בנות אתמול עברתי יום מזעזע , פיזית ונפשתי כבר כבר קרסתי

odelmanteka

New member
בנות אתמול עברתי יום מזעזע , פיזית ונפשתי כבר כבר קרסתי

אני תמיד משתדלת לחזק בנות עם זה בפרטי ואם זה בפוסט עצמו .. עכשיו אני מרגישה שאני ממש נטולת תקווה .. אחרי היום שעברתי אתמול , יום לא פשוט בכלל וכנראה שזוהי דרכה של מסע .. רק איך אני אמורה לצאת אליו ? עם הכוחות שאין ? אם הכוחות שיהיו לי ? הלוואי אולי .. קצת ארוך .

אז מי שלא מכירה אותי אני אודל בת 22 התחתנתי לפני 7 חודש סה"כ ..
כעבור 3 חודש שניסינו ולא הלך , הלכתי לבדיקה שגרתית אצל רופא נשים .. אף פעם לא טרחו להגיד לי באף ביקור אצל רופא את הצמד הבא " שחלות פוליציסטיות " בהתחלה ? והבנות כאן עדות , לא ידעתי מזה אומר אני יצליח להכנס ? עד כדי כך שלא הפסקתי לבכות .. לקחתי את זה ממש קשה .. אבל אם הזמן הבנתי שזה סה"כ בעיה בלמצוא את יום הביוץ כי מאז שאני זוכרת את עצמי אני מקבלת מחזור כל חודש 30-35 יום .
אז התחלתי מעקב זקיקים ואיקקלומין ..
ועברתי לפרופסור פרחי המלאך ..
תמיד הוא ציין חשוב לעשות עוד החודש ב.זרע . אבל בנות ? לא יודעת למה באמתת שכל פעם הייתה סיבה אחרת ובעלי עדיין לא עשה .. חשוב לי לציין כי בעלי הוא בעל שאני מאחלת לכל אישה תומך אוהב מפרגן דואג , אבל לכל הביקורים אצל פרחי לא הרגשתי צורך שיבוא איתי כי זה להחסיר זמנים בעבודה הרבה יחסית ולא רציתי לעשות מזבוב פיל .. אבל הוא ידע שאת הבדיקת זרע הוא צריך לעשות .
אז באמת החודש הראשון עם איקקלומין כדור 1ביום עבר נפלא .. עובי רירית יפה זקיקים יפים זקיק מוביל 1 + אוביטרל .. וללא הצלחה .

סבב שני פרחי החליט להמשיך עם האיקקלומין ואוביטרל רק עם 2 כדורים ביום איקקלומין ושוב אותו דבר מעקבים ב.דם , עובי רירית יפה זקיקים טובים ב.דם מצוינות .... וללא הצלחה .

