איך ממשיכים הלאה???

חדשה 282

New member
איך ממשיכים הלאה???

מנסה למצוא את המילים להתחיל ולא ממש מוצאת , הסיפור שלי הוא כזה , אחרי שנתיים וקצת בהן ניסינו להיכנס להריון לבד ללא הצלחה הוחלט שמתחילים טיפולי פוריות , אנחנו מהאחוז של הלא מוסברים , לא נמצאה אף בעיה אצלנו , התחלנו הזרעות ולאחר חצי שנה בהן עברתי 4 הזרעות שלא הצליחו הוחלט לעבור לIVF אצל רופא פרטי וההפריה עצמה הייתה באסותא ראשון בינואר , נשאבו 19 ביציות הופרו מתכום 12 , הוחלט לגדל את כולם לבלסטו , עובר אחד הוחזר ב31.1 ועוד 4 הוקפאו . ב14.2 עשיתי בדיקת בטא שלמרבה ההפתעה (לא האמנתי שאראה אי פעם תוצאה חיובית ) הראתה הריון והבטא עמדה על 1296 , זה היה היום המאושר בחיי, לא נשמתי עד שלא ראיתי דופק של העובר בשבוע 7+3 , רק אז הרשתי לעצמי לשחרר ולהבין שיש הריון סוף סוף אחרי 3 שנים , שבוע וחצי לאחר מכן בשבוע 8+6 ?(יום רביעי האחרון) , הגעתי שוב למעקב , זאת הייתה הפעם הראשונה מאז התחלנו בה חיכיתי לרופא ללא חשש ופחד שיכול לקרות משהו , כמה דקות לאחר מכן התחיל הסיוט של חיי , לעובר לא היה דופק , לא ידעתי איך להגיב , הוסבר לי על אופציות של הפלה עם כדורים או גרידה , בחרתי בגרידה כדי לסיים את זה מהר , שהתבצעה יום למחרת ,מאז הדמעות לא מפסיקות לרדת , אין לי מושג איך ממשיכים מכאן הלאה , הכל נראה לי כמו סיוט שאני מתה להתעורר ממנו אבל זה לא קורה , כרגע זה המציאות והיום יום שלי ....( מצטערת על החפירה הארוכה).

נ.ב- מעריצה כל אחת ואחת מכן !!!
 

בלונזית

New member
כל כך מצטערת לשמוע

זו אבידה קשה והתמודדות עימה לא פחות הייתי פונה לתמיכה אם בפורום אובדן הריון ואם לתמיכה מקצועית
 

חדשה 282

New member
...

יש לי פסיכולוג שליווה אותי במשך הטיפולים , הוא עכשיו במילואים , כרגע כל מה שנותר לי הוא לחכות לשבוע הבא שיחזור
 
חיבוק
כותבת לך בפרטי

 

riki2408

New member
מזדהה

היי אני עברתי את אותו סרט בשבוע 14 כשהעובר לא התפתח טוב,אחרי שנה של טיפולים נכנסתי טבעי והלב שלי התפוצץ מרוב שמחה,כשגילו לעובר את הבעיה חשבתי שאין סיכוי,זאת טעות,לא האמנתי שזה יכול לקרות לי . הגרידה והתהליך של האובדן כל כך קשה בכל כך הרבה מובנים,אני כל כך מבינה מה את עוברת,השאלה למה זה קורה לי? ומה זה השיעור הזה שאלוהים מנסה להעביר אותי..במקרה שלי המום שמצאו היה נדיר כל כך ,זה היה 1 ל10,000 ולא הפסקתי לשאול את עצמי איך יכול להיות שאני אחת מהסטטיסטיקה הזאת ביחוד אחרי כל מה שעברתי כדי להכנס להריון..אין לי דרך לנחם ,זה אובדן של תינוק,של חלום והמון כעס. תנסי להתעודד ולברך על זה שנכנסת להריון וזה עוד יקרה לך שוב!!זה מה שאני אומרת לעצמי..אל תאשימי את עצמך ותאמיני שזה אפשרי .חיבוק
 

a morph

New member
מוכר כל כך, לצערי

גם אצלי ההריון הראשון והמיוחל הסתיים ללא דופק בשבוע 8, לפני כחודשיים.
לא יודעת איך ממשיכים, אבל ממשיכים כי אין ברירה אחרת. זה כואב נורא, אבל באיזשהו שלב מגיעה ההשלמה ומשם זה קצת יותר קל.
מאחלת לך מכל הלב שהפעם הבאה תסתיים בידיים מלאות.
 
מצטערת מאוד על אובדן ההריון

תרשי לעצמך לבכות ולכאוב, רק את תדעי מתי נכון לך להמשיך.
מניסיון מר, אספר לך שהאבל לא נעלם, אבל לי אישית היה קל יותר להתמודד ברגע שהתחלתי עוד סבב, שנתן תקווה חדשה.
מאחלת לך שהסבב הבא יסתיים בידיים מלאות
בינתיים
 

חדשה 282

New member
תודה לכולכן

מקווה שימים טובים יותר יגיעו במהרה למרות שכרגע זה לא נראה באופק , מבחינת ההמשך מבחינתי להמשיך עכשיו , הרופא אמר לי לחזור עוד חודשיים למעקב ואם הכל יהיה תקין נמשיך עוד חודשיים
 

תמרה126

New member
ככ מצטערת ושולחת חיבוק גדול

זה כאב עצום ותני לעצמך לחוש אותו. וכמה שקשה להתעודד אפשר למצוא נקודת אור בכך שנקלט בהחזרה הראשונה וגופך בהחלט יודע להיות בהריון כך שלא תהיה לך חוסר ודאות בענין. זו סטטיסטיקת השליש הראשון הכואבת שפשוט קיימת, ולצערי נכנסת אליה.יש לך 4 בלסטו מקסימים שממתינים להמשך ונאחל שהם יתנו את ההריון המלא. כולנו איתך.
 

טוליתי

New member


אין לי מילים שינחמו. תבכי כמה שהדמעות מבקשות, כי זה עצוב נורא, פשוט עצוב וכואב.
שולחת חיבוק חם לימים הקשים שהגיעו
.
 

טלי963

New member
הייתי שם

מאוד מזדהה איתך
אצלי היה דופק בשבוע 6+1 ו 8+3. אבל כשהגעתי לשקיפות לא היה דופק ועובר התאים לשבוע 8. בחרתי בהפלה עם כדורים. בכיתי בלי הפסקה ימים שלמים. גם היום (9 חודשים אחרי) כשאני מספרת למישהו על זה הדמעות זולגות. זה טבעי, אל תתאפקי תני לדמעות לצאת.
רוצה לעודד ולהגיד שבהחזרה הראשונה שעשיתי אחרי הפלה נקלטתי והיום אני בשבוע 20 (והחששות לא עוזבות לרגע).
קחי את הזמן, תתחזקי.
קצת עזר לי נפשית זה שהרופא אמר שכמעט ודאי שזה קרה כי העובר לא היה תקין. אם מאמינים בזה אז מבינים ש"עדיף" שזה יקרה ככה ולא לגלות על איזושהו מום בשבועות מתקדמים יותר.
המון בהצלחה
 

acka

New member
אני מצטערת כל כך

איזה אסון, איזה כאב לב.
כבר הגעת להריון המיוחל, כבר ראית דופק והכל ירד לטמיון.
תחזיקי מעמד, זה קשה מנשוט.
מקווה שבקרוב יגיע ההריון התקין שישאר ל9 חודשים.
 
למעלה