יום החזרת בלסטוציסט מוקפא

פיקוטי

New member
יום החזרת בלסטוציסט מוקפא


הי

אם מישהי כאן מבינה בנושא -

ביום א בבוקר נאמר לי שהיה ביוץ (טבעי, כנראה התרחש ביום ו' או שבת, לתחושתי שבת).

החזרת בלסטוציסט מוקפא בן 5 נקבעה ליום ו'.

לפי החישוב שלי זה יוצא 6 ימים לאחר הביוץ ולא 5.

שאלתי את המזכירה (אסותא רמת החייל) והיא יעצה לסמוך על הרופא שנתן את ההוראה.

העוברון הזה יקר לי מאוד. אני לא רוצה לנג'ס, אבל חוששת...

מה הייתן עושות במקומי?

תודה:)
 
מה היו תוצאות הבדיקות?

אם הביוץ היה ביום ראשון, אז יום ראשון נספר כיום 0, ואז החזרה ביום שישי היא ביום 5 ולא 6.
&nbsp
 

פיקוטי

New member
ביום א בבוקר

נאמר לי ע''י טכנאית האו"ס שכבר בייצתי.
זה אומר שהביוץ היה לכל המאוחר בשבת.. אם כך זה בעייתי? יצא שההחזרה של הבלסטוציסט יום 5 תהיה ביום 6.
בכל מקרה אנסה לבקש מאסותא את תוצאות ב"ד של יום א.
תודה איילה!
 
חייבים לבדוק את תוצאות בדיקות הדם

ייתכן שבייצת בלילה / לפני הבדיקה ואז זה נחשב ביוץ ביום א', למיטב הבנתי.
אסותא לא נתנו לך סיסמא לקבלת תוצאות בדיקות? אם לא קודם כל תבקשי, זה מאוד נוח כי התוצאות מתפרסמות מאוד מוקדם (וביום הבטא זה משמעותי
) ובכל מקרה תשלחי מייל שיעבירו לך את תוצאות הבדיקות, לרוב הן שולחות ממש מהר.
כמובן שהייעוץ שלנו בפורום לא מחליף ייעוץ רפואי, ואם את לא בטוחה, דברי עם הרופא ותשאלי אותו על פי התוצאות מתי בייצת. אין כאן מקום לטעויות.
ככל הידוע לי, החזרה של הביצית המופרית נעשית בהתאם לגילה. מעולם לא קרה לי שהחזירו ביום אחר (ועברתי מספר דו ספרתי של החזרות). קראתי כאן בפורום שהקפיאו ביום 6 בלסטוציסט שמצבו תואם ליום 5 ואז הוחזר ביום 5, אבל אני מבינה שזה לא המצב אצלך, לכן פשוט הייתי שואלת את הרופא שוב, ליתר בטחון
עדכני אותנו :)
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

פיקוטי

New member
תודה איילה


אני מנסה מ12:00 לקבל את התוצאות.
בינתיים הם לא מוצאים את התיק שלי.
מקווה שיחזרו אלי כבר...
 

פיקוטי

New member
יש תוצאות!

אסטרדיול 297
פרוגסטרון 6.2
ביום א בבוקר. הגיוני שמחשבים כאילו הביוץ התרחש ביום א'?
תודה!!
 
תוודאי כמובן עם הרופא

למיטב ידיעתי, הפרוגסטרון בערך ביוץ, כך שכנראה הביוץ היה בסמוך לבדיקה. כמובן שתשאלי את הרופא כדי להיות בטוחה, כי אין כאן תוצאת LH ותוצאה קודמת של E2.
לא בדקו LH בסבב החזרה על בסיס ביוץ טבעי? זה נותן תמונה הרבה יותר מדויקת.
בהצלחה לבלסטוציסט :)
 

פיקוטי

New member
לא בדקו...

אני מטופלת צוות באסותא ת"א, אבל דיברתי עם האחות שנתנה לי את התוצאות. היא אמרה שגם לדעתה זה בסדר להחזיר בשישי ולא בחמישי.
תודה איילה על התשובות המהירות! קצת נרגעתי:)
 