החודש הקודם הייתה לי שיחה רצינית עם בעלי ואמרתי לו חד משמעית שאני לא מתכוונת ללכת לרופא לפני שהוא עושה את הבדיקה .. אז חודש קודם נחתי קצת גם הרגשתי לא הכי טוב . וצברתי כוחות.
בעלי עשה את הב.זרע ואתמול היה לי תור לפרחי .. בעודי קמה בבוקר לא יודעת איך להסביר את זה הייתה לי תחושה לא הכי טובה .. אפילו את המעטפה עם התוצאות של הבדיקת זרע .. פחדתי לפתוח משהו כזה שעבר לי בלב שמשהו לא טוב עומד לקרות .. אני נכנסת לפרחי קצת ברעידות .. והוא מרגיע אותי פותח את המעטפה .. ואמר את המשפט נתחיל מהדברים הטובים ואח"כ לפחות טובים , וכאילו פתחו לי ברז של דמעות .. כל הבדיקה יצאה טובה ..חוץ מקריטריון מאד חשוב .. תאי זרע : 0% !! ... פהה נשברתי במשך שעה וחצי אני אצל הרופא ולא מפסיקה לבכות .. אל תשפטו אותי , העדפתי באמת שהבעיה תהיי אצלי מאשר אצל בעלי ... לא רציתי לגרום לו צער .. כ"כ הצטערתי שלא ביקשתי ממנו שיבוא איתי , פרחי ראה אותי מאד מאד נסערת וביקש הוא לדבר עם בעלי .. הוא הסביר שאנחנו הולכים לכיוון של הפריה חוץ גופית .. אין הזרעות אין נעליים .. !!
נתן לנו מלא בדיקות לבצע ..
ולא נתן לי לצאת מהמשרד עד שראה אותי מחייכת , וביקש מאחת האחיות לשבת איתי ולהסביר לי על כל הבדיקות והתהליך .. היא הייתה כ"כ מדהימה שבמשך שעתיים אני איתה מחבקת ומרגיעה .. ידעתי שאני חייבת בכוחות שאין לי להרים את עצמי ולחזק את בעלי ולגרום לו להבין שאין צורך בדרמות, נכון אז נשברתי ממש , וכנראה שהייתי צריכה את הפריקה הזאת .. ובעלי שולח לי הודעה .. " חיים שלי אני ממש מצטער את לא מבינה מה זה עשה לי ממש כמו סכין ללב זה החלום הכי גדול שלי יותר מכל דבר אחר בעולם את יודעת כמה ציפיתי וכמה היתי בלחץ למרות שניסיתי לא להראות את זה אבל בטוח שמת לב , לא יודע למה זה מגיע לי הדבר הזה " ישר הבנתי שאני חייבת לחזק אותו ובאמת רשמתי לו הודעה ארוכה מכל הלב .. הלכתי קניתי לו בגדים קצת לי עשיתי לנו ארוחת ערב טובה וחיזקנו אחד את השני .. לא קל לי אני עם המחשבה שילדה בת 22 תצטרך להזריק לעצמה .. הכל לטובה , בסופו של דבר . ככה או ככה .
ההדבר שאני בחיים לא ישכח מהיום הזה זזה את הדרך באוטו חזרה הבית .. בקושי הצלחתי להחזיק את ההגה , והמון ממחשבות שמתרוצצות בראש .. דמעות שלא פפוסקות , ממש כאילו מישהו שכח לסגור את הברז ..

יש לי המוני סימני שאלה .. מה אני יעשה עם הזריקות? אני הרי גרה אצל חמתי .. וממש לא בא לי לשתף אותם ..

מה אני יעשה עם העבודה .. ?
יפטרו אותי עם כל החיסורים האלה שנהיו לי ?

מה אני יעשה עם הנפש שלי ?
איך אני אמורה לחזק אותה ...
איך אני אמורה להראות לבעלי תמיד חוזק ולרק עיניים מבריקות שעוד שנייה דומעות ..

איך הולך התליך .. שאיבה ? החזרה ? זריקות ..

תודה בנות שקראתם .
מרגישה קצת הקלה שפרקתי .
אני יודעת שזה היה ארוך , אבל הייתי חייבת .
הנפש שלי שבורה , פיזית , נפשית .
בע"ה מקווה להתעלות על כל הדברים האלה .
סה"כ רוצה את התואר אמא ..
 

בייבי500

New member
החזרת אותי אחורה ליום שלי...

לשניה שפתחתי את המעטפה של הבדיקת זרע של בעלי וגילתי את הנורא מכל..
אבל מסתבר שזה לא באמת הנורא מכל..(הכל עניין של זמן האמיני לי)
אני ממש מבינה לליבך ומבינה את הלחץ הבלבול והחוסר וודאות שבו את נמצאת..
אני לא יכולה לומר לך תנסי להיות רגועה ולחשוב חיובי כי לצערי בסיטואציה שלנו זה לא קורה הרבה..אבל ואבל גדול מאוד ואולי הרבה פה יגידו לך את זה פה..
את צעירה מאוד וזה יתרון עצום ותראי שבהמשך הרבה דברים ישחקו לטובתך..
לא יפתרו אותך מהעבודה ממש אין סיבה לכך..אם את מרגישה בנוח עם הבוס שלך שתפי אותו זה יקל עליך ועל התהליך שתעברי..
הזריקות לא נוראיות תעזרי בהתחלה באחות אפילו של הקופה ואחר כך את תראי שתרצי להזריק לעצמך זה הרבה יותר נוח.
השאיבה וההחזרה הוא תהליך קצרצר יחסית יכול להיות שתתעוררי מהשאיבה עם מעט כאבים אבל מבטיחה לך זה יחלוף מאוד מהר..
תהי חזקה יקירה הדרך אומנם לא פשוטה אבל בהחלט בסופו של דבר תגיע התוצאה שאת כל כך מייחלת לה.
במידה ותרצי עזרה ,שאלה את יכולה גם לפנות אלי בפרטי אשמח לעזור :)
 
