חדשה וצריכה עידוד

מצפה28

New member
חדשה וצריכה עידוד

היי, אני חדשה פה בפורום, אבל בטיפולים קצת פחות. כל הזמן קראתי בפורום ואמרתי שארשם אבל רק עכשיו הבאתי את עצמי לעשות את זה. עברתי 3 הזרעות שלא הצליחו וivf אחד (מחר הבטא).
לפני 11 יום החזירו לי 2 עוברים ומחר הבטא. היום התחיל לי דימום קל בלי כאבים בכלל. קראתי הרבה שזה לאו דווקא אומר שהתשובה שלישית. אבל מה שהכי מבאס אותי זה שזה ממש כמו בכל ההזרעות שעשיתי, יום לפני הבטא או ביום של הבטא היה מתחיל דימום למרות התמיכה והתשובה היתה שלילית. אם זה לא היה מזכיר כל כך את ההזרעות שנכשלו, לא הייתי כל כך מבואסת..אשמח לשמוע סיפורים מעודדים..
 

ODOD11

New member
אי ן לי סיפור אישי מעודד

אבל כמובן שתגשי לבדיקה כמתוכנן.. זה חשוב. וכדאי שכבר תבדקי הטרמונים על הדרך.. את עם תמיכה? אולי צריך לבדוק את העניין שהמחזור מקדים, כי הוא לא אמור, ויכול להיות שתמיכה תפתור את זה
 

מצפה28

New member
תודה על המענה

ההודעה פה מלפני כמה ימים. כבר עשיתי בטא שיצאה שלילית כמובן. במקביל בדקו לי גם פרוגסטרון ויצא 49 (שלמיטב הבנתי אומר שלא היתה חסרה לי תמיכה). הייתי עם תמיכה של אנדומטרין 3 פעמים ביום. הרופא אמר שזה בסדר אם הדימום מקדים למרות התמיכה ושלא אצל כולן זה מעכב את המחזור.
עכשיו מנסה לאזור כוחות נפשיים לקראת הסבב הבא. לקחתי את התשובה השלילית הרבה יותר קשה מאשר בהזרעות.
 

a morph

New member
שלילי אחרי IVF ראשון הוא תמיד הכי קשה

כי כשעוברים ל-IVF יש איזו תחושה שזהו, הגענו לפתרון האולטימטיבי וזה בטוח יעבוד ומיד. וזה עובד, אבל מה לעשות שלא תמיד מיד.

אני נקלטתי בהחזרה השלישית, ואז ההריון הפסיק להתפתח בשבוע 6, בכיתי, התאבלתי, כעסתי, ובסופו של דבר הבנתי שפשוט אין לי שליטה על הדברים האלה.
צריך לזכור שהסיכוי בכל החזרה בודדת לא עולה על 30% (וגם זה אצל נשים צעירות), שיש הרבה גורמים ידועים ולא ידועים שמשפיעים על התהליך, ופשוט להמשיך, לזכור את המטרה ולהתקדם אליה צעד אחר צעד.
וכן, זה לגמרי בסדר שאת מקבלת מחזור יום לפני הבטא, לא אצל כולן המחזור מעוכב בגלל התמיכה. שיהיה המון בהצלחה.
 

מצפה28

New member
תיארת את זה ממש מדויק

באמת יש את ההרגשה הזאת שזהו הגענו לפתרון. קשה לקבל את זה שלא משנה כמה "תשקיעי" יש הרבה דברים שהם פשוט לא בשליטתך.
 

acka

New member
מצטערת מאוד

זו אכזבה קשה, לעלות שלב ועדיין לא להצליח.
מקווה שהסבב הבא יהיה המנצח.
 
למעלה