בנות שעברו הזרעות בבקשה תכנסו

odelmanteka

New member
בנות שעברו הזרעות בבקשה תכנסו

אחרי כל מסת הבדיקות אני ובעלי נפגשנו עם הרופא ..

בבדיקת זרע הראשונה יצאו תאים תקינים 0% וכל שאר הבדיקה מצויינת..
פרופ' פרחי טען שנעשה את כל הבדיקות וכנראה שפנינו מועדות להפרייה .
וביקש ספירת זרע חוזרת .

אבל אחרי שחזרנו אליו עם הספירת זרע חוזרת וכל הבדיות יצאו 1 % תאים תקינים וכל שאר הבדיקה מצוינת .. צריך שיהיה מעל 4 % אבל עדיין לפחות 1 זה משהו .. לכן אנחנו עוברים להזרעה כפולה ..
ונתן לי לקחת כדורים - דופסטון להבאת המחזור כי חודשיים לא קיבלתי מאז שלקחתי את האוביטרל והאיקקלומין .. ( בד"כ הייתי מקבלת סדיר כל 40-45 יום) ולאחר מכן זריקות פיורגיון פעם ביום לאחר מכן אוביטרל ואז הזרעה כפולה ... בע"ה.

משתפת אותכם כי אתם שותפות אצלי בהכל נשמות טובות .. ותמיד מעודדות ..

בעלי המקסים אח"כ ואני הלכנו ליום כיף קניות ארוחה היה כיף אתנחתא קצת באמצע השגרה ..

אשמח לשמוע סיפורי הצלחות של בחורות שנקלטו בהזרעות .. ובכללי אם מישהי מכירה את הזריקות/תרופות האלה ויודעות אם היו להם תופעות לוואי ..

ועוד משהו הגיוני שהרופא למרות הכל לא ביקש צילום רחם ?
מציינת כי אני בת 22


אוהבת המון בנות .
ר-ק בשורות טובות אמן !!
 
בגיל 22 בהחלט הייתי נותנת צ'אנס להזרעות

עשיתי בחיי מספר דו-ספרתי של הזרעות, יצאו לי מהם שתי ילדות.
כרגע בניסיונות לילד שלישי, ואני כמעט כפול ממך בגיל, ועדיין נתתי את כל הצ'אנסים שיכולתי להזרעות. עשיתי 5, אפילו שיכולתי "לקפוץ" ישירות ל-IVF בגלל הגיל. רק אחרי שנכשלו 5 הזרעות עברתי ל-IVF ואני לא מתחרטת. הזרעות זה לא פיקניק, אבל זה יותר קל מ-IVF. לא צריך לעבור הרדמה, בדרך כלל פחות הורמונים, אפשר לנסות חודש אחרי חודש ברציפות. אם הרופא חושב שיש סיכוי להזרעה, אני הייתי הולכת על זה. מחלקת IVF לא תברח ותהיה שם בעוד כמה חודשים. הגיל שלך הוא בהחלט יתרון פה.
 

a morph

New member
מנסה לענות

לא תמיד שולחים מיד לצילום רחם לפני הזרעות, במיוחד כשיש בתמונה בעיית זרע, כי זה בעצם אומר שרוב הסיכויים הם שהבעיה אצלו ולא אצלך.
אבל גם כשאין בעיית זרע, לרוב מנסים הזרעה או שתיים לפני שמפנים לצילום, אלא אם כן יש בהיסטוריה הרפואית שלך משהו שמעלה חשד לאפשרות של הידבקויות וחסימות למיניהן: לידה או קיסרי בעבר, היסטוריה של זיהומים ודלקות באגן וכו'.
פיורגון אצלי לא גרם לשום תופעות לוואי, זריקה קלילה ונטולת תופעות. אוביטרל הוא למעשה הורמון ההריון וגורם לתופעות שמאוד מזכירות הריון למספר ימים, זה קצת מעצבן אבל הכנה טובה לעתיד הקרוב.

בהצלחה!
 

היא321

New member
פיורגון ואוביטרל

לפיורגון לא היו תופעות לוואי
גם לאוביטרל לא
&nbsp
 
למעלה