אויי חמודה

מבטיחה לך שהשד לא כזה נורא.. ומאמינה שלאור גילך ברגע שיהיו הפריות את תיקלטי במהרה. ממליצה לך לשתף את הבוס/ית ואת חמתך. כל ההסתרה רק תיקח לך אנרגיה. יש זריקות ממש פשוטות כמו גונל, מאמינה שאת ובן זוגך תסתדרו ואם לא את תוכלי להעיזר באחות. את בידיים טובות עם פרחי ועכשיו שהבעיות ידועות הדרך לפיתרון תהיה מהירה. מאחלת לך סבב אחד עם מוקפאים והיקלטות. תהי חזקה! חיבוק
 

odelmanteka

New member
וואו תודה רבה מקסימה הצלחת לעודד אותי .. למרות שכרגע

אני במצב נפשי קצת לא קל מנסה להראות שהכל בסדר , אבל העיניים לא יכולות לשקר ..
אני בע"ה ירים את עצמי . ויתחיל לצעוד במסע הזה .

המילים שלך מאד מעודדות .. ממש חשבתי אתמול שחרב עלי עולמי אבל באמת עם פרופורציות יש דברים יותר גרועים ..

תודה רבה לך !
 

odelmanteka

New member
נשמע שאת באמת הכי יכולה להבין אותי .. אפשר לדעת

מה אתם עושים עם הבעיה הזאת ?
איזה פתרונות יש ??

תודה רבה על הכל .. !!
אני מאד מעריכה את כל המילים האלה זה מאד מחזק .

מקווה באמת להרגיש יותר טוב נפשית ולהתקדם !
 
רק מהפוסט מבינים כמה את חזקה... ממש ריגשת אותי

יקירה, את באמת מדהימה.. נכון הדרך לא קלה ויש עליות ומורדות.. אבל קודם כל יש לך רופא נפלא ( מלווה אותי כבר עשור) ותמיד יהיה שם בשבילך. את לא צריכה להיות חזקה בשביל כולם.. עם השנים למדתי שזה בסדר להגיד שאנחנו צריכים תמיכה ולשתף. בעבודה לא יכולים לעשות לך כלום. אני למדתי לשתף גם בעבודה. וגם הפורום הזה או דומים הוא מקום נפלא לקבלת כוחות אם מעניין אותך... כחלק מהרעיון להבין שאנחנו לא לבד בתהליך, מתוכנן ערב תמיכה ותקווה למטופלות פריון בשיתוף פרופ פרחי בחולון ב15.2 .. אפרסם פרסים מדויקים בקרוב. חיבוק ענק
 

odelmanteka

New member
בהחלט הפורום מאד עוזר לי ואשמח לשמוע עוד פרטים

על ערב התמיכה ..
אשמח להגיע ..
תודה רבה על המילים אכן פרחי רופא מדהים ..

תודה רבה על הכל !
 
בשמחה, בנוגע להזרקות אשמח לעזור

אני מחולון ומתורגלת אני סכרתית ושנים הזרקתי אינסולין והזרקתי זריקות פריון גם לחברות.. בשמחה רבה חייבת להגיד שקראתי כמה פעמים את הפוסט שלך והוא ריגש אותי יותר ויןתר בכל פעם.. יש בך כל כך הרבה טוב, נתינה ואהבת הזולת. אני פה בשבילך למה שאת צריכה. אשלח לך את הנייד שלי בהודעה. זמינה עבורך תמיד.
 

טוליתי

New member
יקרה, מה כבר ביקשת
...

קודם כל חיבוק גדול
, כי אני מרגישה שאת צריכה.
שנית, התברכת בזוגיות טובה. זה לא מובן מאליו. נראה כי יש ביניכם דאגה הדדית. שניכם קיבלתם סטירת לחי שורפת
, ושניכם תומכים זה בזה וחוששים לפגוע זה בזה.
&nbsp
היום הזה שבו מקבלים את הבשורה שצריך IVF הוא יום לא פשוט לעיכול. תחושה שקל זה כבר לא יילך, פחד מהלא נודע, פחד מההתמודדות עם הזריקות, עם השאיבה, עם הכול. התגובה שלך טבעית מאוד למצב הזה. בסך הכול את צעירה, ולא חלמת שכך יהיה. אז עוד חיבוק
, וגם בעלך לא חלם שזה המסע שתעברו. מותר להישבר. מותר לבכות. מותר להרגיש רע. תזכירי שזה זמני.
&nbsp
לגברים רבים הבשורה על בעיית הזרע מתחברת לאובדן גבריות. כפי שראית, גם הוא צריך את תמיכתך יקרה, ופעלת טוב כשהענקת לו.
&nbsp
הבשורות הטובות הן כדלקמן:
1. לרוב מתברר שה"שד" אינו כזה נורא - IVF נשמע הרבה יותר קשה מהצד, מאשר כשמבינים מה קורה, ועוברים את ההליך בפועל.
2. רוב הזוגות שבעיית זרע היא בעיית הפוריות היחידה שלהם, נכנסות להריון מאוד מהר! פוליציזם זו לא בעיה, להפך. לרוב ייתכנו הרבה ביציות והרבה הפריות.
3. גילך הצעיר מעלה את סיכוייכם להשיג הריון מהר.
&nbsp
ועכשיו לעבודה

