כאבי מחזור לאחר החזרה:

כאבי מחזור לאחר החזרה:

הי לכולן,
עשיתי החזרה לפני שבוע של 2 עוברים יפים לאחר pgd. אני מרגישה שעוד רגע אני מקבלת מחזור.. מרגישה ממש את כל הכאבים והתסמינים הרגילים. אני ממש פוחדת שאקבל. אנחנו אחרי הסבב התשיעי, אני עם תמיכה של אנדומטרין פעמיים ביום וקיבלתי דקאפפטיל ואוביטרל לתמיכה. אני בלחץ נוראי. עקרונית אני אמורה לקבל ביום שישי ובתקווה שלא. אתן חושבות שעדיין מוקדם להספיד את הטיפול? מי מכן גם חשה כמוני? אני בתקופת מבחנים והראש שלי טרוד רק בזה..
אשמח לתשובתכן:)
 

פינקי29

New member
נשמעת תחושה שכיחה מאד

אחרי כל הזרעה וגם אחרי ההחזרה האחרונה שנכון לעכשיו הצליחה - התחושות שמלוות אותי הן של כאבי מחזור אחת לכמה זמן. אמור להיות תקין - אני חושבת שזה קשור גם להורמונים שאת לוקחת כתמיכה וגם לשינויים שמתרחשים ברחם.
מחזיקה לך אצבעות!
 
אני מרגישה כל הזמן את הכאבים.האם זה אופייני גם להיריון?

תודה לכולכן על התשובות:)
 
אצל הרבה נשים, תחילת הריון גם עם תסמינים כאלה

)גם בהריון טבעי). אצל אחרות.. הורמונים מהטיפול גורמים לזה.. אצל מיעוט אחרות- הורמונים לא מתאימים בטיפול ובפרטחוסר.. יגרמו לווסת קצת להקדים.
מקווה בשבילך שזה סממן להריון...
 

ODOD11

New member
אלה תחושות נפוצות מאוד

והן לא מעידות על הצלחחה או כישלון של טיפול.. למזלנו :) יכולה להגיד לך ככה התחיל אצלי היריון.. מחזיקה לך אצבעות! בנתיים לא להתייאש ולנסות להתעסק בדברים אחרים
 

acka

New member
כאבים

היו לי כאבי מחזור כל כך משכנעים שכבר קבעתי תור לפרוטוקול הבא.
זה היה כל כך משכנע שלא האמנתי לבטא החיובית לרגע.
 
התגובה שלך כל כך הרגיעה אותי

זה בדיוק מה שאני מרגישה שכאבי המחזור משכנעים. אנחנו עושים ivf+pgd היו סבבים שלא היו בכלל עוברים תקינים להחזרה. הפעם היו שלושה- פעם ראשונה:) והחזירו שניים, לכן אני גם כלכך נרגשת ובו זמנית בלחץ..4
כל כך מתפללת שזה יצליח ב"ה.
 

pollyjean

New member
שלום

לא להספיד שום דבר!! אני הרגשתי ממש שעומדת לקבל, אחד על אחד, עד כדי כך שמרוב באסה, הפסקתי את התמיכה של האנדומטרין. אמרתי לעצמי, למה?? אבל טעיתי. זה נקלט. אומנם הפסקת הריון בשבוע 8, אבל זה לא קשור לעניין. בהצלחה רבה!!
 
למעלה