צומבה1

New member
היתי באותה סיטואציה בדיוק לפני שבוע

ביום מסויים בבוקר היה עוד זקיק ענק וערכים בדם שעוד שניה ביוץ ( LH של הרבה עשרות, e2 גבוה ופריגסטרון קטן מ-2). בוקר אחרי זה פרוגסטרון 6 נדמה לי, e2 ירד... כלומר די ברור שהביוץ היה בין שני הימים ולא ביום של בדיקת הדם השניה. אני מטופלת של בר חווה וגם הוא תזמן לי אץ ההחזרה כאילו יום הביוץ הוא יום בדיקת הדם השניה ( כמו אצלך). גם אני התרעתי על כך ואמרו לי שזה בסדר ,וגם בעבר כשהיה הריון הוא נקלט לפי אותו עקרון של ימים. בדקתי אחורה וראיתי שאכן כך... גם במועד ההחזרה שאלתי את בר חווה אם זה הגיוני כי הביוץ לא היה ביום שהוא החשיב אלא בעצם קודם, ענה שאם יום קודם לא היה ביוץ, מבחינתו הביוץ היה לצורך חישוב ההחזרה ביום שאחרי. מקווה שעזרתי. כנראה זו הפרקטיקה המקובלת כשהביוץ בין 2 ימים ...... עכשיו נשאר לחכות לראות אם צדק :). אצלי החזירו 2 בלסטואים יקרים שלצורך גידולם הופשרו 8 עוברים בני 3... ואני בת 43.. אין לי בלסטואים מיותרים לבזבז....;)
וכמו שאומר בר חווה ״ שיהיה לנו בהצלחה ״...
 

פיקוטי

New member
בהצלחה!!

איזה מרגש! מחזיקה לך אצבעות!
אצלי הבדיקה הקודמת היתה יומיים קודם, אצלך יום קודם, אבל עדיין מרגיע ביותר לקרוא איך הלך אצלך:) גם אני הייתי אצל בר חוה תקופה ארוכה.
תודה!
 

פיקוטי

New member
בטח:)

עברתי לצוות באסותא רמת החיל.
פניתי לבר חוה כדי להרות שוב אחרי שהייתי מטופלת שלו למספר הפריות לא קטן בעבר. בסוף הצלחנו, לאחר שתודות לטוליתי ולפורום הזה, ביקשתי להוסיף קלקסן.
קיבלתי תור לבר חוה ל4 ח' מאוחר יותר. בפגישה הוא ביקש שאערוך בדיקות נוספות וייעוץ גנטי. לאחר שסיימתי הכל, הגעתי שוב והפעם, באו''ס לפני התחלת פרוטוקול, הוא ראה משהו שהצריך בירור נוסף.
עברה עוד שנה עד שקיבלתי אישור ממחלקת הריון בסיכון לנסות להרות (אחרי שכבר נאמר לנו שם שהם מייעצים לפנות לפונדקאות).
בהתרגשות גדולה חזרתי לבר חוה. אבל שם, למרות שממש ביקשתי, הודיעו לי שאוכל להתחיל בתהליך רק עוד 8 חודשים, רק אז יהיה לבר חוה תור עבורי:(
אני לא מרגישה שאני יכולה לחכות עוד. עברו שנתיים מאז פניתי לבר חוה. הייתי בת 40 לפני כמה חודשים.
בכל מקרה, אם הוא כ''כ עסוק שיש לו תור למטופלת ותיקה שהתחילה אצלו תהליך רק לעוד 8 ח', אולי זה לא דבר רע שנאלצתי לעבור למקום אחר. אני מקווה. גם יוצא יותר זול:)
 

צומבה1

New member
וואו.. קודם כל בהצלחה

לפעמים משנה מקום משנה מזל.. לי יש ילדה בת 6 מטיפול יחיד ומוצלח אצלו (מוצלח בהתחשב בתוצאה.. אבל היה אז גירוי יתר קשה, צירים משבוע 18 .. אך לבסוף לידה בשבוע 38.. קיסרי..). בכל מקרה, לפני שנתיים שהחלטנו להגיע אליו שוב, קיבלו אותי בתור ותיקה תוך שבועיים........אני בעיקר מרגישה "בבית" איתו וסומכת עליו. יש שם בלאגן לא קטן בחודשים האחורנים עם עזיבת רוב צוות הבנות . לי זה לא מפריע מאוד כי אני יכולה ללמד חלק מהן חלק מהעבודה...:).. חחחח...אני בת 43.. אז היום בת 40 נשמע לי תינוקת במונחים של פריון. ברור שלא הית צריכה להמתין. אני גם חודש לא היתי ממתינה לאף רופא היום. שמעתי על פעמים רבות שמשנה מקום משנה מזל...אני גם לוקחת קלקסן ופקדניזון בעצת קופרמינץ, אבל "רק" 40 ולא 80 כפי שהמליץ (לא נמצאה אצלי שום בעיה מוכחת). נחזיק לנו אצבעות
 
למעלה