1. כדאי לעבור בדיקת זרע נוספת. נכון שרוב הסיכויים שעדיין תצטרכו IVF, אבל מבדיקה אחת קשה להבין את המצב.
2. ידע זה כוח. טוב שבאת לכאן וכתבת ושאלת. אני בגישה שככל שיודעים יותר, אפשר לפזר את עננת חוסר הוודאות ולהרגיש הקלה בהתמודדות.
&nbsp
לגבי הזריקות, אחרי הדרכה קצרה, תראי שתוכלי לעשות זאת לבד. את מוזמנת לכתוב בפרטי היכן את גרה, ואנסה לסייע לך. מה שכן, את רוב הזריקות צריך לאחסן בקירור. ויכול להיות שתצטרכי לספר. אם כן, אפשר גם לקבוע גבולות של פרטיות. שאתם מבקשים שלא יספרו ולא ישאלו וכשיגיע היום לדעת משהו, תספרו בשמחה. זה לא תמיד עוזר, אבל גם כשלא גרים אצל החמות, והדרך מתארכת, אז אין ברירה אלא לספר. הרעיון הוא לבנות גדר ולהחליט מראש מה אתם חייבים לשתף ומה לא. גם הכנת תשובות מראש, כמו: "בע"ה כשיהיה מה לספר, נספר" וכד' יכולה לעזור.
&nbsp
את לא חייבת להראות לבעלך רק חוזק, כי אי אפשר להיות רק בחוזק. שנית, מותר לבכות. הבכי אינו חולשה, אלא ביטוי לכאב, וכאב יש
. להפך, רק חזקים יכולים להסתכל לעצב בלבן של העין ולבכות ולהשתחרר, ואח"כ לקום מחדש ולהסתער על המטרה. אתם ביחד בעניין הזה. טוב יהיה שתתני לו לבכות כשהוא צריך, ותתמכי בו בגילויי אהבה, ולהפך. כתבתי "תמיכה" ולא "עידוד" בכוונה. אנשים רבים מתבלבלים מתי לתת מה. כשיש כאב, יש צורך בתמיכה בדר"כ.
&nbsp
בסופו של דבר, המסע הזה כמו שהתחיל גם יסתיים,
והסוף יהיה מתוק.
&nbsp
מקווה שעזרתי,
ומאחלת לך שמהר מאוד יגיע הסוף הטוב גם אצלכם.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

odelmanteka

New member
טוליתי .. את מקסימה
קראתי כל מילה ומילה .. ממש חיזקת

אותי ...

אני לוקחת לתשומת ליבי כל מה שרשמת ..
וכרגע אני במצב נפשי לא קל אבל אני מנסה להרים את עצמי מקווה שזה עניין של יום יומיים עד שאני יתעלה על צ עצמי

מי ייתן וכל מי שכאן וכל מי שצריכה בכללי תזכה להתבשר עוד החודש אמן !
 
יקירתי...

אני מבינה את מה שאת עוברת. זה שובר...
זה שובר בין זה שאת רוצה להיות זו שהבעיה היא אצלה (תאמיני לי שלא... בסופו של דבר ממש לא) - בין השבר שלך לבין לתמוך בבעלך.

כשנודע לנו שלבעלי יש זרע חלש וגם אנחנו בדרך להפריה בלבד, התקשרתי מהמשרד של הרופא להורים שלי שבדיוק היו בחופשה בחו"ל. הם ישר אמרו לי: תתמכי בו.
לא האמנתי למה ששמעתי.. איך?? הרגע נשבר החלום הכי גדול של שנינו.
אנחנו מבוגרים יחסית אליכם. בעלי בן 40 ואני בת 37.
זו בהחלט לא בשורה נעימה אז קחי לך את הזמן להתאבל.

