתפוז מעודכן, ובהיעדר בעיות מיוחדות, יש לך סיכויים מצוינים להרות בקרוב מאוד.
אני לא יודעת עד כמה סקרים כאלה מועילים, מעודדים או להיפך, כי כל אחת והרקע והנסיבות שלה:
יש נשים עם בעיות מוגדרות ומאובחנות שנקלטות אחרי טיפול אחד, ויש כאלה שמוגדרות עם "אי פריון לא מוסבר" שלוקח להן כמה וכמה ניסיונות, לפעמים גם בלי כל סיבה מיוחדת מלבד סטטיסטיקה מרושעת.
 

שרה990

New member
זה מה שהכי לא מובן לי

שדווקא בגלל הגיל שלי (26) והעובדה שאין רקע בעייתי, חשבתי שזה יהיה עניין פשוט. אין לי מושג מאיפה שאבתי את האופטימיות המוגזמת הזאת... מה שלא מובן לי זה איך אני שומעת ורואה הרבה מסביבי יותר מבוגרות ועם רקע בעייתי ונכנסות להריון בטיפול הראשון. שמחה בשביל כולן. אני לא כותבת חס וחלילה מצרות עין. אבל אני לא מפסיקה לחשוב- מה לא בסדר בגוף שלי??? ואל תשפטו על זה שאני כותבת רק אחרי 2 נסיונות... אני מבינה שיש פה כאלה שניסו הרבה אבל אני לא יודעת למה זה לא עוזב לי את הראש מהשניה שראיתי בבוקר את התוצאות של הבדיקות.. בטוחה שעוד יומיים ארגע אבל בינתיים... חייבת להעסיק את עצמי עם מידע ומחשבות על זה..
 

a morph

New member
גם אני כתבתי פוסט דומה אחרי 2 החזרות


אולי אפילו אחרי אחת, לא זוכרת. בשלישית נקלט הריון, אך הפסיק להתפתח בשבוע 6.
העובדה ש-IVF נותן פתרון למי שלא מצליחה להרות באופן טבעי, וגם העובדה שקוראים ושומעים הרבה סיפורי "ניסים" ב-IVF בתקשורת ונותנת תחושה ש"הנה, זה בטוח יעבוד ומיד."
אז כשזה לא קורה, זה מכניס להלם וללחץ.
אחכ מתאוששים ולאט לאט מבינים שזה תהליך, שזה יכול לקחת זמן, שבסוף כולנו נהיה אמהות, ופשוט מתקדמים צעד צעד ומתמודדים עם כל דבר בעתו.
ושוב, תזכרי שאת עושה PGD, ועצם התהליך עלול להקטין את סיכויי הקליטה של העובר. יש קומונה של PGD בתפוז, אם את מעוניינת ביותר מידע ותמיכה בנושא.
בהצלחה רבה
 
אנחנו הצלחנו בהחזרה רביעית בסבב הראשון

ודווקא עם העוברים הכי פחות טובים שלנו מבחינת המדדים.
&nbsp
אני גם הייתי תמימה וחשבתי ש-IVF מחייב הצלחה ואין מצב שלא נצליח ישר, הייתי מאוד אופטימית במיוחד שהגעתי לטיפולים במחשבה שהזרעה אחת או שתיים ואני בהריון.
&nbsp
לאט לאט איבדתי את התמימות והבנתי שזה לא עובד ככה

&nbsp
מצטערת על השלילי ומבאס שצריך לעשות שאיבה שוב אבל תנסי אפילו לקחת הפסקה קצרה של חודש, לאגור כוחות ואנרגיות ואז להיכנס לטיפולים מחדש. מניסיון לי הפסקה של כמה חודשים ממש עזרה ואני הרבה יותר מבוגרת ממך.
&nbsp
אני החזרתי 2 עובריות, הן היו הכי פחות טובות שלנו אבל ה-PGS אישר אותם. באתי כל כך בלי ציפיות שכשהייתי בביקור בארץ קניתי זריקות לשאיבה מרוב שלא סמכתי על ההחזרה הזו, התכוונתי לוותר עליה ופשוט לעשות שאיבת ביציות ואז הביטוח פה לא אישר את זה ורצה שאעשה את ההחזרה ומזל.
&nbsp
עכשיו אני בשבוע 33 עם בת בדרך. מאחלת לך לחבוק במהרה ילד/ה משלך.
 

שרה990

New member
איזה כיף לשמוע סיום טוב כזה!!

את לא מבינה כמה זה נותן הרגשה טובה לשמוע סיפורים כמו שלך. מאחלת לך לידה קלה ובריאה וילדה מושלמת!! תודה על העידוד, בהחלט עזר!!!
 
שמחה שעודדתי אותך


הטיפולים האלה לא קלים, בלשון המעטה...
כל טיפול שלא מצליח הוא כמו אבן שמתגלגלת ומתגלגלת ואת לא יודעת איפה תעצור.
כל טיפול מחדש - הכל לא צפוי ולא ידוע ואפשר בקלות ללכת לאיבוד בזה.
&nbsp
מקווה לשמוע בשורות טובות מכולן פה בקרוב
 

צומבה1

New member
הפחד והתסכול מובנים לגמרי

אבל יכולה להגיד לך, ממרום גילי המופלג ..(43) שכשאין בעיה שנמצאה , הגיל הוא אחד הפקטורים הכי חשובים. בגיל כמו שלך, למרות שאני מבינה את כל הרצון והתסכול, יש לך באמת מה להיות רגועה . צריך לזכור שזה לוקח זמן , גם בגיל צעיר- תחשבי על זוגות צעירים שמנסים ספונטני - לא כולם נכנסים להריון בחודשים הראשונים וזה לא אומר שמשהו לא בסדר...אין חוקיות בדברים האלו.. לא הכל מובן עדיין לגמרי באיך ולמה הריון נקלט או לא.. אני נכנסתי להריון לפני 7 שנים בהיותי בת 36 לאחר שנתיים נסיונות , ב, ivf ראשון, החזרה של עוברית 1..,,היתי בטוחה שבעתיד זה גם יחזור על עצמו .. ומאז ממש מתענה כבר שנתיים בסיפורים כאלו ואחרים ... תנסי לעשות דברים שמרגיעים אותך ותנשמי עמוק. בטוחה שזה יגיע !! צריך סבלנות וזמן. וזה מצרך שיש לך. מאחלת לך לפעם הבאה המוצלחת !!
 

acka

New member
חיבוק גדול

זה כל כך מתסכל - הרי להריון רגיל היית נכנסת כנראה בקלות ופה את צריכה להתאמץ שוב ושוב.
הסטטיסטיקה אומרת כש80% מהזוגות יהרו תוך 6 טיפולים.
לא מאוד מעודד לצערי.
אבל זה נכון - רוב הזוגות אכן יצליחו בשישה טיפולים הראשונים.
מקווה שאצלך זה יקרה כבר בטיפול הבאץ
 
גם אני הייתי בטוחה שלוקחת בהליכה את הסבב הראשון

ועוד פחדתי מתאומים
מפה לשם, נקלטתי בהחזרה השישית. עם שני עוברים (תמיד הוחזרו שניים חוץ מפעם אחת שהוחזרו שלושה). נולד אחד מהם.
בהצלחה!

אני אגב טופלתי בגיל 28, שזה לא הרבה יותר מבוגרת ממך. פשוט ככה זה
 
למעלה