התייעצות

טל891

New member
התייעצות

שלום בנות,
אנחנו מנסים קרוב לשנתיים, לא מוסברים..... קשה לי מאוד להתמודד עם המצב, אני מרגישה שהחוסר ההצלחה להיכנס להריון משפיע לי על החיים! הורס לי כל חלקה טובה בכל תחום....לימודים, משפחה, חברים ועבודה...הכל נראה שלילי... ולכן אני מרגישה שאני חייבת תמיכה נפשית על ידי גורם מקצועי לפני שזה יהפוך לגרוע יותר....אז למישהי יש המלצה טובה? פסיכולוג? עובד סוציאלי? או לא יודעת כל דבר אחר שיכול לעזור ואיך בכלל מגיעים אליהם?
ודבר נוסף... מה אתן חושבות על עישון מריחואנה בין טיפולים באופן חד פעמי? אנחנו ממש רוצים להירגע פעם אחת באמת....אנחנו לא מעשנים לא שותים אבל אני מפחדת שזה יכול להזיק...לי...לזרע...
ושתדעו שאני קוראת פה מלא והפורום הזה הוא הדבר היחיד שמשאיר אותי שפויה אז תודה לכולכן...!!!
 

nr1000

New member
בתקופות שאני יודעת בוודאות שאני לא בהריון....

אני תמיד שותה, ויוצאת, ונהנית, וגם מעשנת מריחואנה לפעמים. לדעתי חייבים את זה. כמובן לא באופן קבוע. אחת לחודש-חודשיים.
גם הנפש שלנו חשובה... וכל עוד את יודעת שאת לא בהריון ואת לא יום לפני טיפול כלשהו, למה לא?
בטוחה שיש כאן הרבה בנות שחושבות אחרת, וזה בסדר. אני באופן אישי, חייבת את זה, ואפילו רק כדי להרגיש שלא כל חיי הם סביב הטיפולים.
אז אני לא יכולה להמליץ לך מה כן ומה לא, כי רפואית ברור שזה לא מומלץ, אבל ככה אני הייתי נוהגת.
 

צומבה1

New member
מה הבעיה עם שתיה לפני ביוץ ??

גם אנחנו מעל שנתיים בסיפור, כל חודש שאין הריון יוצאת ושותה ואוכלת הכל . האמת שמבחינת אוכל גם שחררתי עד הבטא.. אוכלת הכל. לא יכולה יותר לחיות במשטר מזון כל חודש... הדבר היחיד שבוודאות לא עושה לאחר ביוץ זה לשתות, וכל תרופה שלוקחת מוודאת שלא עלולה להשפיע במידה ובהריון. לגבי גוינטים- אני לא מעשנת , אבל נראה לי שצריך לברר כמה זמן מידת ההשפעה שלהם בגוף ואז אפשר לראות באיזה שלב בחודש זה אפשרי ... אם בכלל. ..אם לא נחגוג ונהנה לאחר כל כשלון נראה לי שבסוף לא נעמוד בזה. החיים חייבים איכשהו להמשיך במקביל.
 

malina83

New member
יכולת שיהיו כאן בנות שיגידו שחייבים לנסות ללא פשרות אבל....

לדעתי כדאי לקחת הפסקות. לא חייב משהו ארוך אבל חודש- חודשיים בלי הורמונים, לאחר כמה חודשים של טיפולים אינטנסיביים, עושה פלאים לגוף ולנפש. אצלי הרופאים באיזשהו שלב אמרו שאני חייבת הפסקה ובדיוק טסטי לחו״ל מעבודה לשבועיים. זה היה הדבר הכי נעים שעשיתי לאחר משהו כמו שנתיים ופשוט נתן לי כוחות. בעלי אמר שנראתי כמו משהי חדשה. אחרי כחמישה חודשים שוב לקחתי הפסקה של חודש וזה גם מאוד עזר.
ובהפסקה הקפדתי לטייל בטבע, לעשות טיולים ״מעלי דופק״ שלא עושים אחרי החזרות, לעשות קצת ספורט אתגרי כמו רכיבה על אופניים, לאכול סושי ולהפגש עם חברות. אם את אוהבת לשתות- בכיף, לצאת למסיבות ולקפוץ ( שוב משהו שלא ממש עושים בזמן הזרקות כי הבטן נפוחה וגם אחרי שאיבות/ החזרות)- בכיף, ג׳אקוזי חם מפנק זוגי. לגביי מריחואנה אני אישית הייתי נמנעת כי אין מספיק מחקרים שבדקו כמה זמן נשארים החומרים הפעילים בגוף ומה ההשפעה על העובר.
כמובן שיש הרבה טיפולים אלטרנטיביים שיכולים לעזור להרגע, דיקור, מסז׳, עיסוי ארוויגו. לי לא עזר לא נפשית ולא פיזית ורק הוצאתי כסף רבל יש בנות שמאוד אוהבות.
וכמובן אם את ממש מרגישה רע אפשר להתיעץ עם רופא לגביי תרופות, זאת ממש לא בושה ויש תרופות שבטוחות בזמן טיפולים והריון.
 