ואחרי האבל קומי ועשי מעשה.
אני ישר עשיתי את כל הבדיקות ותקתקתי כדי להגיע להפריה ראשונה. היא נקלטה ולצערי הייתה הפלה.
מייד אחרי ההפלה פעלתי לטיפול שני.
בטיפול השני הלכנו למיון זרע (ממליצה לך לשקול לדבר עם מכון ברטוב) - וברוך ה' לפני כחודש נולד האוצר שלנו.
 

odelmanteka

New member
איזה סיפור ממש מחזק .. איזה כיף לשמוע על הצלחות ..

תודה על כל המילים החמות אני אשתדל ליישם את כולם ..

אפשר לשאול מה עשיתם עם הזרע ??
עשיתם מיון ?
 
אודל יקרה ברוכה הבאה לדרך קצרה אני

בס"ד
מצטרפת לכל מה שנאמר לך
ומוסיפה דבר חשוב , לפי השם שלך אני מנחשת שאת דתייה אם כן חשוב לי להזכיר שיש אירגון בשם "בוני עולם"
שנותן שירותי השגחה הילכתית בשאיבה והחזרה מניסיון שלי האירגון מדהים במקצועיות ואנושיות שבאמת מתפללות יחד איתך להצלחה .
וחיזוק כללי ואחרון על עצמי לספר ידעתי
חוץ משחלות פוליציסטיות יש לי חבילת נתונים נאה להתמודדות
מגבלה פיזית , גיל מבוגר(40) רזרבה נמוכה .
ואם אני למרות הכל הצלחתי להתמודד עם הזרקות בעצמי לעצמי נסיעות הרדמות שאיבות החזרות (שאחת מהן עשה פרופ פרחי המקסים!)
וכרגע אני עומדת אחרי בטא שלישית מדהימה ב"ה של 2067
ולפני תחילת מעקב הריון ב"ה
אז מזל טוב על החתונה ואל יאוש יש לך בעל נפלא הוא זכה בך ואת זכית בו ב"ה ואת בגיל צעיר בידיים של שליחים נאמנים בעמדת פתיחה מצויינת
ואחרי הכללל מגלים שהיה שווה והשד לא נורא בכלל ב"הצלחה

נ.ב אני מטופלת של פרופ משיח המיוחד
שפרופ פרחי החליף אותו בהחזרה הקודמת כשפרופ משיח היה בחו"ל
 
בפעם הראשונה לא עשינו ובפעם השניה עשינו מיון

אמרו לנו לנסות הפריה רגילה ולכן זה מה שעשינו. לצערנו הפסיק דופק לעובר בשבוע 13.

בפעם השניה עשינו מיון זרע, היו 3 עוברים. הוחזרו שניים, הוקפא אחד.
נקלט אחד יחיד מיוחד ומתוק.
בנוסף לפני ההפריה הראשונה עשינו הקפאת זרע בעצת הרופא שלנו, על כל מקרה. מקווה שלא נצטרך.
 

לול2012

New member
אולי תקני מקרר קטן? שיהיה אצלכם בחדר??

אני בעד לספר כשגרים באותו בית... אבל אולי זה יקל עליך את ההתמודדות?
מאיפה את?
אשמח לעזור עם הזריקות
 

בלונד23

New member
אני מתפלאת איך אף אחת לא כתבה

מה שפרחי עשה לך, כלומר 2 טיפולים עם הורמונים ובלי בדיקת זרע - שערורייה.
אסור היה לו לגעת בך בכלל לפני שבעלך עושה בדיקה.
אז קודם כל מדובר ברופא רשלני, מצטערת לומר.
הוא הציע בדיקה ולא התעקש והתחיל בלי - לא עושים את זה.
דבר נוסף מאיפה הוא מציע שתקחו זרע? אם יש אפס? ניתוח?
 
איקקלומין קיבלה - מניחה שזה בגלל הרקע של השחלות הפוליציסטיות

ממה שהבנתי ממה שכתבה קיבלה איקקלומין.. יש לי הרבה חברות מהרבה רופאים שקיבלה את זה בלי בדיקת זרע רק כדי להסדיר ביוץ.. גם כאלו שבסוף נכנסו להריון טבעי לחלוטין ופשוט היו בלחץ וקיבלו. כניסוי ראשוני ומעקב זקיקים. גם מדובר במרפאה של כללית יש פרוטוקול מאןד ברור מה מותר לעשות מתי. אני מניחה שלא היתה הזרעה כי ממה שאני זוכרת מההזרעות שלי מקבלים דוח על איכות הזרע. ואין לי מושג מה המקרה פה אבל יש לי חברה ( מטופלת של דור) שיש לה 2 ילדים מסיפור דומה וכן בעלה עשה ניתוח.. גם שם זה לקח זמן עד שהגיעו למסקנה הזו. אני בטוחה שרשלנות לא היתה פה.
 
התלבטתי מאוד אם לכתוב ... פשוט כואב לי שמאשימים סתם

אני לא רופאת פריון אני רק מטופלת פריון במצטבר בסביבות 10 שנים. והדבר האחרון מהניסיון שלי מול פרופ פרחי הוא שהוא רשלני - האמת לפעמים זהיר מדי.. ברמה שאני ובעלי קוראים לו "פולניה" כמה סיפורים שאני חוויתי במהלך הטיפולים. א. אני סכרתית type1 פרחי לאורך השנים לא מסכים לדבר איתי על טיפולים לפני שהסוכר לי מאוזן.. ואפילו מחמיר בערך יותר מרופא הסכרת. דורש מעקב של רופא סכרת.. הריון בסיכון. ידע שאני מיואשת מההמתנות בבלינסון וכשנפתחה המרפאה בוולפסון התקשר להודיע לי ( אפרופו מרפאה מעולה בראשות דר בן ארי) ב. לא עבר איתי להזרעות וivf לפני שעשינו הכל וכל שנה מחדשים הכל. ג. בטיפולים לילד השני גדלה אנדומטריומה בשחלה.. והדעות היו חלוקות אם לנתח או לא מחשש לפגיעה בשחלה ובטיפול שאחריו לא התפתחו עוברים בתנאי מעבדה. מאותו הרגע פרחי התעקש שאטפל באנדומטריוזיס והפנה אותי למומחה בתחום. התחננתי לעוד טיפול לנסות וסרב בתוקף. במהלך הניתוח התגלה שיש לי נוזלים בחצוצרה. מכיוון שלא חתמתי על כריתת חצוצרות המנתחת יצאה באמצע הניתוח להתיעצות עם בעלי.. בעלי שלא מבין בתחום הציע להתקשר לפרופ פרחי. ואכן בשעה קרוב לחצות המנתחת התקשרה לפרחי קיבלו החלטה משותפת אפרופו לנתק מהרחם ולא לכרות מחשש לפגיעה בחצוצרות. פרחי הסביר לבעלי וקיבל את אישורו וביקש גם להתקשר לבשר ולהסביר לי בבוקר. אחרי שהנושא אושר מול מנהל ביח בוצע ההליך. ( שלא תצטרכו אבל טליה לוי המדהימה ביצעה את הניתוח) ואכן למחרת התקשר והסביר לי הכל.. ותמך בי כל התקופה שאחכ עם טיפול תרופתי מתאים ( ללא כל תמורה כספית מצידי) והמתנה של מספר חודשים להתאוששות האזור ד. אני מכירה מישהי שאסור לעשות לה ivf ולא אפרט מדוע. פרחי לא מסכים לטפל בה... יש לציין שרופאים אחרים טיפלו בה .. פשוט לא סיפרה להם.. ( ולא דרשו את הבדיקה) לצערי גם הם לא הגיעו לתוצאות הרצויות. ה. רק שבוע שעבר הייתי אצלו במרפאה בערב כאשר הודיעו לו מאסותא על שאיבות. הוא התקשר באופן אישי למטופלות להסביר על האוביטרל והצום ומתי להיות.כששאלתי אותו למה לא משאיר את זה לאחיות אסותא ( כמו שרבים עושים) הסביר שחשוב לא לדעת אם המטופלות הבינו את ההנחיות ויש להן שאלות. בעיקר כאלו חדשות בתהליך. לא מי שכבר יודעת פרוטוקולים בעפ. לצערי טעויות רבות חוויתי בסבב אחד שבעלי רצה לנסות שנה מקום שנה מזל.. עבדתי מול האחיות והיו הרבה הנחיות שגויות ולצערי גם הנחיות שגויות למעבדה. לסיכום אני רוצה לומר שכלל רופאי הפריון ורופאים בכלל עושים עבודה מאוד קשה. וכטבעם של בני אדם להרבה מאיתנו גישות אחרות לחיים וטוב שכך אחרת היה משעמם. אל לנו למהר להאשים אותם ברשלנות.
 
למעלה