Musmus14

New member
מאד מזדהה איתך כאילו זאת אני כתבתי

היי מאמי
אני מה זה מבינה אותך! ככה בדיוק אני מרגישה וגם אנחנו בלתי מוסברים. שהחיים סובבים סביב העניין, כולם מסביבך עם ילדים ובהריון ואת בלופ שאין לו סוף בלי לדעת למה.. אנחנו האמת הצלחנו בהזרעה שניה אבל לפני כמה ימים הפלתי :(
הרשיתי לעצמי לעשן מריחואנה כמו שצריך ולשתות.. מותר לי להתעודד קצת. אני חושבת שחייבים לעשות את זה מדי פעם ולהמשיך לחיות במקביל לטיפולים. בגדול, אנחנו לא מעשנים ולא שותים כבר חודשים וזה גם כן לא נורא. אבל לפעמים, במיוחד ברגע של כישלון, אנחנו מרשים קצת לעצמנו.
לא נראה איזה הבדל בזרע אחרי ג'וינט קטן. יש אנשים שמורידים 3 גרם בלי למצמץ ביום. אני מניחה שזה לא מצבכם גם כשאתם משתעשעים.. אמנם אני לא רופאה ולא חוקרת, אבל קשה לי להאמין שקצת כיף יהרוס לכם.
תהנו ותבלו והמון בהצלחה לכם!
 

טל891

New member
תודה רבה!

אני באמת מרגישה שאני צריכה להרשות לעצמי קצת יותר....גם ככה קשה אז להאכיל את עצמי בעוד סרטים ומיליון מחשבות אם זה טוב או לא בטוח לא יועילו...
אני ממש מצטערת לשמוע על האובדן, כואב כל כך לשמוע....מקווה מאוד שבקרוב נהיה מאחורי זה ולא נצטרך לחשוב על הדברים האלה בכלל! בהצלחה!!!
 

acka

New member
חיבוק

התקופה הזאת לא פשוטה לגוף ולנפש.
טוב שאת מחפשת עזרה, אני חושבת שעזרה טובה לא תסולא בפז ולפעמים צריך איש מקצוע כדי להצליח להתמודד.
אין לי המלצות, אבל אם תכתבי אזור בארץ אולי תהיינה גולשות שתוכלנה להמליץ לך.
לגבי החיים בין לבין - אני תמיד ניסיתי להתעלם מהטיפולים כמה שאפשר בין הנסיונות - לבלות, לצאת ולחיות כמה שרק אפשר.
מאחלת לך אוסף מכובד של הגבלות הקרוב - בגלל שתהיי בהריוןץ
 

טל891

New member
תודה!! מחכה כל כך כבר לכל ההגבלות האלה....

אני מהמרכז אז אם למשהי יש המלצה על טיפול פסיכולוגי כלשהו, יתקבל בברכה.
 
תמיכה פסיכולוגית

היי טל.

קודם כל אגיד שכנראה רובנו חושבות על זה בלי הפסקה, אין דרך לברוח מזה... וזה כמובן משפיע מאוד.
אם את מרגישה שאת צריכה אוזן קשבת מקצועית, אל תהססי...כי בטח את מכירה את עצמך הכי טוב ומרגישה שהגעת לאיזשהי נקודת משבר.
בכל יחידה לטיפולי פוריות (לפי הידוע לי) יש עובדת סוציאלית שמלווה מטופלות פוריות שמעונינות בכך (לי אמרה את זה האחות על ההתחלה... אני במכבי).
 

גוגו 888

New member
מבינה ללביך

אני בדיוק קיבלתי היום תשובה שלילית אחרי הזרעה ראשונה (חזרתי לטיפולים לילד שני). הייתי ככ בטוחה שזה ילך והרגשתי בהריון וגם המחזור מאחר והכי בא לי להיכנס למיטה ולא לצאת. אבל - אין דבר גרוע מזה ובתהליך שלי לילדה שיש לי בבית עברתי אצל פסיכיאטר מומחה לבעיות פוריות - איש מקסים המקבל במרכז לבריאות האשה ברמת אביב - פרופ מיקי בלוך. ועברתי אצל פסיכולוג אחד שלא עזר לי ועוד אחד שדווקא כן. בקיצור עזרה והרבה. הלכתי אז גם לדיקור. השתדלתי לבלות, לעשות התעמלות, להיות בקרבת אנשים שרוצים בטובתי. שתיתי יין (בלי להגזים) עשיתי סקס לא לפי דרישה... שיתפתי אנשים בעצב שלי ובקושי שחשתי וכל זה עזר לי מאוד בהתמודדות.
 
למעלה